Bölüm 97: Atavistik Rüya

381 54 0
                                    


Qin Nan, İlahi Savaş Ruhunu serbest bıraktıktan sonra, yüzün üzerinde Xiantian Hapı'ndan bir avuç aldı ve hepsini ağzına attı.

İlahi Savaş Ruhu tüm Xiantian Haplarını anında yutarken titredi.

Qin Nan daha sonra sekizinci katman Vücut Temperleme Alemi gelişimini serbest bıraktı ve sağ eli, yemeğini çılgın bir şekilde yiyen öfkeli bir canavar gibi avuç avuç hap almaya ve hepsini ağzına tıkmaya devam etti.

Öte yandan, İlahi Savaş Ruhu, hapların tüm gücünü durmadan emen bir kara delik gibi davrandı.

O zamandan beri yavaş yavaş bir saat geçti.

Tıpkı Dövüş Becerilerini uygularken olduğu gibi, hapları tüketmeye devam ederken çılgına döndü.

Aynı eylemi sürdürdüğü bir saatlik süre içinde, en azından dokuz binden fazla Xiantian Hapı tüketmişti.

Daha önce olsaydı, Qin Nan aynı anda bu kadar çok hap tüketerek tedirgin olurdu, ancak şimdi oldukça zengin olduğu için serveti dış öğrenciler arasında eşsizdi; bu yüzden hiç endişelenmiyordu.

Sonunda, Qin Nan toplam on bin Xiantian Hapı tükettikten sonra, İlahi Savaş Ruhu, sanki nihai buyurganlığı yeni uyanmış gibi şiddetle titredi.

Qin Nan'in hapları tüketme çılgın eylemi anında durdu; buna tanık olduğunda son derece gergindi, sanki şimdi kalbi boğazında düğümleniyordu.

İlahi Savaş Ruhu'nun arkasında, onuncu altın ışın kör edici bir şekilde ortaya çıktı. O anda, İlahi Savaş Ruhu'nun buyurgan aurası hızla arttı ve tamamen korkunç bir hal aldı; dokuzuncu sınıf Huang rütbesinden en az birkaç kat daha güçlüydü.

"Onuncu derece Huang dereceli, onuncu dereceli Huang dereceli, sonunda onuncu dereceli bir Huang dereceli Dövüş Ruhu var!"

Qin Nan'ın firması Martial Heart ile bile, şu anda inanılmaz derecede heyecanlıydı.

Onuncu dereceli Huang, Mystic Sprit Sect'te Huang Long ve Ling Zixiao gibi insanları tamamen geride bırakarak gerçek bir süper dahi olarak kabul edildi. En iyi on öğrenci arasında yer alan Gong Yang bile, yalnızca onuncu seviye bir Huang Seviye Dövüş Ruhu'na sahipti.

Bu nedenle, bu onuncu seviye bir Huang Seviye Dövüş Ruhu'nun ne kadar nadir ve güçlü olduğunu gösteriyordu.

"Sakin ol, sakin ol." Qin Nan birkaç derin nefes alırken, "Burada hâlâ doksan bin Xiantian Hapı var; önceki oranla, eğer tüm bu hapları tüketirsem efsanevi Xuan dereceli Dövüş Ruhu seviyesine yükselme şansım olabilir! Bu yeterli değilse, hâlâ on bin Dövüş İmparatoru Hapım var!”

Xuan Dövüş Ruhu dereceli!

Sadece Mistik Ruh Tarikatındaki çekirdek öğrenciler Xuan dereceli Dövüş Ruhlarına sahipti ve sayı inanılmaz derecede düşüktü!

Qin Nan, Xuan seviyeli bir Dövüş Ruhu'na sahip olsaydı, Mistik Ruh Tarikatının seçkin bir dehası olurdu, Mistik Ruh Tarikatının en güçlüleri ile eşit olurdu.

Bu düşünceyi düşündükten sonra, Qin Nan bir kez daha çılgına dönerken daha fazla zaman kaybetmedi ve ağzına sürekli olarak avuç dolusu hap attı.

Bir saat!

İki saat!

Üç saat!

Beş saatlik bir sürenin ardından, Qin Nan hap tüketme eylemlerini yavaşlattı.

Bunun nedeni, bu beş saat içinde neredeyse altmış bin Xiantian Hapı tüketmiş olmasıydı.

Qin Nan şu anda nispeten zengin olsa bile, tek seferde altmış bin Xiantian Hapı harcamak ama İlahi Savaş Ruhu hareketsiz kalmak onun biraz şüphelenmesine neden oldu.

“Xuan dereceli bir Dövüş Ruhu seviyesine yükselmek için kaç tane hapa ihtiyacım olduğunu görmek istiyorum!”

Qin Nan bir kez daha bir avuç hap alıp ağzına atarken dişlerini sıktı.

İki saat daha geçti. Bu süre içinde, Qin Nan doksan bin Xiantian Hapının hepsini bitirmişti.

Buna rağmen, İlahi Savaş Ruhu ölü gibi hareketsiz kaldı.

“Doksan bin Xiantian Hapı seviye atlamak için hala yeterli değildi; Görünüşe göre Dövüş İmparatoru Haplarını kullanmam gerekecek..." Qin Nan yüzünü düzeltti; hapları bu sefer çılgın bir şekilde tüketmedi ama her seferinde on hap aldı ve yavaş yavaş tüketti.

Dövüş İmparatoru Hapları, Xiantian Haplarından farklıydı; Bir Dövüş İmparatoru Hapı, yüz Xiantian Hapına eşdeğerdi.

Zaman yavaş yavaş geçti; Qin Nan dokuz yüz doksan dokuz Dövüş İmparatoru Hapı tükettiğinde, İlahi Savaş Ruhu sonunda tepki verdi.

İlahi Savaş Ruhu'nun arkasındaki altın ışınlar, ondan eski bir aura fışkırırken titremeye başladı.

Bunu gördükten sonra, Qin Nan zihninde bir ciddiyet hissetti; derin bir nefes aldı ve ağzına bir Dövüş İmparatoru Hapı attı; daha sonra bakışlarını İlahi Savaş Ruhu'na kilitledi.

İlahi Savaş Ruhu Evlilik İmparatoru Hapını tüketirken, Qin Nan'ın beyninde antik bir ses patladığında garip bir olay meydana geldi, “İlahi Savaş Ruhu Cennet ve Dünya'ya karşı savaşır; Savaşmayacağı kimse yok, yenemeyeceği hiçbir şey yok..."

Qin Nan'in beyni, zihninde bir düşünce belirirken vızıldamaya devam etti, “İlahi Savaş Ruhu seviye atlamıyor, bir parçası gelişiyor…”

Bunu takiben, Qin Nan sesin baskısına dayanamadı ve bayılmasına neden oldu.

Ancak, önceki seferden oldukça farklıydı; Qin Nan bilincini kaybetmedi, ancak bilincini gizemli bir yere sürükleyen gizemli bir güç ortaya çıktı.

Qin Nan sadece önündeki karanlığı görebiliyordu, sonsuz bir karanlık, o kadar karanlıktı ki insan dehşete düşer ve kafa derisinin uyuştuğunu hissederdi.

"Ne... Bu nedir?"

Qin Nan hayrete düştü; İlahi Savaş Ruhu'na sahip olduktan sonra ilk kez böyle tuhaf bir sahneyle karşılaşıyordu.

Qin Nan'ın kafası karışmış hissederken, aniden karanlığın arasında kör edici bir çatlak belirdi; peşinden, çatlaktan yavaşça düşen bir ceset görülebiliyordu.

Qin Nan cesete baktığında tamamen şok oldu.

Ceset inanılmaz derecede büyüktü, karanlıkta yatay olarak yatıyordu; Sanki mutlak bir buyurganlıkla doluymuş gibi, ölümcül soğuk bir aura yayılıyordu.

Cesedin önünde duran Qin Nan'ın boyutu, bir toz parçacığının on binde biri gibiydi - korkunç derecede küçük.

Bunu takiben, cesedin başında sıkıca kapatılmış bir çift eski göz yavaşça açıldı; o anda, sonsuz karanlığı parçalayan kutsal bir ışık onlardan yayıldı.

Bunu gördükten sonra, Qin Nan'ın bilinci gizemli bir güç tarafından emildi ve komaya girmesine neden oldu.

Bilincini kaybettiği için, arkasında yüzen İlahi Savaş Ruhunda nadiren meydana gelen bir değişiklik görmedi.

O anda, İlahi Savaş Ruhu'nun insan figürü kör edici bir ışıkla kaplandı. Görünmez bir kalem, İlahi Savaş Ruhu'nun önceden belli olan gözlerinin ana hatlarını yavaş yavaş çiziyor gibiydi. Gökkuşağı renkleriyle dolu gözler ortaya çıkmaya başladı.

Gökkuşağı renginde bir çift göz, İlahi Savaş Ruhu'nun bulanık insan figürü üzerinde şekillendiğinde, Dövüş Ruhu bir insan, canlı bir varlık gibi canlanmış gibi hissettirdi.

"İlahi Gözlerin uyanışı, Cenneti ve Yeri ele geçirerek!"

İlahi Savaş Ruhu başını hafifçe eğdiğinde eski bir ses duyulabilirdi; Gökkuşağı renkli bir çift göz, Qin Nan'ın gözlerine akan yedi nehir akışı gibi hissettiren yedi gökkuşağı rengi ışını yaydı. Bir tütsünün yanması için gereken süreden sonra, İlahi Savaş Ruhu'nun renkli gözleri beyaza dönerken ışık kayboldu.

……

O anda, bayılan Qin Nan, gizemli bir antik gücün gözleriyle birleştiğine dair hiçbir fikri yoktu….

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin