C175 - Prensesin Fikri

359 51 1
                                    

Gong Yang gittikten sonra, Qin Nan tereddüt etmeden İlahi Savaş Ruhunu serbest bırakarak hemen xiulian uygulamaya başladı.

İki ay içinde Yaşam ve Ölüm Salonundaki düelloya katılmayı kabul ettiğinden, düelloyu kazanabilmek için gelişimini artırmak için çılgınca xiulian uygulamak zorunda kaldı!

Ancak, tam xiulian uygulamaya başladığı sırada Bai Heng sonunda geri döndü.

Bai Heng eve varır varmaz hemen kırk yeşim kavanoz çıkardı ve "Genç Efendi Qin Nan, beş Güç Meyvesi dört bin Dövüş İmparatoru Hapı ile değiştirildi!" dedi.

"Dört bin Dövüş İmparatoru Hapı mı? Fena değil!"

Hapları anında saklama çantasının içinde saklarken, Qin Nan'ın gözlerinden bir sevinç belirtisi geçti.

Bai Heng bir an tereddüt etti, sonra yumuşak bir tonda sordu: "Bu arada, Genç Efendi Qin Nan, sen ve Leng Feng arasındaki düello hakkında..."

"Merak etme sorun olmaz." Qin Nan elini salladı ve gülümseyerek, "Fazla zamanım yok, bu yüzden daha fazla boşa harcamayacağım" dedi.

"Elbette."

Bai Heng, yüzünde hiçbir endişe belirtisi olmadan hemen konuttan çekildi.

Bai Heng'in gözünde Qin Nan bir tanrı olarak görülüyordu. İki ay sonra yapılacak düelloyu mutlaka kazanacaktı; bu yüzden hiç endişeli değildi.

Bai Heng gittikten sonra, Qin Nan bacak bacak üstüne atarak oturdu ve Dövüş İmparatoru Haplarının elli yeşim kavanozunu çıkardı.

"İlahi Savaş Ruhu'nun ilk seviyesi yüz Vücut Temperleme Hapı aldı. Yedinci sınıftan sekizinci sınıfa yükselirken, beş yüz Vücut Temperleme Hapı aldı. Sekizinci sınıftan dokuzuncu sınıfa birkaç yüz Xiantian Hapı aldı. Onuncu sınıf birkaç bin Xiantian Hapı aldı. Xuan dereceli bir Dövüş Ruhu seviyesine yükselmek rütbesini yükseltse de, bu dört bin Dövüş İmparatoru Hapı yeterli olmalı.”

"Tek sorun, İlahi Savaş Ruhunun Gözlerinin önceki uyanışının on bin Dövüş İmparatoru Hapı almasıydı. Umarım bu sefer o kadar çok hap almaz…”

Qin Nan derin bir nefes aldı ve Dövüş İmparatoru Haplarının kavanozlarını her seferinde bir kavanoz ağzına döktü.

İlahi Savaş Ruhu şiddetle titredi, bir emme gücü patlayarak Savaş İmparatoru Haplarının içindeki Qi'yi tüketti.

O anda, Qin Nan hapları tüketmeye devam eden bir kuklaya dönüşmüş gibi hissetti.

Bin!

İki bin!

Üç bin!

Üç bin sekiz yüz hap tükettikten sonra, Qin Nan'ın eylemleri durdu, alnında soğuk ter patladı ve yüzünde nadir bir panik belirtisi görüldü.

Bunun nedeni, İlahi Savaş Ruhu'nun üç bin sekiz yüz Dövüş İmparatoru Hapı tüketildikten sonra herhangi bir değişiklik göstermemesiydi.

"Son iki yüz Dövüş İmparatoru Hapı, lütfen seviye atla..."

Qin Nan dişlerini sıktı, kalbinde aşırı derecede gergin hissediyordu. Leng Feng'e meydan okurken veya Ouyang Jun'la yüzleşirken bile hiç bu kadar gergin olmamıştı.

Bunun nedeni aslında çok fakir olmasıydı. Eğer İlahi Savaş Ruhu iki yüz Dövüş İmparatoru Hapı tükettiğinde seviye atlamazsa, daha fazla hap almanın başka yollarını bulması gerekiyordu.

Qin Nan gözlerini kapadı ve son iki yüz Dövüş İmparatoru Hapını tek seferde ağzına döktü.

Bir an sonra, İlahi Savaş Ruhu hala herhangi bir tepki göstermedi; okyanusa atılan taşlar gibiydi.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin