Bölüm 55 - Daha Yüksek Seviyeli Bir Rakibi Eleme

539 71 7
                                    


Mor Alev Çiçeği son derece değerli bir doğal malzemeydi; Yapraklarını tüketmek sadece herhangi bir zehri tedavi etmekle kalmaz, aynı zamanda Vücut Temperleme Aleminin Kültivatörlerinin gelişimlerini geliştirerek bir ilerleme kaydetmelerine yardımcı olabilir.


Bu nedenle, bu Mor Alev Çiçeğinin Vücut Temperleme Aleminin Kültivatörleri için son derece arzu edilen bir şey olduğuna şüphe yoktu.

Qin Nan bile Mor Alev Çiçeği'ni gördüğü anda sakin kalmayı başaramadı.

"Hmm?" İki mil ilerledikten sonra, Qin Nan aniden durdu ve kaşlarını sıkıca çattı.

Bunun nedeni, yaklaşık üç mil ötede, Mor Alev Çiçeğinin bulunduğu bataklığa doğru inanılmaz bir hızla koşan bir öğrencinin görülmesiydi.

Öğrencinin hedefi Mor Alev Çiçeği gibi görünüyordu.

"Bu adamı daha önce gördüğümü hatırlıyorum. Yedinci katman Vücut Temperleme Aleminin bir gelişim üssü ile beni hedef alan iki yüz yirmi öğrenciden biri gibi görünüyor.” Qin Nan, gözlerinde soğuk bir parıltı parlarken kendi kendine, "Bu Mor Alev Çiçeği benim olmalı; Bu adam benim düşmanım olduğu için, eğer aklı başında değilse hiç merhamet göstermem.”

Konuşmasını bitirdikten sonra, Mistik Sekiz Adımı uygularken vücudu tüm gücüyle ileri fırladı.

Bir tütsü yakmak için gereken süreden sonra, Qin Nan bataklığa, yedinci katman Vücut Temperleme Alemi öğrencisinin önünde geldi.

Bataklık sadece on metre kare civarındaydı; yer Qi açısından zengindi ve bataklığın ortasında Mor Alev Çiçeklerinin beş sapı duruyordu. Sallanan taç yaprakları görünüşte kesinlikle mor alevlere benziyordu.

Qin Nan yerinde ifadesizce durdu; bu beş sapı koparmak için acelesi yoktu.

Yarım tütsünün yanması için geçen süreden sonra, bir figür ormandan fırladıktan sonra sert bir şekilde yere indi.

Bu adam, Qin Nan'in İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini kullanarak gördüğü öğrenciydi.

Öğrenci geldiğinde, bakışları bataklığın ortasındaki beş Mor Alev Çiçeği tarafından tamamen çekildiği için ilk başta Qin Nan'ı fark edemedi; yüzünde heyecanlı bir ifade görülüyordu, “HAHAHA, tesadüfen aldığım bu haritanın beni beş Mor Alev Çiçeğine götüreceğini hiç düşünmemiştim; Ben, Lee Changyun, bugün kendimi şanslı hissediyorum."

Lee Changyun gülmeden edemedi. Bu sırada gözünün ucuyla Qin Nan'ı gördü.

O anda, Lee Changyun'un yüzündeki gülümseme yok oldu ve bağırırken gözlerinde öldürücü bir niyet belirdi, "Kim var orada? Sen… Qin Nan mısın?”

Lee Changyun, kişinin Qin Nan olduğunu anladığı anda afalladı.

Yeni öğrenciler arasında Qin Nan'in kim olduğunu bilmeyecek kimse yoktu.

Özellikle Qin Nan, iki yüz yirmi öğrenci, Ling Zixiao ve isminin hatırlanmasına neden olan beş yaşlıdan gelen baskıyla karşılaştıktan sonra onları azarlamaya cesaret ettiğinde.

Qin Nan sakince Lee Changyun'a baktı - konuşmadı.

Başta afallamış olan Lee Changyun kahkahayı patlattı, "HAHAHA, Tanrı bana nazik davrandı; bana sadece beş Mor Alev Çiçeği vermekle kalmadı, burada seninle karşılaşmama da yardım etti. HAHAHA, seni öldürdükten sonra sadece bazı çılgın avantajlar elde etmekle kalmayacak, ayrıca Ling Zixiao ve beş yaşlı tarafından da tanınacağım!"

Lee Changyun bunu söyledikten sonra çok heyecanlandı.

Qin Nan'ın ekimi yalnızca beşinci katman Vücut Temperleme Alemidir; Bu Qin Nan, sekizinci sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu'na sahip olsa ve Kılıçlı Bir'in Daha Büyük Başarı Aşamasında ustalaşmış olsa bile, benim için değerli bir rakip olmazdı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin