C176 - Kredi Talebi WhiChapter Tüm Tarikatı Şok Etti

358 49 0
                                    

Disiplin Salonundaki küçük bir odada.

Xiao Leng ve Chu Yun, birbirlerinin karşısında oturdular, arkalarında yüzen Dövüş Ruhları, kendilerini uygulamaya daldırırken Qi'yi emdi.

Qin Nan, Martial Serendipity Pavilion'un beş katmanını da geçtiğinden, ikisi de büyük bir baskı hissetti ve anında xiulian uygulamak için inzivaya gitmeye karar verdi.

Ancak, o anda aniden küçük bir figür belirdi.

"Kim o?"

Xiao Leng ve Chu Yun, yüzleri boş ifadelerle dolmadan önce gözlerini açıp şekle baktıklarında şaşırdılar.

Rakam Prenses Miao Miao'dan başkası değildi.

Sadece Prenses Miao Miao'nun bir koyun postunu onlara gülümseyerek verdiğini görebiliyorlardı, "Bu, Qin Nan'dan bir mektup."

"Bir mektup mu?"

Xiao Leng ve Chu Yun hiçbir şey bilmiyorlardı.

Prenses Miao Miao'nun kim olduğunu biliyorlardı, ama QIn Nan'ın onun yardımıyla onlara mektup göndermesini gerektirecek kadar önemli olan şeyin ne olduğu hakkında hiçbir fikirleri yoktu?

Şüpheyle, mektubu almak için ellerini uzattılar ve içeriğini okuduktan sonra suskun kaldılar.

Bu nedir?

Kredi hapları mı?

Bir süre sonra, Disiplin Salonunun Konferans Salonunda.

Disiplin Salonu Lideri lider pozisyonda oturdu ve ondan önce, geçen ay meydana gelen olaylarla ilgili raporlarını sunmak için sırayla Disiplin Salonu büyükleri vardı.

O anda, odanın ortasında aniden küçük bir figür belirdi.

Yaşlılar şaşırdılar, Konferans Salonuna izinsiz girecek kadar cesur olan kim!?

Disiplin Salonu Lideri içgüdüsel olarak öfkelendi, ancak minik figürü gördüğünde yüzü kaskatı kesildi, ardından zorla gülümsedi ve "Prens... Prenses, neden... Neden buradasın?" dedi.

Disiplin Salonu Liderinin gözünde Prenses Miao Miao, ne pahasına olursa olsun kaçınacağı bir kabus gibiydi.

Diğer ihtiyarlar bu sözleri duyduktan sonra düşüncelerini topladılar. Mistik Ruh Tarikatında Prenses olarak anılacak tek bir kişi var - onların Saygıdeğer Büyükleri!

Bu düşünce onları ürpertti. Prenses asla Disiplin Salonuna gelmedi, gelişi kesinlikle onlar için iyi bir haber değildi!

"Evet, herkes burada mı? Şanslı." Prenses Miao Miao gözlerini kısarak, "Prenses, hizmetçisi Qin Nan adına hepinize bir mektup getirmek için burada." dedi.

Kalabalık bu sözleri duyduktan sonra şaşkına döndü.

Qin Nan adına bir mektup mu getiriyorsun?

Qin Nan, Prenses Miao Miao tarafından teslim edilmesi gereken hangi mektubu yazdı?

Prenses Miao Miao elini salladı ve birçok mektubun odanın her yerinde uçan kelebekler gibi ellerine düşmesine neden oldu.

Kalabalık içgüdüsel olarak ellerindeki mektupları açtı ve yüzleri kaskatı kesildi. Dudakları kontrolsüz bir şekilde seğirmeye başladı.

Kredi talebi mi?

Kredi hapları mı?

Qin Nan bu mektubu onlardan hap ödünç almak için mi yazdı?

Bir tütsünün yanması için geçen bir sürenin ardından, Prenses Miao Miao'nun figürü Beceri Kütüphanesine geldi. Bir tütsünün yanması için geçen başka bir süreden sonra Hazine Kasasına, ardından Şöhret Salonuna ve Yaşam ve Ölüm Salonuna geldi.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin