Kalabalığın içindeki herkes nefeslerini kesti; hatta yaşlıların oturduğu yerdeki yaşlılar da aynı tepkiyi verdi.
Qin Nan'in bahsi kabul edeceğini asla düşünmediler.
Sadece bahsi kabul etmedi; bahsi kesinlikle kazanacağını düşündüren kelimeleri bile ortaya koydu.
Bu... fazla ukala değil mi?
Nangong Cheng'in ifadesi anında inanılmaz derecede soğudu; Qin Nan'in doğrudan kalabalığın önünde onunla yüzleşecek kadar cesur olmasını beklemiyordu.
Daha o konuşamadan, ihtiyarın oturma alanından büyük bir kahkaha sesi geldi. Gülen kişi Cheng Biao'dan başkası değildi.
Cheng Biao oturduğu yerden kalktı ve Qin Nan'a şöyle bir baktı, "Burada çok dikkate değer bir yeteneğe sahibiz, onun önce gelip öğrencimi yeneceğini varsaymak. Eğer durum buysa, bahse ben de katılayım. Nangong Cheng'e dört yüz bin Xiantian Hapı bahse girerim. Kabul etmeye hazır mısın?”
Sözler, kalabalığa yayılan baskıcı bir Dövüş İmparatoru aurasıyla pekiştirilen sert bir tonda söylendi.
Her öğrenci o anda gözlerini kocaman açarak bakarken düşüncelerini tamamen kaybetti; işlerin bu kadar ileri gideceğini, ilk büyüğün bile dahil olacağını hiç beklemiyorlardı.
O anda hepsi aynı düşünceye kapıldılar... İşler ciddileşmek üzere!
On nefeslik bir sürenin ardından, nihayet gözlerini Qin Nan'a kilitleyerek düşüncelerini topladılar.
Vahşi konuşan Qin Nan'ın şu anda hangi kararı vereceğini bilmek istiyorlardı.
Yüz bin Xiantian Hapı, artı dört yüz bin Xiantian Hapı; gerçekten de çılgın bir bahisti!
Qin Nan, bu muazzam bahsi kabul ederek sözlerini tutmakta ve gururlu davranmakta ısrar edecek mi?
Bu arada, tüm bu olayın fırtınasının gözü olan Qin Nan, kalbinin sevinçle çılgınca dans ettiğini hissedebiliyordu; ilk büyük olan Cheng Biao'nun bahse katılıp ona dört yüz bin Xiantian Hapı vereceğini düşünmemişti.
Qin Nan'ın Dövüşçü Kalbi daha önce gelişmemiş olsaydı, şimdi yerinde dans ediyor olacaktı.
Qin Nan kendini sakinleştirmeye çalışarak derin bir nefes aldı, "Birinci yaşlı, dört yüz bin Xiantian Hapı biraz fazla mı? Bahsimi koymak için yeterli hapım yok. İki yüz bin Xiantian Hapı üzerine bahse girmeye ne dersin? Üzerimde yaklaşık iki yüz bin Xiantian Hapı değerinde olduğunu düşündüğüm bir saklama çantam var!"
Sözleri duyduktan sonra, öğrenci kalabalığı şaşkına döndü.
Qin Nan az önce bahsi kabul etti mi?
Kaybedeceğinden emin olduğu bahsi gerçekten kabul etti mi?
"Buna gerek yok. Dört yüz bin Xiantian Hapına bahse girerim.” Cheng Biao elini kaldırdı ve sakince, "Eğer kazanırsan, bu dört yüz bin Xiantian Hapı senin olacak. Kaybedersen, bana dört yüz bin Xiantian Hapı ödemek zorunda değilsin. Hatta on gün on gece bu dojoda dizlerinin üzerine çökmeni istiyorum. Yani ne diyorsun?"
Bunu duyunca, gözlerinde küçümseyici bir ifadeyle Qin Nan'a bakarken Nangong Cheng'in donuk yüzünde içgüdüsel olarak bir gülümseme belirdi.
Herkes nefesini tuttu ve fark edilmeden yumruklarını sıktı.
Öğrenciler artık Cheng Biao'nun müdahale etmesinin sebebinin Qin Nan'ı utandırmak olduğunu biliyorlardı.
Bu şartlar altında, Qin Nan yine de kabul etmeye cesaret edecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...