C174 - Fırtınalı Bir Anlaşmazlık

377 54 0
                                    

"İki ay sonra mı?"

Leng Feng ve Ouyang Jun, bir an için tepki veremeyerek boş kaldılar.

Qin Nan'ın böyle bir talebi olmasını beklemiyorlardı.

Qin Nan, gelişimini hızla artırabileceğini ve sadece iki ay içinde Leng Feng'i yenebileceğini mi düşünüyor?

Ne lanet bir şaka.

Leng Feng'in ekimi, Qin Nan'ın ekiminden altı kat daha yüksek olan yedinci katman Xiantian Alemine ulaşmıştı. Qin Nan bir Atavistik Gelişimci olmasına rağmen, yedinci katman Xiantian Alemine sadece iki ayda ulaşması imkansızdı.

Qin Nan bir tür şanslı karşılaşma yaşasa ve sonunda gelişimini altı kat artırsa bile, Leng Feng'in gücü de bu iki aylık sürede gelişmeyecek mi?

Başka bir deyişle, düellonun iki ay veya altı ay sonra gerçekleşmesi önemli değildi, sonuç yine aynı olacaktı, bu da değiştirilmesi imkansızdı.

Qin Nan, Leng Feng'e bakarken bu sorunun farkında değildi ve soğuk bir şekilde sordu, "Sorun ne? Kabul etmeye cesaret edemiyor musun? Eğer öyleyse, burada kibirli tavrınla saçmalamayı kes ve gözümün önünden defol!"

"Sen!"

Leng Feng hemen düşüncelerini topladı ve canlı bir kahkaha atarken öfkelendi, "HAHA, senden beklendiği gibi, her zaman korkusuz olmak. Eğer durum buysa, iki ay sonra Yaşam ve Ölüm Salonu'nda buluşacağız."

Bunu söyledikten sonra, Leng Feng arkasını döndü ve daha fazla kalmaya niyeti olmadan oradan ayrıldı.

Onun gözünde Qin Nan, sadece keskin bir dili olan ama akılsız olan kendisiyle çok gurur duyuyordu. Onunla saçma sapan konuşarak zamanını boşa harcamaya niyeti yoktu.

Artık amacına ulaştığına göre, iki ay sonra bu küçümseyici Qin Nan'ı kendi elleriyle silebilirdi.

"Cesur, çok cesur, ben, Ouyang Jun, çok etkilendim!"

Ouyang Jun düşüncelerini topladı ve sonra güldü ve tavrına kızmak yerine baş parmağını Qin Nan'a kaldırdı.

Qin Nan, Ouyang Jun'a bir bakış bile vermedi, o hemen ayrıldı ve üçüncü konutuna geri döndü.

Qin Nan tarafından görmezden gelindikten sonra, Ouyang Jun'un ifadesi anında tatsızlaştı, ancak Qin Nan'ın sadece iki ayı daha kaldığını fark ettiğinde kısa sürede rahatladı. Birkaç kahkaha attıktan sonra sahneyi terk etti.

Üçüncü konutun dışında toplanan yüzden fazla öğrenci ve çok uzakta olmayan dış öğrencilerin ihtiyarları sessizce bakıştılar.

Bir tütsünün yanması için geçen süreden sonra, Leng Feng'in Qin Nan'i Yaşam ve Ölüm Salonu'nda iki ay sonra gerçekleşecek bir düelloya davet etmesi etrafında dönen haberler, tüm Mistik Ruh Tarikatı boyunca biliniyordu. .

Bütün tarikat sarsıldı.

"S*k mi? Doğru duymadım mı? Qin Nan, Leng Feng'e meydan okumak için inisiyatif aldı mı?"

"Evet, Leng Feng'in Qin Nan'a meydan okumaya ancak Ouyang Jun'un desteğini aldıktan sonra cüret ettiğini duydum. Öte yandan Qin Nan, hemen karşılık verdi ve Yaşam ve Ölüm Salonunda bir ölüm kalım savaşı vermeyi kabul etti. !”

"Ne var, Qin Nan'ın beyninde bir sorun mu var?"

"Tsk, tsk, daha çok merak ettiğim şey, Ouyang Jun neden Qin Nan'dan kurtulmak istesin ki?"

“……”

Mistik Ruh Tarikatı içinde sayısız tartışma yaşandı.

Her ikisinin de aynı rütbede Dövüş Ruhu olduğu için, Qin Nan'ın yedinci katman Xiantian Alemi'ne karşı düelloyu kabul etme girişimi -gücü sadece ikinci katman Xiantian Alemi olduğunda- taahhütte bulunmakla aynı sayılmaz mı? intihar?

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin