Bölüm 165: Kalabalıkla Çevrilmiş

377 61 0
                                    

Kalabalık hızla düşüncelerini topladı ve bir miktar düşmanlıkla Qin Nan'a baktı.

Buna karşılık, Uçan Kılıç Tarikatından Elder Fang Lin ve Düzensiz Alevler Tarikatı ile Qing Nu Tarikatının yaşlıları, Qin Nan'a öldürücü bir niyetle baktılar.

O anda, üç büyük hızla hareket etti ve ortada Mistik Ruh Tarikatı insanlarını üç farklı yönden kuşatmaya başladı.

Sonbahar Dağı'nın zirvesinde hafif bir öldürücü niyet hissedilebiliyordu.

Zhang Taiyi'nin ifadesi anında buz gibi oldu, “Bunun anlamı ne? Burada Qin Nan'a zarar vermeyi planlayan üç tarikat mısınız? Size söylüyorum, eğer ona zarar vermeye cüret ederseniz, iki Dövüş Atası Alemi uzmanının gazabı kesinlikle üzerinize çökecek! Sadece büyükler olarak tüm tarikatlarınızı yok etmek yeterli olmasa da, hepiniz tarikatlarınız tarafından kesinlikle terk edileceksiniz ve ölüm tek sonunuz olacak!”

Zhang Taiyi, üç büyüğün düşüncelerini engellemek için hemen Qin Nan'ın geçmişini ortaya çıkardı.

Fang Lin ve diğer iki yaşlı onun sözlerini duyduktan sonra tereddüt ettiler.

Şu anda Qin Nan'a zarar vereceklerse, iki Dövüş Atası Alemi uzmanını gücendirmenin sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda kalacaklarını anladılar. Birleştirilmiş üç tarikat bile, iki Dövüş Atası Alemi uzmanının öfkesiyle yüzleşmeye cesaret edemez ve kesinlikle onları terk ederdi.

Üçü de tarikatlara çok katkıda bulunmuş olsa bile.

Aynı zamanda tahtırevan içindeki beyaz gömlekli bayan nazik bir tonda konuştu, "Dövüş Serendipity Köşkü'nün sırlarını buradaki herkesle paylaşmak mantıklı. Ticaret İttifakı, Mistik Ruh Tarikatına karşı çıkmaya istekli olmasak da, eğer Kardeş Qin Nan bize sırları söylememekte ısrar ederse, korkarım Ticaret İttifakı da müdahale etmek zorunda kalacak."

Onun sözlerini takiben, tahtırevan önündeki Dövüş İmparatoru Alemi uzmanlarından dördü, Mistik Ruh Tarikatını çevreleyen üç büyüğün yanına indi.

Fang Lin ve diğer iki büyük, tereddütlerini bıraktılar ve bunu gördükten sonra kararlarını verdiler ve yüzlerinde bir neşe ifadesi belirdi.

Artık Ticaret İttifakı işin içinde olduğuna göre, iki Dövüş Atası Alemi uzmanının gazabıyla karşı karşıya kalsalar bile, artık hayatta kalma şansları var.

Fang Lin yumruklarını bir araya getirdi ve güldü, "Ticaret İttifakına teşekkürler. Savaşçı Serendipity Köşkü'nün sırlarının herkesle paylaşılması gerektiğine katılıyorum!'

Zhang Taiyi'nin ifadesi anında tatsızlaştı.

Diğer üç tarikatın büyükleriyle yüzleşmekten korkmuyordu. Ancak, Ticaret İttifakı da işin içinde olduğundan, durumun zorluğu muazzam bir şekilde arttı.

Haydut yetiştiriciler kalabalığı bunu gördükten sonra ağızlarını kapalı tuttu. Kendilerini böyle tuhaf bir duruma sokmaya cesaret edemediler.

Üç tarikat ve Ticaret İttifakının baskısı nedeniyle Qin Nan'in sırları ifşa edip etmeyeceğini görmek için sahneyi terk etmediler.

Qin Nan, sanki önündeki durumun farkında değilmiş gibi her zamanki gibi sakin kaldı.

Ne olursa olsun, Qin Nan kalabalığa Martial Serendipity Pavilion'daki genç adamdan duyduklarını asla söylemezdi. Eğer yaparsa, büyük bir kargaşaya neden olacak ve ona sayısız bela getirecekti.

Potansiyel Taş gerçekse, bu Qin Nan'in gelecekteki başarısının Dövüş Tanrısı Alemi'ni geçeceği anlamına gelir!

Dövüş Tanrısı Alemi'ni aşmak ne anlama geliyor?

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin