C50 - Xiao Uzunluğu

484 65 0
                                    


Qin Nan kısa sürede kendini sakinleştirdi.

İlahi Savaş Ruhu'nun şu anki hayalet benzeri figürünü gerçek bir insana dönüştürmek için çılgınca, hayal edilemez miktarda hap gerekir.

Öte yandan, Qin Nan şimdi cehennem kadar fakirdi ve kendi üzerinde tek bir hap bulamıyordu.

"Lanet olsun, şimdi öncelik xiulian'e odaklanmak."

Qin Nan kendi kendine bir şeyler fısıldadı; arkasındaki İlahi Savaş Ruhu hemen emici bir güç salarak çevresinden Qi'yi topladı.

Bir Qi akışı vücuduna girdikten sonra, tüm vücudunu kaplayan sürekli yuvarlanan dalgalara dönüştü ve güçlendirici bir etkiye yol açtı.

“Geçen sefer beşinci katman Vücut Temperleme Alemine geçerken, iç vücut kısımlarımı güçlendirdim ama bu yeterli değildi; Onları güçlendirmeye devam etmem gerekecek.”

Qin Nan ne yapacağını açıkça biliyordu ve bol miktarda Qi'nin yavaş yavaş vücut bölümlerine doğru akmasını kontrol etti.

Şimdilik, Qin Nan kendini yetiştirmeye verdi.

Üçüncü günün sabahı, Qin Nan'ın tüm vücudu, tavada kızartılmış fasulye gibi 'Pi–li–pa–la–' çatırtı sesi çıkarıyordu.

Bu üç gün içinde, Qin Nan'ın iç vücut parçaları bir sonraki aşamaya evrimleşmişti; Yetiştirmesi artık beşinci katman Vücut Temperleme Aleminin zirvesine ulaşmıştı, altıncı katmandan sadece küçük bir adım uzaktaydı.

Buna rağmen kısa sürede bu adımı atmak imkansızdı.

Bunun nedeni, Qin Nan'in beşinci katman Vücut Temperleme Alemine ulaştıktan sonra zamanının çoğunu Dövüş Becerileri üzerinde harcamasıydı; yetiştirmek için fazla zaman harcamadı.

Altıncı seviye Vücut Temperleme Alemine yükselmek isterse, bunu yapması en az on gün sürerdi, hatta Qin Nan'in sekizinci seviye Huang Dövüş Ruhu ile bile.

"Öf."

Qin Nan gözlerini yavaşça açtı ve uzun bir nefes verdi. Ardından ayağa kalkıp odadan çıktı.

Bugün Çok Yönlülük Denemesinin başlamasından önceki son gündü.

Duruşmadan önce, Qin Nan, Xiao Qingxue'ye onunla buluşmak için daha önce inzivadan çıkacağına söz vermişti.

Beklendiği gibi, Qin Nan yerleşim bölgesinden çıktığında, mavi giysiler giyen muhteşem bir bayan uzaktan görülebildi.

Ancak önceki olaylara kıyasla bir şey farklıydı—Xiao Qingxue'nin yanında duran genç bir adam vardı.

Adam siyah bir kıyafet giyiyordu; ondan buz gibi bir aura hissedilebiliyordu.

Qin Nan, İlahi Savaş Ruhunun Gözleri ile hızlı bir tarama yaptı ve hemen adamın yedinci katman Vücut Temperleme Aleminde yetiştiğini gördü.

"Çin Nan." Xiao Qingxue, Qin Nan'ı gördüğünde yumuşak bir ünlem çıkardı. Bunu takiben, güzel gözlerinde şaşırmış bir ifade belirdi.

Qin Nan, Vücut Temperleme Aleminin altıncı katmanına hala ulaşmamış olsa da - ki beklediği buydu - Qin Nan'ın aurasında açıklayamadığı farklı bir şey vardı.

Sanki Qin Nan asil bir auraya hapsolmuş gibiydi.

Xiao Qingxue çok uzun süre tereddüt etmedi ve hızlıca, "Çok Yönlülük Denemesi yakında başlıyor. Bunu al. Buna Kaçış Küresi denir. Onu kırdığınızda, bir mil öteye ışınlanacaksınız."

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin