Bölüm 148: Wei Hao'nun Potansiyeli

351 51 0
                                    


Savaşçı Serendipity Köşkü'ndeki yirmi dahinin dışarıda neler olduğu hakkında hiçbir fikri olmadığını söylemeye gerek yoktu.

Şimdi sıranın Potansiyel Taş tarafından test edilmesini bekliyorlardı.

Test edilecek ilk kişi, Qing Nu Tarikatından bir kadın öğrenciydi. Çekici bir görünümü ve fiziği vardı.

Yaşlı adam onu ​​gördükten sonra şehvetli bir bakışla iğrenç bir şekilde gülümsedi ve "Hehe, ilk raundun ödülü son derece yüksek. İki katına çıkmasını istiyorsan, bir öpücük ve bir dokunuş yeterli."

Yüzü kızardı ama yaşlı adamın sözlerini duymazdan gelerek elini Potansiyel Taş'ın üzerine koymaya başladı.

O anda, Potansiyel Taş soluk altın bir ışık yayarak parlak bir şekilde parladı.

Bu ışık, bastırıcı bir aura ile birlikte yayıldı. Bu, bir Dövüş İmparatoru Alemi yetişimcisi tarafından yayılana eşdeğerdi.

Bu, bu öğrencinin gelecekte Dövüş İmparatoru Alemine ulaşabileceği anlamına geliyordu!

Yaşlı adam henüz pes etmedi. Bunu gördükten sonra, tavsiye niteliğinde bir tonda, "Bu genç bayan, sadece bir öpücük ve iki katı ödül alacaksınız. O adamların böyle bir ayrıcalığı bile yok. Bu gerçekten de nadir bir şans…”

Qing Nu Tarikatından kadın öğrenci ona gözlerini devirdi ve grubuna geri döndü.

Yaşlı adamın teklifini kabul etmeye cazip gelse de, diğer tarikatların dehalarının hepsinin burada olması itibarına büyük zarar verirdi. Yani, buna değmezdi.

Olay yerindeki diğer öğrenciler, yaşlı adamın utanmazlığına zaten tanık olmuştu. Bunu görmezden gelmeyi seçtiler ve davaya odaklandılar.

Denemenin geri kalanında, toplam dokuz öğrenci İmparator Işığını tetikledi; bu dokuz kişi gelecekte Dövüş İmparatoru Alemine ulaşabilir. Düzensiz Alevler Tarikatından sekizinci sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu dehası İmparator Işığını tetikleyemezdi, bu da Dövüş İmparatoru Alemine ulaşamayacağı anlamına geliyordu.

Bunu gördükten sonra, Düzensiz Alevler Tarikatı'nın öğrencisinin yüzü anında kan akışı belirtisi olmadan solgunlaştı. Sessizce yerinde durdu.

Potansiyel Taş'ın yargılanması zorluydu.

Herkes geleceğini bilmekle ilgilense de, bu tatmin edici olmayabilir ve bu kişinin Dövüşçü Kalbini büyük ölçüde etkileyebilir.

Test edilen on birinci öğrenci Huang Que'den başkası değildi!

Huang Que öne çıkarken herkesin dikkatini çekti ve hepsinin yüzünde ciddi bir ifade vardı.

"Bu Huang Que'nin gelecekte ne tür bir başarı elde edeceğinden emin değilim..."

Qin Nan'in gözleri o anda parladı.

Huang Que, sanki bir parkta gezintiye çıkıyormuş gibi sakin bir yüzle ilerledi ve elini Potansiyel Taş'ın üzerine koydu.

O anda, Dövüş Atalarının aurasını bastıran Potansiyel Taştan parlak bir altın ışın yayıldı!

Huang Que'nin gelecekteki başarısı, Dövüş Ataları Alemiydi!

Öğrenciler inanılmaz derecede şaşırmışlardı.

Martial Serendipity Pavilion'a katılan dahiler, haydut kültivatörler ve yaşlılar şaşkına döndü.

Luohe Krallığında, bir Dövüş Ataları Alemi uzmanı hiyerarşinin zirvesi olarak kabul edilirdi. Muhtemelen tüm Luohe Krallığında ondan az Dövüş Atası Alemi uzmanı vardı. Bu uzmanlar oldukça nadirdi.

Yaşlı adam Huang Que'ye baktı ve "Bu genç delikanlının yeteneği fena değil, devam et..." demeden önce başını salladı.

Huang Que bunu görünce sevindi ve yüzü gururla doldu. Qin Nan'a alaycı gözlerle baktı.

Müthiş bir geçmişiniz varsa kimin umrunda, gelecekte bir Dövüş Atası yetişimcisi olacağım!

Martial Serendipity Pavilion'un dışında, Sonbahar Dağı'nın zirvesinde, kalabalık arasında büyük bir gevezelik koptu.

"Tanrım, Huang Que'nin gelecekteki başarısı, Savaşçı Atalar Alemi'ne ulaşmak!"

"Hahaha, hiç de sürpriz değil. Onuncu sınıf Huang Dövüş Ruhu derecesine sahip süper bir dahidir. Dövüş Ataları Alemi uzmanı olması onun için normal.”

……

Düzenbaz uygulayıcıların çoğu heyecanlandı, ancak diğerleri hayal kırıklığına uğradı.

Uçan Kılıç Tarikatının yaşlısı olarak Fang Lin de gururlu bir gülümseme sergiledi. Zhang Taiyi'ye baktı ve "Kıdemli Zhang, tarikatımızın Huang Que'sinin gelecekte Savaşçı Atalar Alemi'ne ulaşma potansiyeline sahip olduğunu kim düşünebilirdi? Sanırım Qin Nan da büyük bir potansiyele sahip olacak…”

Zhang Taiyi'nin yüzü donuklaştı, bu Fang Lin'in onunla alay etmeye çalıştığını bilmesine rağmen, bunu reddedemedi!

Martial Serendipity Pavilion'un içinde, Huang Que'nin dönüşünden kaynaklanan şoktan sonra, duruşma tüm hızıyla devam etti!

Sonraki dönüşlerde, Huang Long, Xu You, Da Hu, Mo Zishan ve diğer tarikatlardan dahiler, umutsuzca başarısız olan ikisi dışında, bir İmparator Işığını tetiklemişti.

Herkesi şaşırtan bir şekilde, Wang Ruoling'in sırası geldiğinde, sadece bir İmparator Işığını tetikleyebildi.

Sonuç olarak, onun için büyük umutlar besleyen birçok haydut gelişimci oldukça hayal kırıklığına uğradı.

"Hahaha, sonunda benim sıram!" Wei Hao bir kahkaha patlattı ve kendinden emin bir şekilde ilerledi.

Girişi hemen herkesin dikkatini çekti.

Yirmi dahiler arasında sadece Wei Hao'nun Dövüş Ruhu onuncu sınıf Huang'dı - Huang Que'nin rütbesiyle aynı. Sadece bu da değil, Wei Hao'nun geçmişi Huang Que'ninkini büyük ölçüde geride bıraktı ve Dövüş Becerisinde daha büyük bir yeteneğe sahipti.

Wei Hao avucunu Potansiyel Taş'a koyduğunda herkes şaşırmıştı.

Potansiyel Taştan gökyüzüne fırlatılan parlak altın bir ışın, bir ejderha çığlığı eşliğinde!

Işık, Dövüşçü Dominatör Alemi'ni temsil eden bir Hakim Işıktı!

Kalabalık şoktayken, ışık hızla kayboldu ve yerini bir Ata Işığı aldı.

Wei Hao'nun gelecekteki başarısının Dövüşçü Dominatör Alemine ulaşma şansı vardı!

Yaşlı adam yüzünde bir hayranlık ifadesi ile kıkırdadı. Ardından, "Aferin genç adam, Dövüşçü Hakimiyeti Alemine ulaşma şansın var. Ancak, zamanı geldiğinde fırsatı yakalamalısınız. Eğer yapmazsan, ikinci bir şans olmayacak!”

Kalabalık onun sözlerini duyduktan sonra şaşkına döndü.

Martial Dominator Alemi ne kadar önemli?

Luohe Krallığı'nın tamamında tek bir Dövüş Egemenliği Alemi uzmanı bulunamadı.

Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanı olmak, birinin alt bölümde en güçlü olacağı anlamına geliyordu.

Wei Hao'nun Dövüş Egemenliği Alemine ulaşması sadece bir olasılık olsa da, bunu yapma şansına sahip olmak bile son derece nadirdi. Onuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu olan Huang Que bile bu şansa sahip değildi.

Martial Serendipity Pavilion'daki dahiler, Wei Hao'ya saygıyla baktı.

Haydut yetiştiricilerin ve yaşlıların yüzleri şaşkınlıkla doldu.

Beyaz gömlekli bayan bile nazik bir sesle konuştu, "Wei Hao'nun Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaşma şansının olacağını kim düşünebilirdi? Korkarım ilk dört tarikatın çekirdek öğrencileri dışında, Luohe Krallığı'ndaki hiç kimse onun potansiyeline erişemez. Savaşçı Serendipity Köşkü Denemesi'nin ilk turunda kesinlikle birinci olacak gibi görünüyor!”

(Yazardan  Size bilgi Dövüş Hükümdarı Ve Dövüş Tanrısı Olmak O kadar kolay değil özellikle Dövüş Tanrısı Olmak çok zor

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin