Bunun geldiğini kimse göremezdi; Lingshui kentindeki en iyi iki klandan biri olan Qin Klanı, Fang Klanına katılmak için ayrılan tüm diyakozlarını ve yaşlılarını kaybetmişti ve bu, bir tütsü çubuğunun yanması için gereken sürenin yarısından daha kısa bir süreydi. Qin Klanından sadece birkaç düzine öğrenci kalmıştı; yüzlerinde boş ifadelerle olay yerinde duruyorlardı.
Fang Rulong ve Fang Li bile sahne karşısında şok oldular.
Fang Li düşüncelerini toplarken, sanki sarhoşmuş gibi yüzü kıpkırmızı oldu ve kibirli bir sesle heyecanlı bir ses tonuyla "Qin Tian, bunu görüyor musun? Bu, son on yıldır çaba sarf ettiğiniz Qin Klanı. Bir cümle ile hepsi sana ihanet etti! Qin Klanınızın sadece bir avuç çöp olduğunu şimdi kabul edecek misiniz?”
Bunu duyduğunda, Qin Tian'ın ifadesi değişti; içinde ani bir öfke belirdi ama kısa süre sonra yerini çaresizlik ve üzüntü aldı.
Fang Li'nin sözleri, inkar edemeyeceği gerçekti.
Bunu takiben, Fang Li'nin orada durmaya hiç niyeti yoktu. Kalan öğrencilere soğuk bir bakış attı ve buz gibi bir tonda konuştu, "Yani, siz hala Qin Klanında kalmak istiyor musunuz? Hehe, Fang Clan'ıma katılman için sana son bir şans vereceğim! Değilse, daha sonra hızlı bir ölüm için yalvarmaya çalışmamalısın.”
Fang Li onları hemen tehdit etti.
Kalan öğrenciler Qin Klanında olağanüstü olmasalar da (sadece ortalama yeteneklere ve yetiştirme temellerine sahiptiler) Fang Li, Qin Klanından herkesin liderlerine ihanet etmesini planladı.
Qin Tian'a daha fazla rezalet getirilirse bu onu sevindirirdi.
Beklenmedik bir şekilde, Fang Li cezasını bitirdikten sonra, Qin Klanına ihanet eden ve Qin Tieba da dahil olmak üzere Fang Klanına katılan insanlar konuşmaya başladı.
"Çöp neyi bekliyorsun? Usta size bize katılmanız için bir şans veriyor!”
"Doğru, çabuk buraya gel. Ölümlerini beklemek için Qin Klanında mı kalıyorsun?”
"Yaşamaktan yorulduğunuzu görüyorum. Bize katılmazsan seni ilk öldüren ben olacağım!"
“……”
Bu insanların davranışları diğerlerini suskun bırakmıştı.
Bu insanlar ne kadar utanmaz ve nankör sözler söylediler?
Qin Klanının geri kalan öğrencileri, düşman tehditleriyle karşı karşıya kaldıklarında gözleri korkuyla doluydu. Bununla birlikte, bacakları sanki üzerlerine erimiş demir dökülmüş gibi, diğer tarafa hareket belirtisi göstermiyormuş gibi, sıkıca yere kök salmıştı.
"Davranışın için minnettarım. Şimdi git - Qin Klanı bitti." dedi Qin Tian.
Yüzünde son derece sakin bir ifade vardı.
Qin Tian, Qin Klanının bittiğini biliyordu. Bu öğrenciler sonuna kadar kalsaydı, onunla birlikte ölümle karşı karşıya kalacaklardı; onlar için değer değildi.
"Usta, fazladan söze gerek yok. Ayrılmayacağım!"
Aniden, öğrencilerden biri heyecanlı bir ses tonuyla bağırdı.
Son derece zayıf görünen ve her an bayılacak olan kişi, Fang Rulong tarafından sakat bırakılan Qin Li'ydi.
Qin Li'nin gözleri kırmızı çizgilerle doldu ve bağırdı, "Usta, Qin Klanının benim için yaptıklarına minnettarım, neden ona ihanet edeyim? Büyük etkisi olan bir insan olmayı istemezdim ama en azından vicdanıma göre yaşamak isterdim! Ben, Qin Li, değerli bir hayatım yok, neden ölümden korkayım? Ben Qin Klanındanım, bu yüzden seninle kalacağım. Birlikte yaşıyoruz ve ölüyoruz!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...