C181 - Bir Yüz Bin Daha Borçlu Olmak

350 57 0
                                    


İlahi Savaş Ruhu'nun önceki Gözleri sadece Prenses Miao Miao'nun gelişiminin Savaşçı Atalar Alemi'ne ulaştığını anlayabilmişti.

Şu anki İlahi Savaş Ruhu Gözleri ile Qin Nan, Prenses Miao Miao'nun şu anda Dövüş Ataları Alemi'nin zirvesinde olan ve güçlü Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaşmaktan sadece bir adım uzakta olan gelişimini net bir şekilde tanımlayabiliyordu!

Bu tek başına Qin Nan'a inanılmaz bir şok yaşatmak için yeterli değildi.

Bunun nedeni, Qin Nan'in Prenses Miao Miao'nun vücudunda gizlenmiş güçlü, engin, tanınmaz bir gücün de görmesiydi.

Bu kuvvet son derece zayıftı, sanki ciddi şekilde yaralanmış gibiydi.

"Prenses Miao Miao'nun vücudundaki güç ciddi şekilde yaralandı, yani gücünün zirvesindeyken Dövüş Ataları Alemi'nin çok ötesinde mi?" Qin Nan zihninde düşündü ve derin bir nefes aldı.

Prenses Miao Miao, eski bir ginseng'den büyük bir bilgeliğe sahip bir insan transfigürasyonuydu. Yetiştirmesi kesinlikle olağanüstüydü.

Ancak, yaralanmasına rağmen, gelişimi hala Savaşçı Ata Alemi'nin zirvesindeydi. Zirvede nasıl bir varlık olurdu?

O anda Qin Nan, Prenses Miao Miao'nun gücünü hafife aldığını keşfetti.

"Hemen durdurun!" Prenses Miao Miao, tatsız bir ifadeyle, "Ve bugünden itibaren, bir daha bakmaya cüret etme," dedi.

Qin Nan, onun öfkesiyle anında uyandı ve hızla İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini geri çekti.

"Prenses, yardımına ihtiyacım olan bir şey var."

Qin Nan konuşmadan önce bir an tereddüt etti.

"Hmm? Söyle bana." Prenses Miao Miao elini sallayarak olgun davrandı. On üç yaşındaki bir çocuğa benzeyen küçücük vücuduyla birleşen hareketi bir anlamda oldukça sevimli bir görüntüydü.

"Biraz Atavistik Ruhani Sıvı ödünç almak istiyorum."

Qin Nan bir an duraksadı ve yavaşça cevap verdi.

Cümle, iyice düşünüldükten sonra söylendi.

Xuan dereceli Dövüş Ruhu ile bile altıncı katman Xiantian Alemine en fazla iki ay içinde ulaşabilirdi. Bu dönemde, Leng Feng'in ekimi, sahne arkasında Ouyang Jun'un desteğiyle en azından dokuzuncu katman Xiantian Alemine ulaşacaktı.

Altıncı katman Xiantian Alemi ekimi ile dokuzuncu katman Xiantian Alemi gelişimcisine karşı çıkmak imkansızdı.

Bu nedenle, Prenses Miao Miao'dan önemli miktarda Atavistik Ruhani Sıvı ödünç alması gerekiyordu. Sadece yeterli Atavistik Ruhsal Sıvı ile birlikte İlahi Savaş Ruhu ile gelişimi, Leng Feng'in gücüyle eşleşecek şekilde hızla gelişebilirdi!

En önemlisi, şu anda beş yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı borcu olduğu için, biraz daha borçlu olup olmamasının bir önemi yoktu.

"Ne? Prenses'ten Atavistik Ruhani Sıvıyı ödünç almak ister misin?" Prenses Miao Miao'nun yüzü inanmazlıkla doldu.

Bu Qin Nan, cimri bir insan olduğumu bilmesine rağmen neden biraz Atavistik Ruhani Sıvı ödünç almaya çalışıyor?

Bu Qin Nan kendine bir yük mü buluyor?

"Eğer Prenses bana yeterince Atavistik Ruhsal Sıvı ödünç vermeye istekliyse." Qin Nan dişlerini sıktı ve "Ben... Gelecekte iki katı hapla ödeyeceğim!" dedi.

“Miktarın iki katı mı?”

Prenses Miao Miao'nun gözlerinde bir kıvılcım ateşlendi, ancak takası hemen kabul etmedi, ancak dikkatli bir tonda sordu, "Qin Nan, kişiliğinizi anladığım kadarıyla, hiç kimseden bir şey ödünç almak için inisiyatif almadın, benden bahsetme. Ne amaçlıyorsun?"

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin