Qin Xiao, sadece Qin Nan'ı tanımıyordu, aynı zamanda ona aşırı derecede aşinaydı.
Geçmişte, Qin Nan, Qin Klanının bir numaralı dehasıydı, bu nedenle Qin Xiao, Qin Nan'a saygılı bir şekilde bayılırdı. O sırada, Qin Nan'ın Qin Xiao hakkındaki izlenimi hiç de fena değildi, hatta onu bir kardeş olarak görüyordu!
Ancak Qin Nan, Qin Xiao'nun aslında kapısını kıracağı ve tehditleri tüküreceği bir gün olacağını asla düşünmemişti.
Şu anda, Qin Nan nedenini zaten biliyordu. Bir israf olarak statüsü, Qin Xiao ile arasındaki ilişkinin düşmanca olmasına neden oldu.
Qin Xiao aşırı kibirle başını kaldırdı, “Bugünkü ziyaretim için amacım basit. Vücut Temperleme Haplarınızı verin. Bana yalan söylemeye çalışma, on Vücut Temperleme Hapı aldığını zaten biliyordum. "
Sözlerinin ardından, küçümsemenin bir ipucunu ifşa etmeden önce durdu, “Qin Nan, bu kardeşi acımasız olduğu için suçlama, şu anda bir israfsın. Vücut Temperleme Hapları senin için hiçbir işe yaramaz, onu bana da verebilirsin. "
Öfke Qin Nan'ı kahkahalar atarken doldurdu, "Ya sana vermezsem?"
Qin Xiao bu cevabı duyduğunda, kibirli ifadesi soğuk bir ifadeye dönüştü, “Qin Nan, eğer bugün teslim etmezsen, o zaman kaba davrandığım için beni suçlama! Henüz uygulama yapmaya başlamamış olsam da, Dövüş Ruhum hala üçüncü sınıf Huang sıralamasında! "
Arkasında dalgalanan uzun kılıç aniden uçtu, kılıç aura heybetli bir ürperti ile titredi.
"Qin Xiao, görünüşe göre ilişkimizi kesmeyi planlıyorsun." Qin Nan'ın ten rengi sakindi. Uçan uzun kılıca rağmen, biraz korkmuyordu bile! Qin Nan kayıtsız bir şekilde, "Vücut Temperleme Hapları zaten benim tarafımdan kullanıldı, şimdi gidebilirsiniz," dedi.
Sözlerinin ardından Qin Nan, gözlerini kapatırken gizlice iç çekti.
Qin Nan, Qin Xiao'nun kendini beğenmiş tavrını görünce doğal olarak kızdı. Bu geçmişte olsaydı, Qin Nan çoktan hamlesini yapardı, ancak Qin Nan, Qin Xiao ile eski ilişkilerini düşündü ve sonunda saldırmamaya karar verdi.
Qin Xiao'nun cildi, vücudundan kanlı bir aura yükseldiğinde değişti, “Qin Nan, yüzünü gösteriyorum ama kabul etmiyorsun. Bugün size üçüncü sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu ile birinci kademe Huang dereceli Dövüş Ruhu arasındaki eşitsizliği bildireceğim! "
O konuşurken, Qin Xiao'nun arkasındaki uzun kılıç bir uğultu sesi çıkardı. Şiddetle Qin Nan'a doğru kesilirken soğuk bir ışıkla parıldadı.
Başlangıçta Qin Xiao hamlesini yapmak istemiyordu. Bu onların eski ilişkilerinden değil, Qin Nan'ın Qin Klanının Genç Lordu olmasından kaynaklanıyordu. Geçmişi, Qin Xiao'nun oldukça endişeli hissetmesine neden oldu.
Ancak Qin Xiao, Qin Nan'ın çöp olmasına rağmen, beklenmedik bir şekilde bunu kendisi için sorunlu hale getirmeye cesaret edebileceğini asla hayal etmemişti. Qin Nan çok pervasızdı.
"Qin Nan, bu senin kendi hatan!" Qin Xiao'nun yüzü alaycı bir gülümsemeyi ortaya çıkardı. Kendisine hayatını bağışlaması için yalvarırken acı çeken ve inleyen, eski uzak ve yalnız bir numaralı dahi Qin Nan'ın ortaya çıkışını hayal edebiliyordu.
"Ölüme kur yapıyorsun!"
Qin Nan artık buna dayanamıyordu, kükrerken kalbindeki öfke patladı. Kükremesi gök gürültüsüne benziyordu.
Çekiç gibi sıktığı yumruğuyla heybetli bir şekilde yürüdü ve ilk katman Vücut Temperleme aleminin gücü patlarken uzun kılıcı acımasızca yere düşürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...