Bu sıradan bakış, muhtemelen karşı tarafın bilinçsizce ona yönelttiği bir şeydi.
Ancak bu bakıştan Qin Nan korkunç bir güç hissetti. Bu gücün önünde, Qin Nan bir karınca gibi oldu - her an onun tarafından toz haline getirilebilirdi.
“Ne korkutucu bir güç…”
Qin Nan, bakışın ait olduğu kişiyi gözlemlerken dilinin ucunu ısırdı ve ruh halini bastırdı.
Beyaz yeşimden yapılmış büyük platformun üzerinde dimdik oturan bir kız vardı.
Kızın teni ipeksi beyazdı, kaşları yarım ay gibiydi. Gözleri boya fırçasının çizdiği bir kanca gibiydi. Sadece bu değil, bu kız vücudunu sıkıca saran mor bir bornoz da giyiyordu. Güneş ışığı kızın tenini ve mor cübbesini yansıttığından, belirli bir ilahi aura doğurdu. Qin Nan'in kalbinden nefes kesici bir his fışkırdı - hayrete düşmeden edemedi.
"Ha?" Büyük platformun tepesindeki kız biraz şaşırmış görünüyordu. Qin Nan'i büyütürken yüzünde bir düşünce izi ortaya çıktı.
Qin Nan transtan hemen uyandı. Kızın bakışı, vücuduna saplanan keskin bir kılıç gibi hissetti ve Qin Nan'in ondan hiçbir sır saklayamadığını hissetmesine neden oldu.
Bu tür bir inceleme, Qin Nan'ı aşırı derecede rahatsız hissettirdi. Neyse ki, diğer taraf onu titizlikle analiz etmeden sadece hızlı bir şekilde geçiyordu. Bu, Qin Nan'ın kendi bakışlarını hızla değiştirirken rahatlayarak iç çekmesine neden oldu.
Qin Nan daha sonra bakışlarını beyaz yeşim büyük platformun tepesindeki diğer kişiye kaydırdı. Orta yaşlı bir adamdı. Bu orta yaşlı adam beyaz bir cübbe giyiyordu ve göğsünde altın bir manşet vardı ve üç altın ejderha vardı. Kötü niyetli bir görünüme sahipti ve kıyaslanamayacak kadar zalim bir duygu yaydı. Üstelik bu orta yaşlı adam, kendi görkemli ve görünüşte ölçülemez zorba aurasını gizlemeye çalışmadı.
"Mistik Ruh Tarikatının bu iki Elder'ı son derece güçlü. En azından Xiantian Krallığının zirvesindeler. Özellikle bu kız... Xiantian Alemini bile geçmiş olabilir..." Qin Nan, Mistik Ruh Tarikatına olan özlemi giderek güçlenirken kendi kendine düşündü.
Mistik Ruh Tarikatından gelen herhangi iki rastgele insan bu uygulama seviyesindeydi. Bu durumda, Mistik Ruh Tarikatı ne kadar güçlüydü?
Ancak, Qin Nan kesin bir gerçeği anlamıyordu - beşinci katman Vücut Temperleme aşamasında olan o, Mistik Ruh Tarikatının iki Elder'ının bulunduğu Diyarı gerçekten tahmin edebiliyordu. Üstelik tahmini de gerçeklerden çok uzak değildi.
Qin Nan'in anlamadığı şey, İlahi Savaş Ruhu'nun son dönüşümünden bu yana görme yeteneğinin giderek güçlendiğiydi. Birçok gizem içeriyor gibiydi.
Qin Klanı araziye girerken, tesadüfen Fang Klanının karşısına oturdular ve yoğun bir savaş niyetine yol açtılar. Bununla birlikte, Qin Klanı ve Fang Klanı'nın halkı düşmanca bir hava yaymasına rağmen, bakışlarının çoğu aslında büyük platforma yönelmişti. Qin Nan gibi oldukları çok açıktı; Mistik Ruh Tarikatından gönderilen iki Elder'a karşı merakla dolup taşıyorlardı.
O anda, Fang Li'nin figürü sıçradı ve arenaya indi. Yüzü kızarmış bir yüzle kalabalığa bakıyordu; biraz heyecanlı gibiydi:
"Bayanlar ve Baylar, sizi bir kez daha resmen tanıştırmak istiyorum. Bu ikisi Mistik Ruh Tarikatından; Yaşlı Xiao Qingxue ve Yaşlı Bai Heng. “
Sesi kısılırken kalabalıktan sağır edici bir alkış yükseldi. Mevcut öğrencilerin hepsi beyaz yeşim büyük platformun tepesine bakarken yüzlerinde heyecan taşıyorlardı. Gözleri ateşli bir saygıyla doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...