Bölüm 41 - Beceri Kitaplığı

494 61 0
                                    


Beyaz saçlı ihtiyar gittikten sonra, tüm öğrenciler bir korku duygusuyla da olsa kıskançlıkla Huang Long ve Ling Zixiao'ya bakarken düşüncelerini topladılar.

Huang Long gülümsedi ve bakışları görmezden gelerek hemen ayrıldı.

Öte yandan, Ling Zixiao'nun yüzünde bir gülümseme vardı ve öğrencilere doğru yürüdü; havarilerle dostça sohbet ediyor gibi görünüyordu, ama yüzünde bariz bir şekilde kendini beğenmiş bir ifade kaldı.

"Hm." Bunu görünce Xiao Qingxue'nin yüzünde bir tiksinti ifadesi görüldü, "Bu Ling Zixiao tam bir ikiyüzlü."

Xiao Qingxue'nin zihninde, Ling Zixiao'ya duyduğu tiksinti Mo Li ile aynı seviyedeydi.

Ancak, onun homurdanmasını duymamış gibi, Qin Nan parıldayan gözlerle, "Kız kardeş Qingxue, bana bu Beceri Kütüphanesi hakkında daha fazla bilgi verebilir misiniz?" dedi.

Xiao Qingxue, Qin Nan'in tepkisini gördükten sonra gülümsemeden edemedi. Bu Qin Nan gerçekten de doğuştan Dövüşçü Bağımlısı; Dövüş Becerileri ile ilgili bir şey varsa, diğer her şey artık onun için bir endişe değil.

Buna rağmen, Xiao Qingxue'nin ona bu kadar düşkün olmasının bir nedeni de buydu.

Xiao Qingxue hafif bir gülümsemeyle devam etti: "Mistik Ruh Tarikatının Beceri Kitaplığı... sadece Dövüş Becerilerini depolamaz," Beceri Kitaplığı kurallarına gelince, onları girdiğinizde öğreneceksiniz.”

"Güçlü gelişimciler tarafından bırakılan gelişim notları mı?" Qin Nan bilinçsizce yumruklarını heyecanla sıktı.

Luo Nehri Krallığının ilk dört mezhebinden biri olan Mistik Ruh Tarikatı, uzun bir tarihe ve zengin bir mirasa sahipti; Mistik Ruh Tarikatından gelen güçlü gelişimcilerin sayısı sayılamayacak kadar çoktu.

Eğer durum buysa, Beceri Kitaplığında güçlü uygulayıcılar tarafından bırakılan uygulama notlarından oluşan kaç kitap saklanıyordu?

Tepkisini gördüğünde, Xiao Qingxue nasıl hissedeceğinden emin değildi ve devam etti, "Beceri Kütüphanesine yapacağınız bu gezi için, beş gün sonra çıkmanız gerektiğini unutmayın. Seni dışarıda bekliyor olacağım."

Bunu söyledikten sonra Xiao Qingxue'nin ifadesi ciddileşti ve şöyle dedi: "Qin Nan, şu anki gelişim tabanın çok zayıf. Yalnızca Dövüş Becerilerine odaklanmamalısınız – uygulama tabanınızı geliştirmelisiniz.”

Bunu duyduktan sonra, Qin Nan'in yüzü normale döndü ve hemen, "Endişelenme, Qingxue. Beş gün sonra döneceğim.”

Qin Nan'in sözünü duyduktan sonra Xiao Qingxue rahatlamış bir şekilde içini çekti ve bir tavsiyede bulunacaktı. Ancak başını kaldırdığında, ortadan kaybolan Qin Nan'ı artık göremiyordu.

Beceri Kitaplığı'nda bir sürü yetiştirme notu olduğunu öğrenir öğrenmez, Qin Nan daha fazla zaman kaybetmeyi planlamadı ve doğruca ona koştu.

Çok geçmeden, Qin Nan Beceri Kütüphanesine geldi.

Pagoda şeklinde devasa bir saray dimdik ayakta duruyordu; dümdüz bulutlara doğru uzanan toplam sekiz katı vardı.

Sarayın tepesinde büyük, görünmez bir oluşum hareket halindeymiş gibi geldi; saray ilk bakışta sıradan görünüyordu ama bir süre baktıktan sonra insan karşısında küçücük ve hürmetkar hissediyordu.

Bu arada, Beceri Kütüphanesi'nin girişinde nazik görünümlü yaşlı bir adam oturuyordu. Bazı yeni öğrenciler zaten yaşlı adamın önünde toplanmıştı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin