C185 - Görevleri Kabul Etme

327 55 0
                                    

Qin Nan'ın teslim olduğu haberi tüm Mistik Ruh Tarikatına yayıldığında, üçüncü konutta, ifadesiz bir Qin Nan'ın önünde Bai Heng duruyordu.

Bai Heng dikkatlice konuştu, "Genç Efendi Qin Nan, tüm tarikat senin hakkında konuşuyor..."

"Bu iyi."

Bai Heng sözlerini bitiremeden Qin Nan onun sözünü kesti. İfadesinde en ufak bir değişiklik görünmüyordu.

Kalabalığın tepkisini hiç şüphesiz tahmin edemezdi, bu yüzden buna pek şaşırmadı.

Xiao Qingxue'ye bir iyilik borçlu olduğundan ve Xiao Qingxue'den yardım istemek için geldiğinden, sonunda lanetlense bile, tüm ilkelerine aykırı olacağı anlamına gelse bile, yine de onun sözlerine itaat etmeyi seçecekti. onun iyiliğini iade et.

“Bugün seni buraya tavsiyeni istemek için çağırdım; çok miktarda hap almamın bir yolu var mı? Şimdi parasız olduğumu, büyük bir borç taşıdığımı kesinlikle biliyorsun, bu yüzden ben…” Qin Nan niyetini açıkça belirtti.

Qin Nan teslim olduğuna göre, onunla Leng Feng arasındaki düello otomatik olarak iptal edildi.

Daha önce, Leng Feng'in gücünü eşleştirmek için Qin Nan, Prenses Miao Miao'nun Mistik Ruh Tarikatındaki herkesten hap ödünç alma önerisini kabul etmişti ve ona beş yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı ve Prenses Miao Miao'ya bir tane daha borçlu bırakmıştı. yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı. Artık düello iptal olduğuna göre, borçlarını ödeme zamanı gelmişti.

Bai Heng afalladı ve içgüdüsel olarak ağzından çıktı, "Hapları geri vermeyi mi planlıyorsun?"

Onun yerinde başka biri olsaydı, kişi de Bai Heng gibi kafası karışırdı.

Qin Nan, tüm Mistik Ruh Tarikatından hap istemeden önce, öğrenciler ve yaşlılar onun onları geri ödemesini beklemiyorlardı. Sadece onun büyük yeteneği nedeniyle ona bir iyilik yapmayı planladılar ve bu aynı zamanda Ulu Yaşlı ve Onurlu Yaşlı'ya saygının bir işareti olarak hizmet etti.

“İnsanlara bir şey borçlu değilim. Bana hapları ödünç vererek yardımcı oldular ve onları geri ödemem mantıklı.”

Qin Nan gülümsedi, gözleri kararlılıkla doluydu.

Peki ya altı yüz bin Dövüş İmparatoru Hapıysa?

Kimse ondan bu kadar büyük bir meblağı geri vermesini beklemese bile, yine de borçlarını ödemeye karar vermişti.

Bu onun ilkelerinin temeliydi ve asla itaatsizlik etmeyecekti.

Bai Heng şaşırmıştı ve kalbi tam bir saygıyla dolmuştu. Başkalarının Qin Nan'a nasıl davrandığı önemli değildi. Ona her zaman tam bir saygıyla bir tanrı gibi davranmıştı ve bir an için ciddi bir şekilde düşündükten sonra konuştu, "Hapları elde etmenin tek bir yolu var, o da Şeref Salonundan görevleri kabul etmektir. Yaygın olanları canavarları ve canavarları ortadan kaldırmaktır.”

"Görevleri kabul etmek mi?"

Qin Nan anında farkına vardı.

Mistik Ruh Tarikatı'nda, bir öğrenci güçlenmek için yeterli minerale ihtiyaç duyardı.

Ve mineraller elde etmek için tarikattan gelen desteğin yanı sıra, kişinin tarikattan edindiği çeşitli görevleri tamamlaması gerekiyordu - bunlar arasında onuncu seviye bir Huang dereceli Dövüş Ruhu süper dehası vardı.

Qin Nan'ın davası için, Mistik Ruh Tarikatı'na katıldığından beri her türlü belayla meşguldü, bu nedenle Şeref Salonu hakkında bilgi edinmek ve görevler almak için zamanı yoktu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin