C188 - Longhu Olgusu

344 57 4
                                    


Qin Nan ve Prenses Miao Miao, Mistik Ruh Tarikatından ayrıldıktan sonra doğruca Linshui Şehrine gittiler.

Qin Nan, Linshui Şehrinden Mistik Ruh Tarikatına ilk gittiğinde kabaca on günlük bir süre aldı. Artık ekimi beşinci katman Xiantian Alemine ulaştığına ve Qi'sini ve Gizem Aleminin Büyük Başarı Aşamasını serbest bırakma tekniğinde ustalaştığına göre, seyahat hızı çok daha hızlıydı - yolculuk için sadece üç gün gerekliydi. .

“Çoklu görev zamanı!”

Qin Nan, Atavistik Ruhsal Sıvıyı çıkardı ve Mistik Sekiz Adımı uygularken onları yuttu.

Önceki olayı, Leng Feng'i düelloya davet etmesi, gücünün hala çok zayıf olduğunu anlamasını sağlamıştı. Geçmişteki tüm başarıları geçmişte kaldığı için önemsizdi. Eğer çok daha güçlü olsaydı, Ouyang Jun'un bu kadar kendini beğenmiş olmasının veya Xiao Qingxue'nin isteği üzerine teslim olmasının hiçbir yolu yoktu.

Bu arada, Atavistik Ruhsal Sıvı vücuduna girerken, hemen Qin Nan'ın vücudunda kabaran bol miktarda Qi akışına dönüştü.

Qin Nan'ın tüm vücudu, güçlü bir rüzgarın ulumaları veya bir hayaletin kükremesi gibi çıkan kaynayan Qi nedeniyle vızıldamaya başladı.

Öte yandan, Prenses Miao Miao kendini gizemli bir duruma sokarken havada süzülüyordu.

Yetiştirmesi daha da büyüleyiciydi; Dövüş Ruhunu serbest bırakmadan Cennetin ve Dünyanın gücünü emebilirdi.

Qin Nan, İlahi Savaş Ruhunun Gözleriyle ona bakmıştı. Kadının yarasını tedavi ettiğini hafifçe hissedebiliyordu, ancak gelişiminin sırlarını, hatta en ufak bir ipucunu bile kavrayamıyordu, bu da ona bakma düşüncesinden vazgeçmesine neden oldu.

Bunu takiben, ikisi üç gün boyunca yolculukları boyunca xiulian uygularken Linshui Şehrine geldiler.

Linshui Şehrinden on mil uzakta, Qin Nan vücudu aniden şiştiği için olduğu yerde durdu, sanki bir hava akımı vücuduna emildi ve boyutunun bir mini dev gibi üç kat büyümesine neden oldu.

"Qi'nin birliği, altıncı katman Xiantian Alemi!"

Qin Nan bir çığlık attı ve ağzından güçlü bir Qi akımı fışkırdı, bu akım çevresine doğru kuvvetli bir rüzgara dönüştü, yerde bir oluk bıraktı ve etrafındaki ağaçlar ikiye bölündü.

Bu, Xiantian Alemi'nin gelişimiydi. Önceki uygulama aşamalarından gelen Qi birikimi, çamurlu bir su havuzu gibi vücudunun içindeki Qi'yi kirletmişti. Şimdi Qin Nan vücudunu temizlediğinden, Qi'sinin daha yoğun ve saf hale gelmesine neden oldu ve Qi'si ile daha güçlü bir güç yaymasına izin verdi.

Qin Nan'ın aurası, şimdi altıncı katman Xiantian Alemi olan hızlı bir şekilde iyileşti.

"Altıncı katman Xiantian Alemine ulaşmak için toplam otuz damla Atavistic Spiritual Liquid aldı. Görünüşe göre uygulamam geliştikçe ihtiyaç duyulan Atavistik Spiritüel Sıvı miktarı da büyük ölçüde artıyor." Qin Nan kendi kendine mırıldandı ve ilerledi, sonunda Linshui Şehrine vardı.

……

……

Linshui Şehri artık eskisi gibi değildi; Sürünen bir canavara benzeyen duvarlar tahkim edilmişti ve muhteşem bir manzara ortaya çıkardı. Surların altında, sayısız ticaret kervanı ve haydut kültivatör şehre sonsuz bir şekilde girerek canlı bir atmosfer yarattı.

Ana sebep, Qin Nan'in Mistik Ruh Tarikatının bir öğrencisi olması ve olağanüstü başarılar elde etmesiydi, bu nedenle şehir Mistik Ruh Tarikatı'nın koruması altındaydı. Bu nedenle, Linshui Şehrine yakın klanlar ve şehirler herhangi bir sorun çıkarmaya cesaret edemez ve hızla gelişmesine izin verir.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin