C194 - Dong Klanına Girmek

347 54 0
                                    


Yarım tütsünün yanması için geçen süre içinde, Qin Nan toplam iki yüz otuz altı Buz Zırhlı Kadim Böcek yendi, geri kalanı ondan kaçmayı başardı.

"Vay canına, ne harika bir savaş!"

Qin Nan'in vücudu aşırı derecede yorgun olmasına rağmen, duyguları hala yüksek ruhluydu.

Qin Nan, İlahi Savaş Ruhu'nu elde ettiğinden, onu fark edilmeden etkiledi ve herkesten daha güçlü bir Savaş Niyetine sahip olmasına neden oldu.

Ancak, Qin Nan'in savaşları deneyimleme şansı yoktu ve çoğu uzun sürmedi, bu yüzden bu savaştan sonra inanılmaz derecede harika hissetti.

"Önce Canavar Çekirdeklerini toplamalıyım!"

Qin Nan hızla kendini sakinleştirdi ve Canavar Çekirdeklerini yağmalamaya odaklandı.

Nihai sonuç biraz kabul edilemezdi. Ateş Biriktiren Kılıç Sanatını ilk kez kullandığından, gücünü hassas bir şekilde kontrol edemedi, bu nedenle Canavar Çekirdeklerinin çoğunun Buz Zırhlı Antik Böceklerin cesetleriyle birlikte hemen küle dönüşmesine neden oldu.

Savaştan sadece kırk Canavar Çekirdeği toplamayı başardı.

"Kırk Çekirdekli Canavar, dört bin Dövüş İmparatoru Hapı ile değiştirilebilen dört yüz bin Xiantian Hapına eşdeğerdir!"

Qin Nan, Canavar Çekirdeklerini saklama çantasında sakladı ve kendini rahatlatmak için biraz zaman harcadı. Daha sonra hiç tereddüt etmeden bacak bacak üstüne atarak oturdu ve yaralarını iyileştirmek için meditasyon yapmaya başladı.

Üç saat sonra, Qin Nan'ın Qi'si tamamen iyileşti, ancak etindeki yaralar, birçok yaranın acısını hala hafifçe hissedebildiği için nadir ilaçların desteği olmadan iyileştirilemedi.

"Artık gücümün yüzde yetmişini uygulayabiliyorum, bu da beşinci katman Xiantian Alemi'nin gücüne eşdeğer. Longhu Sıradağları'nda ilerlemek için fazlasıyla yeterli."

Qin Nan hiç vakit kaybetmeden hızla ayağa kalktı ve ikinci haritayı açtı.

Şimdi önceliği, Prenses Miao Miao tarafından verilen görevleri tamamlamaktı, böylece daha sonra canavarları öldürmeye ve borçlarını ödemek için kendini eğitmeye odaklanabildi.

İkinci harita, Qin Nan'ın bulunduğu yerden on milden daha az olan Dokuz Varyasyon Çiçeğinin yerini kaydetti.

"Hadi gidelim!"

Bir fiske ile Qin Nan'in figürü ormanda kayboldu.

Yarım tütsünün yanması için geçen süreden sonra, Qin Nan yüzünde sert bir ifadeyle büyük bir kayanın üzerine geldi.

Önünde, son derece kalın, simsiyah bir gövdesi ve yoğun bir şekilde paketlenmiş yapraklarla dolu dalları olan, yukarıdan gelen güneş ışığını engelleyen, sanki derinlerde saklanan bir hayalet varmış gibi kasvetli bir his veren tuhaf görünümlü ağaçlardan oluşan bir orman duruyordu. .

"Garip, bu çok garip!"

Qin Nan, figürü yerinde sabit kalırken kendi kendine söyledi.

Haritadaki işaretleri takip ederek buraya geldiğinde, hemen İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini serbest bıraktı, ancak bu zifiri karanlık ormanın içinde tek bir canavar ya da nadir bir bitkinin sapı görülmedi, varlığından bahsetmiyorum bile. Dokuz Varyasyon Çiçeği. Çok sessizdi - uğursuz bir şekilde sessizdi.

Bu nedenle, hemen ormana girmeye cesaret edemedi.

"Prenses Miao Miao tarafından verilen haritada kesinlikle yanlış bir şey yok. Duruma sadece iki olasılık uygulanabilir. İlk olarak, Dokuz Varyasyon Çiçeği zaten başka biri tarafından alındı. İkincisi, bu zifiri karanlık ormanda bilinmeyen bir sır yatıyor olabilir..." Qin Nan durumu analiz etti ve dedi ki, "Eğer Dokuz Varyasyon Çiçeği'ni alamazsam, Prenses Miao Miao kesinlikle bunun için beni suçlar. Bu nedenle, burada saklanmalı ve sabırla beklemeliyim. Önümüzdeki iki gün içinde başka bir şey göremezsem, yine de beni suçlayacağından şüpheliyim.”

Qin Nan, gizli bir yerde saklanmadan ve hareketsiz kalmadan önce kararını verdi ve aurasını geri çekti.

Zaman hızla geçti ve geçen iki saat içinde Zifiri Kara Orman'da kayda değer hiçbir şey olmadı; her zamanki gibi ürkütücü bir şekilde sessizdi.

“Aynı anda iki şey yapmak!”

Qin Nan'in çevresini gözlemlediği ve düşünceleri Dövüş Bağımlısı durumuna girdiği için zamanını boşa harcamaya niyeti olmadığını söylemeye gerek yoktu, sırlarını almak için Dövüş Becerilerini anlamaya devam ederken.

Göz açıp kapayıncaya kadar bir gün geçti.

Bu arada, Qin Nan'ın vücudu bir kırağı tabakası ve birkaç parça kuru yaprakla kaplıydı. Gözlerinde sanki nefesi kesilmiş gibi boş bir ifade vardı. Onun zayıf aurası olmasaydı, onunla bir heykel arasında hiçbir fark olmazdı.

Ancak, geçen bir günün ardından yeni bir şey öğrenmedi. Daha sonra kendini Dövüş Becerileri dünyasına kaptırmaya karar verdi ve özverili bir duruma girdi.

Aniden, Qin Nan'ın İlahi Savaş Ruhunun Gözleri hafif, garip bir hareket yakaladı. Gözleri parlayarak onu gizemli durumdan gerçekliğe geri çekti.

"Neler oluyor?"

Qin Nan düşüncelerini topladı ve içgüdüsel olarak harekete doğru baktı.

Zifiri karanlık ormanın ortasında, dikkat çekmeyen bir dal, sanki canlıymış gibi yerde kıvranmaya başladı ve hafif bir uğultu sesi çıkardı.

"Bir şube?"

Qin Nan, tüm odağıyla dikkatlice incelemeden önce şaşırdı. Yüzünde hemen bir şaşkınlık ifadesi belirdi.

Eski bir ağacın dalı değil. Dokuz Varyasyon Çiçeği için bir kılıktı!

"Lanet olsun, bunu gerçekten unutmuşum. Dokuz Varyasyon Çiçek, adı gibi, dokuz farklı varyasyona sahipti ve bunlar arasında serbestçe geçiş yapabiliyordu. Sıradan insanlar, gözleri kullanan gizli tekniklerle bile onu tanımlamakta zorlanacaktı, Dokuz Varyasyon Çiçeğinin dönüşümlerinin sırlarını bulmak hala çok zordu. Qin Nan, bakışları yerdeki hareketli dala kilitlendiğinde başını salladı. Çiçeği almak için acelesi yoktu ama çevresine bir göz attı.

Qin Nan'in beklediği gibi, üç nefesten daha kısa bir süre içinde, büyük bir şeytani kuş yanından uçtu ve ani bir rüzgarla sonuçlanan gökten bir patlama sesi duyuldu.

Şeytani kuş yaklaşık bir metre uzunluğundaydı, sanki güneş ışığı altında parıldayan bir Mistik Zırh tabakası giyiyormuş gibi simsiyah tüylerle kaplıydı.

"Tsk, tsk, bir Kara Tüylü Kuş, altıncı katman Xiantian Alemi'nin gücüne sahip bir Orta Düzey Mareşal Canavarı! Dokuz Varyasyon Çiçeği'nden beklendiği gibi, Koruyucu Canavar bile bu kadar güçlüydü."

Qin Nan kalbinde haykırdı.

Abyss Stone'u daha önce geri almaya gittiğinde Koruyucu Canavarların varlığını öğrendiği için meşgul olmak için acele etmemişti.

Dokuz Varyasyon Çiçeği'ni koruyan Koruyucu Canavar, onuncu katman Xiantian Alemi'ne eşdeğer bir Gelişmiş Mareşal Canavar olduğu ortaya çıksaydı, doğrudan ileri atılacak olsaydı, zamanını ve başarılarını boşa harcamaz mıydı?

"Bu Kara Tüylü Kuş benimkiyle aynı gelişime sahip. Gücümle uyuşmamasına rağmen, gökyüzünde çılgın bir hızla uçabilir ve bu da daha yüksek bir hıza sahip olmasına neden olabilir. Bu nedenle, Dokuz Varyasyon Çiçeğine saldırmak için en iyi zamanlamayı bulmam gerekiyor. Aksi takdirde, canavar Dokuz Varyasyon Çiçeği ile kaçacak ve ben uçamadığım için onu durdurmanın bir yolu yok!"

Qin Nan, gözleri hareket eden antik dala sıkıca kilitlendiğinden nefesini sakinleştirdi.

Kara Tüylü Kuş'un ortaya çıkışından sonra, antik daldan göz kamaştırıcı bir ışık yayılarak zifiri karanlık ormanı aydınlatan Dokuz Varyasyon Çiçek eylemlerini durdurdu.

Işığın ortasında, yerden yükselen garip görünümlü bir çiçek ve çiçeğin sapının altında, Dokuz Varyasyon Çiçeğinin insan gibi yürümesini destekleyen iki yumuşak dokunaç görülebiliyordu.

"Şimdi zamanı!"

Qin Nan, Dokuz Varyasyon Çiçeği'ni yakalamaya hazırlanırken en güçlü durumuna girerken patlayan bir aura yayarak ayağa kalktı.

Ancak o anda, ormanın çok yakınında, keskin, coşkulu bir ses duyuldu: "Bak, bak, Zifiri Orman tam karşıda! Sana Dokuz Varyasyon Çiçeğinin ormanda bir yerde olduğunu söylüyorum!"

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin