Bölüm 19 - Yağmurdaki Sabre Niyeti

575 71 0
                                    


Takip eden birkaç gün içinde, Mistik Ruh Tarikatı'nın gelişiyle ilgili haberler Linshui Şehrinde iyice yayıldı. Bu haber şüphesiz Qin Clan ve Fang Clan'ın öğrencilerini heyecanlandırdı. Her biri erken uyanmaya ve geç yatmaya başladı ve Mistik Ruh Tarikatı geldiğinde gelişim seviyelerinin bir kez daha artacağı umuduyla xiulian için tüm çabalarını sarf etti. Sadece bu da değil, Qin Klanının ve Fang Klanının üst kademesi bile gergin bir şekilde bir şeye hazırlanıyordu. Ancak bunların hiçbirinin Qin Nan ile ilgisi yoktu.

Qin Nan, sekizinci sınıf Huang Dövüş Ruhu derecesini uyandırdığından beri, son derece azimliydi, sıkıcı ve sıkıcı bir uygulamaya giriyordu. Yetiştirdiği üç gün ve üç gece boyunca, Qin Nan en ufak bir hareket yapmadı. Sanki deliye dönmüştü. Spiritüel Qi, baskıcı patlayıcı sesleri serbest bırakırken, Qin Nan'ın vücudunda sürekli hareket eden yoğun özden oluşan büyük bir yılana dönüştü. Sanki vücudunun içinde sessizce patlayan bir güç kütlesi varmış gibi.

Üç gün ve üç gece uygulamadan geçtikten sonra, Qin Nan'ın şu anki aurası, sekizinci sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'nun desteği nedeniyle kıyaslanamayacak kadar keskinleşmişti. Aurası, belli belirsiz pıhtılaşma belirtileri gösterecek kadar etrafına yayıldı. Aniden, Qin Nan gözlerini açtı; içlerinde gizemli bir parlaklık vardı.

“Vücut Temperleme Aleminin dördüncü katmanı, iç organları inceltmek içindir. Kişinin kendi iç organlarının giderek daha esnek ve esnek hale gelmesine izin vermek.”

"Bu durumda, Vücut Temperleme Aleminin beşinci tabakası deriyi, eti, kasları, kemikleri ve iç organları başka bir seviyeye geliştirmeli ve daha da güçlü hale getirmelidir."

"Vücut Temperleme Aleminin beşinci katmanına ulaşabilirsem, kesinlikle yenilmez olabilirim. Ateş ve su bana yaklaşamaz!”

O anda, Qin Nan'in aklındaki birçok soru yavaşça dağıldı; her şey onun için netleşti. Doğal olarak, bu kavramı anlamadaki kolaylığının nedeni, Qin Nan'in çılgın üç gün ve üç gece meditasyonunun yanı sıra sekizinci derece İlahi Savaş Ruhu'na yükselmesiydi. Hazırlıklı olmanın anlamı budur, böylece başarı daha sonra sorunsuz gelebilir.

"Şimdi, bir seferde Vücut Temperleme Aleminin beşinci katmanını kıralım!"

Qin Nan derin bir sesle bağırdı. Tüm vücudunun enerjisi aniden yükseldi ve arkasından İlahi Savaş Ruhu'ndan da güçlü bir çekim gücü fışkırdı. Bu anda, Qin Nan'in bedeni devasa bir girdap gibi oldu ve Spiritüel Qi'yi her yönden kendi bedenine emdi. Görkemli Spiritüel Qi onu ovarken, Qin Nan'ın bedensel bedeni biraz titremeden edemedi.

Boom!

Qin Nan'ın vücudundan sürekli olarak bir dizi patlama geldi. Aşırı miktarda Spiritüel Qi'nin vücudunu yıkamasından kaynaklanan acıya katlanırken dişlerini gıcırdattı. Sanki kızgın bir vahşi canavarmış gibi gözleri kıpkırmızı oldu. Teslim olmayı reddetti ve hiçbir şey söylemedi, ağzından tek bir kelime bile çıkmadı.

İki saat… Dört saat…. Sekiz saat...

On saat sonra, Qin Nan'in vücudu aniden bir kez daha titredi. Vücudundaki acı bir gelgit gibiydi, tamamen dağılıyor ve onun yerine çevresinde aşırı derecede görkemli bir güç kabarıyordu.

"Bu... Vücut Temperleme Aleminin beşinci katmanı!"

Qin Nan, yüzü sevinçle ayağa kalktı. Yumruğunu sıkmaktan ve içinde kabaran gücü hissetmekten kendini alamadı. Vücut Temperlemenin dördüncü katmanının Vücut Temperleme Aleminde sadece küçük bir dönüşüm olduğu söylenecek olursa, o zaman Beşinci Vücut Temperleme katmanı tamamen farklı bir seviyedeydi. Bu seviye sadece kişinin fiziğini güçlendirmekle kalmadı, aynı zamanda gücü ve algısı da bambaşka bir seviyeye adım attı. Abartmadan, eğer Qin Nan şimdi Qin Changkong ile buluşacak olsaydı, onu tamamen yenmek için gücünün sadece yarısını kullanması gerektiği söylenebilirdi.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin