Bölüm 153: Tam Bir Sarsıntı

350 57 0
                                    

O anda, Martial Serendipity Pavilion'daki dahiler ve Sonbahar Dağı'nın zirvesindeki herkes boş bir yüz giydi.

Potansiyel Taşın gösterdiği ışık, onların bilgisine ve dünya görüşlerine ağır bir darbe oldu.

Kutsal Işık?

Qin Nan gelecekte Savaş Kutsal Alemine ulaşabilecek mi?

Sekizinci seviye Huang Seviye Dövüş Ruhu olan bir gelişimcinin Savaş Kutsal Alemine ulaşması nasıl mümkün olabilir?

Herkes Dövüş Ruhu rütbesinin son derece önemli olduğunu biliyordu; uzman olmak için yüksek rütbeli bir Dövüş Ruhu şarttı.

Örneğin, beşinci seviye Huang Seviye Dövüş Ruhu olan bir gelişimci, Dövüş İmparatoru Alemine asla ulaşamazdı. Sekizinci sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu olan bir uygulayıcı, Dövüş Ataları Alemine ulaşması için çok az bir şans olduğundan, Dövüş Hakimiyeti Alemine asla ulaşamazdı.

Her Dövüş Sanatçısı, Dövüş Ruhu aracılığıyla Cennet ve Dünya ile iletişim kurardı. Dövüş Ruhu'nun rütbesi yeterince yüksek olmasaydı, daha yüksek bir yetiştirme üssüne ulaşmak imkansız olurdu.

Ancak, Qin Nan bunu yapmıştı ve Kutsal Işığı sekizinci sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu ile tetiklemişti.

"Bu... Bu... Bu..." İlk turdan sorumlu yaşlı bile bunu gördükten sonra şaşkın bir ifade takındı, şoktan çabucak kurtulamadı.

On nefeslik süre içinde, Ticaret İttifakının tahtırevanındaki beyaz gömlekli bayan gözleri titrerken hızla ayağa kalktı, "Neler oluyor? Savaş Kutsal Alemine nasıl ulaşabilirdi? Böyle bir şey imkansız..."

Ancak, sözünü bitiremeden Qin Nan, Martial Serendipity Pavilion'un ilk katmanında konuşmaya devam etti.

"Sanırım hepiniz gördünüz. Bu Kutsal Işık, bu da Savaş Kutsal Alemine ulaşabileceğim anlamına geliyor." Qin Nan sakince konuştu: "Canglan Kıtasının kurallarına göre, Dövüş Ruhumla Savaş Kutsal Alemine ulaşmam imkansız. Buna rağmen, potansiyelimin burada bitmediğini size bildirmek zorundayım!"

Bunu takiben, Potansiyel Taş bir kez daha titreşti ve saf kutsal ışığı yutan şok edici mor bir ışık yaydı.

Antik çağlardan, dünyanın başlangıcından geliyormuş gibi hissettiren güçlü bir mor ışıktı. Dövüş Ataları Aleminin aurası olarak bilinen hayal edilemez bir baskılayıcı aura içeriyordu.

Mor ışık, Ata Işıktı; Qin Nan'in gelecekteki başarısı, Dövüş Ataları Alemine ulaşmak olacak!

O anda, Martial Serendipity Pavilion'un ilk katmanındaki yaşlı ve dahiler şaşkına döndü. Sonbahar Dağı'nın zirvesindeki haydut yetiştiriciler boş bir ifade takındılar ve çenelerini düşürdüler. Hepsinin nasıl tepki verecekleri konusunda hiçbir fikirleri yoktu.

Beyaz gömlekli tahtırevanlı bayan cümlesini tamamlayamadan olduğu yerde dondu kaldı.

Dövüş Ataları Alemi mi?

Qin Nan gelecekte Dövüş Ataları Alemine ulaşabilecek mi?

Bunun bir şaka olmadığından emin misin?

Canglan Kıtasında, yetiştirme alemleri Vücut Temperleme Alemi, Xiantian Alemi, Dövüş İmparatoru Alemi, Dövüş Ataları Alemi, Dövüşçü Hükümdar Alemi, Dövüş Yüksekliği Alemi, Dövüş Kutsal Alemi, Dövüş Ataları Alemi, Dövüş Hükümdarı Alemi ve Dövüş Tanrısı Alemi olarak sınıflandırıldı.

Eğer birinin gelişimi Dövüşçü Ata Alemine ulaşırsa, kişi tüm Canglan Kıtasında en iyi uzman olur!

Şimdi, sadece sekizinci sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu gelişimcisinin tüm Canglan Kıtasında en iyi uzman gelişimci olma şansı var mı?

Qin Nan sakin bir tonda konuşmaya devam ederken kalabalığın yaşadığı şoktan habersiz görünüyordu, "Ata Işık, geleceğim Savaşçı Atalar Alemine ulaşabiliyor. Umurumda değil, değil mi? Savaşçı Ata Alemi sadece başlangıç!"

Bunu takiben, Potansiyel Taş artık titreşmedi, sağır edici bir patlamaya neden olarak depreme neden oldu!

Potansiyel Taştan, tarif edilemez bir baskı hissi yaratan korkunç bir kırmızı ışık yayıldı.

Bu baskı, tüm yaratımların üzerinde yüksek konumlanmış bir hükümdarın varlığını temsil ediyordu. Böyle bir baskı altında, birinin Vücut Temperleme Aleminden mi yoksa Dövüş Ataları Aleminden mi olması önemli değildi; her şey Cennet ve Dünya arasındaki fark gibi minicik bir karınca gibi görünüyordu.

Kırmızı ışık, Hükümdar Işık!

Qin Nan'in gelecekteki başarısı efsanevi Dövüş Hükümdarı Alemine ulaşmaktı!

O anda her dahi ve uygulayıcı aklını yitirdi. Kırmızı ışık ruhlarına ateşlenmiş gibi hissettiler ve onlarda unutulmaz bir şok bıraktılar.

Kelimeler artık duygularını ve tepkilerini tarif edemezdi.

Savaşçı Hükümdar Ülkesi mi?

Sekizinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu'na sahip bir uygulayıcı, Dövüş Hükümdarı Alemine mi ulaşıyor?

Burası hala Canglan Kıtası mı? Dövüş Ruhlarının derecesini kesinlikle vurgulayan dünya hala bu mu?

Ancak önlerindeki sahne, kör edici kırmızı ışık, Dövüş Hükümdarı Alemi aurasının korkunç baskısı onlara bunun gerçek olduğunu hatırlatmaya devam etti!

Martial Serendipity Pavilion'un ilk turunun büyüğü, içgüdüsel olarak mırıldanırken ruhunu kaybetmişti, "Hükümdar Işığı, Dövüşçü Hükümdar Alemi. Bir Dövüş Hükümdar Alemi gelişimcisi, gerçek bir Dövüş Hükümdar Alemi gelişimcisi. Tüm kıtanın zirve varlığı..."

Yaşlı adamın gözünde bu gün, hayatının geri kalanı için unutulmaz olacaktı.

Qin Nan'in sakin sesi, "Savaşçı Hükümdar Alemi mi? Ne olmuş? Başarım burada nasıl durabilir? Savaşçı Hükümdar Alemi bile sadece başlangıç!"

Kör edici kırmızı ışık yayan Potansiyel Taş o anda patladı ve her yeri yıkıcı bir sel gibi dokuz renkli bir ışıkla doldurdu!

Dokuz renkli ışık, Tanrı Işığı, Dövüş Tanrısı Alemi!

Qin Nan'in gelecekteki başarısı, Dövüş Tanrısı Alemi uzmanı olmaktı!

Dövüş Tanrısı Alemi ne kadar önemliydi?

Canglan Kıtasında, bir Dövüş Tanrısı Alemi yetişimcisi sadece efsanelerde var olmuştu. Böyle bir uygulayıcı, Güneş ve Ay ile aynı yaşam beklentisine sahip, hiç bitmeyen bir yaşam olan bir tanrı olarak anılırdı. Canglan Kıtasının tüm tarihinde sayısız insan, sayısız dahi ve sayısız kahraman vardı ama sadece birkaçı tanrı olabildi.

Qin Nan'in heyecanı, Savaşçı Serendipity Köşkü'nün içindeki dahilere bakarken hızla kayboldu. Dediğinde yüzünde bir gülümseme belirdi, "Sanırım hepinizin kafası karıştı. Sadece sekizinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu ile Dövüş Tanrısı Alemine ulaşmam nasıl mümkün olabilir? Sana söyleyeyim. Dövüş İmparatoru Alemine asla ulaşamam ya da Dövüş Tanrısı Aleminde uzman, hatta Dövüş Tanrısı Aleminin ötesinde olabilirim."

"Gelecek olasılıklarla dolu. Sözleriniz, davranışlarınız ve hatta küçük bir duraklama bile sayısız insanın geleceğini değiştirebilir. Bu nedenle geleceği tahmin etmek mümkün değildir; geleceğin nasıl göründüğüne dair kimsenin bir fikri yok."

"Potansiyel Taş, Martial Serendipity Pavilion'un nihai denemesidir, ancak birinin geleceğini tahmin edemez."

Dokuz renkli ışığı yayan Potansiyel Taşı işaret edip gülümserken, Qin Nan sakince, "Geleceğimin sınırsız potansiyeli var" dedi.

Herkesin bakışları altında, Potansiyel Taş bir vızıltı çıkardı ve sonra sakin durumuna geri döndü; tek bir hareket görülmedi, olağanüstü bir şey hissedilmedi.

Dokuz renkli ışık kaybolmuş ve yer sakin durumuna geri dönmüştü.

Potansiyel Taş sıradan bir taştı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin