Bölüm 102 - Müzayede Başlasın

372 59 0
                                    

Qin Nan'ın dili tutulmuştu ve cevap veremeyecek kadar tembeldi.

Bu Nangong Cheng, eğer benim Qin Nan olduğumu biliyorsa, tekrar teyit istemenin ne anlamı var?

Tüm öğrenciler, Qin Nan'in Nangong Cheng'i görmezden geldiğine tanık olduktan sonra derin bir nefes aldı. Bu Qin Nan gerçekten kendisiyle dolu; Nangong Cheng'in varlığını görmezden gelmeye cesaret ediyor.

Nangong Cheng, Qin Nan'in tepkisine kızmamış gibi ifadesiz kaldı ve sakin bir tonda söylemeye devam etti: "Kardeşim bunca zaman kendisiyle fazlasıyla gurur duyuyordu. O anda seni incittiyse, lütfen onu affet."

Bunu duyduktan sonra herkes şaşkına döndü. Nangong Cheng az önce Qin Nan'dan özür mü diledi?

Qin Nan şaşırmıştı. Nangong Cheng'in ilk cümlesinin bir özür olmasını beklemiyordu.

"Senin yüzünden kardeşimin hayatının geri kalanında Hazine Kasasına girmesi yasaklandı; bu onun kendi hatasıydı." O anda, Nangong Cheng sert bir bakış attı ve "Ancak, size hatırlatmam gerek; çok küçümseyici olma ve benimle dalga geçme. Aksi takdirde sonuçlarına katlanmak zorunda kalırsınız."

Bunu söyledikten sonra, Nangong Cheng, birinci sıradaki dış öğrenci olarak aurayı tamamen sergiledi.

Öğrenci kalabalığı şaşkına döndü. Nangong Cheng gerçekten de kendisi gibi davranıyor, kelimelerle oynuyordu. Af dilemek için değil, Qin Nan ile alay etmek için buradaydı.

Bunu söyledikten sonra Nangong Cheng daha fazla kalmadı; hemen müzayede salonuna girdi.

"Genç Efendi Qin Nan..." Bai Heng'in söyleyecek bir şeyi varmış gibi görünüyordu.

"Bu iyi. Biz de girelim." Qin Nan ifadesiz kaldı; Arkasını dönüp müzayede salonuna girerken yüzünde en ufak bir öfke belirtisi görülmedi.

Öğrenciler, ikisinin kavga etmemesine üzüldüler. Ancak müzayede salonuna girmeye başladıkları için uzun süre düşünmediler.

Müzayede salonu, yüz metrekarelik bir alana sahip çok büyük değildi. Salonun önünde beyaz yeşimden yapılmış bir sahne vardı ve onu takip eden koltuk sıraları görülüyordu.

Nangong Cheng ve grubu müzayede salonuna girerken doğruca ilk sıraya gittiler ve kimse bir şey söylemeye cesaret edemedi.

Qin Nan koltuklar konusunda telaşlı değildi ve sadece sessiz bir yer seçip oturdu ve müzayedenin başlamasını bekledi.

Sadece üç nefeslik bir zaman diliminde her yer insanlarla doldu; geç kalan bazıları sadece arkada durabiliyordu.

"Dış alan açık artırmasına hoş geldiniz." Gösterişli bir şekilde giyinmiş yaşlı bir adam sahnenin ortasına doğru yürürken, gümbür gümbür bir sesle, "Benim adım Yaşlı Zhang, bu müzayedenin törenlerinin efendisi olacağım. Bununla da yetin; Buradaki herkesin müzayede kurallarını açıkça anladığını varsaydığım için, bu kısmı atlayarak biraz zaman kazanacağım. Hazinenin ilk parçasıyla başlayalım."

Cümlesini bitirir bitirmez sahnenin arkasından ağır makyajlı ve teşhir kıyafetli bir bayan belirdi. Elinde altın bir tabak vardı ve tabağın ortasında bir zambak görülüyordu.

Altın ışık yayan nilüfer, Qin Nan'in daha önce tükettiği Üç Yapraklı Altın Zambak'tan başkası değildi.

Bunu gören kalabalık bir anda havaya uçtu.

"Ne? Hazinenin ilk parçası zaten üç yapraklı bir altın zambak mı?"

"Kahretsin, bu dış öğrenci müzayedesi çok yoğun olacak!"

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin