Alaycı yorumların ortasında, Qin Nan'in figürü yavaş yavaş Zihin Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanlarında kayboldu.
O anda kalabalığın sesleri kayboldu; herkes sessizleşti, gözleri tamamen Qin Nan'in sırtına odaklandı.
Aynı zamanda, Qin Nan artık yavaş yürümüyordu; Huang Long ve Ling Zixiao gibi, Akıl-Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanları arasında inanılmaz bir hızla ilerleyen vahşi bir canavara dönüştü.
Yüz adım!
İki yüz adım!
Üç yüz adım!
Kısa bir süre içinde Qin Nan üç yüz adım ilerlemişti.
Bunu gören öğrenciler hayretler içinde kaldılar; bu hızla, Qin Nan'ın oldukça önemli bir mesafe elde edeceği anlamına gelmiyor muydu?
Sonunda, Qin Nan üç yüz doksan dokuzuncu adıma ulaştığında, sanki önündeki bir engele ulaşmış gibi, bir adım daha atamayacakmış gibi hareketi aniden durdu.
Xiao Yunhe, Duan Muyang, Wang Chu ve Luo Jianhao bunu gördükten sonra rahatlayarak iç çektiler. Daha önce, Qin Nan'in kolaylıkla ilerlediğini gördükten sonra, Qin Nan'in onları kolayca yeneceğinden oldukça endişeliydiler.
Düşüncelerini topladıktan sonra, dördü alaycı bir tonda söyleyerek sessizliği bozdu, "Hmph, görünüşe göre hepimiz bu çöpü hafife almışız. Bu çöpün, sekizinci sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu ile üç yüz doksan dokuzuncu basamağa ulaşması makul. Ancak, bu onun sınırı olacak gibi görünüyor.”
Dahilerden gelen küçümseyici yorumlar, öğrencileri şoklarından uyandırdı.
Yüzleri küçümseyici ifadelerle dolmadan önce hepsi rahat bir nefes verdi.
Sadece üç yüz doksan dokuz adımlık bir sonuçla, bu Qin Nan neden Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'ya meydan okumaya bu kadar cüret etsin?
Buna rağmen, bir sonraki anda Qin Nan tekrar hareket etmeye başladı.
Bedeni, tıpkı Zihin-Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanı'nın onun üzerinde hiçbir etkisi yokmuş gibi, ormanda ileri atılan vahşi bir canavar gibi aynı hızla ilerledi.
Qin nan göz açıp kapayıncaya kadar dört yüz adım attı.
Üç nefeslik sürenin ardından Qin Nan beş yüzüncü adıma ulaştı.
Altı nefeslik sürenin ardından, Qin Nan altı yüz adım ilerlemişti. Daha önce olduğu gibi, figürü durma noktasına geldi.
Xiao Yunhe'nin tayfası ve diğer dahiler dahil her öğrenci bunu görünce donup kaldı. Yüzlerindeki küçümseyici ifadeler sertleşmişti, gözlerinde büyük bir şaşkınlık görülebiliyordu.
Altı yüz adım Huang Long ve Ling Zixiao'nun sonuçlarına yakın olmasa da, Qin Nan Xiao Yunhe'yi geçmiş ve sıralamada üçüncü olmuştu.
Ancak, Qin Nan gibi çöpler nasıl altı yüz adım atabilir?
Herkesin şaşkınlığı altında, Qin Nan'in sesi duyuldu, "Oops, Xiao Yunhe, Duan Muyang, Wang Chu, Luo Jianhao ve sadece yüz elli adım atabileceğimi düşünenler için çok üzgünüm. Fark etmeden altı yüzüncü basamağa ulaştığım için sizi kesinlikle hayal kırıklığına uğrattım."
Bunu duyduktan sonra bütün kalabalık sessizliğe büründü.
Xiao Yunhe, Duan Muyang, Wang Chu, Luo Jianhao, dahiler ve olay yerindeki öğrenciler için, Qin Nan'in sözleri yüzlerine güçlü bir tokat gibi geldi ve yüzlerinin acı içinde yanmasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...