Qin Changkong şaşkına dönmüştü. Qin Nan'in elindeki olağanüstü Sabre'nin gerçekten böyle korkutucu bir güç yaymasını asla beklemiyordu. Bu noktada artık pişmanlığa yer yoktu.Orada bulunanların gözlerinin altında keskin bir kılıç ışığı devasa Beyaz Kaplanın kafasının tepesine şiddetli bir şekilde çarptı. Güçlü ve zalim Beyaz Kaplan bir anda zorla parçalara ayrıldı.
"Ah!"
Qin Changkong, vücudu bir uçurtma ipi gibi kesilirken sefil bir çığlık attı. Vuruldu, doğrudan duvara uçtu. Bu maçın sonucu tek hamlede belirlendi.
Tüm Konferans Salonu ölümcül bir sessizliğe gömüldü ve kalabalık gözlerini büyüttü. Az önceki sahne bir rüya gibi geldi; sadece akıllarına geri dönemediler.
Qin Changkong gerçekten kaybetti mi? Qin Klanının bir numaralı dehası gerçekten kaybetmiş miydi?
Beşinci sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'na sahip olan Qin Changkong, Dövüş Ruhunu bile kullanmayan Qin Nan'a karşı gerçekten kazanamadı mı?
"Nasıl... Bu nasıl mümkün olabilir?"
“Nan'er, sen…” Qin Klanının bir numaralı uzmanı olan Qin Tian, aklı başına ilk dönen kişi oldu; yüzünde bir şaşkınlık ve keyif belirdi, "Sizin Sabre Sanatınız... Bu orta sınıf Dövüş Becerisi, Thundercrash Kılıç Sanatı mı? Hahaha! bu kesinlikle benim oğlum. Sabre Art'ınızı gerçekten bu dereceye kadar parlattınız. Gerçek 'Kılıçlı Bir' seviyesinde olmasa da, girişine çoktan değindi.
Qin Tian önceki tavrını bir kenara attı; ten rengi çok parlaktı. Ancak sözleri ani bir gök gürültüsü gibiydi, bir kez daha Konferans Salonuna atıldı ve orada bulunanların şoka girmesine neden oldu. Qin Nan aslında orta sınıf bir Dövüş Becerisi kullanmıştı!
Orta sınıf bir Dövüş Becerisi kullandı ve 'Kılıçlı Bir' aşamasının kapılarını çaldı. Sadece bu da değil, aynı zamanda yüksek sınıf Dövüş Becerisi kullanan ve aynı zamanda beşinci sınıf Dövüş Ruhu'na sahip olan Qin Changkong'u yenmişti! O anda, mevcut katılımcılar ve Yaşlılar yüzlerinde acı verici, kavurucu bir sıcaklık hissettiler.
Qin Nan'ın Dövüş Ruhu derecesi ile alay ettiler, ekiminin çöp olduğunu iddia ettiler, ancak daha sonra Qin Nan'in Vücut Temperleme Alemi'nin dördüncü katmanı tarafından suratlarına tokat yediler. Ancak, az önce, Qin Changkong'un düello talebini kabul ettiği için Qin Nan ile bir kez daha alay ettiler, kendi yenilgisini getirdiğini varsaydılar, ancak bir kez daha Qin Nan'ın şok edici yetenekleri tarafından hazırlıksız yakalandılar. Bu, kalabalığın Qin Nan'ın geçmiş başarılarını düşünmesine neden oldu.
Peki ya sadece birinci sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhuysa?
Bir dahi bir dahidir, birinin dehasını bastırmak imkansızdır.
Bir sonraki anda, doğrudan Qin Nan'a baktılar. Gözleri artık küçümsemeyle kapanmıyordu. Birinci sınıf bir Huang Dereceli Dövüş Ruhu gelecekte herhangi bir beklentiye sahip olmamasına ve Qin Changkong ile kıyaslanamaz olmasına rağmen, mevcut Qin Nan galip geldi. Ne olursa olsun, zaferi ilan eden oydu; bu yüzden ona sadece saygı duyulabilirdi.
"Sen…. sen….. Sen…” Qin Tieba ellerini uzattı ve titreyen parmaklarıyla Qin Nan'ı işaret etti. Bir 'Pu' sesi duyulmadan önce sürekli olarak “sizi” on kez daha tekrarladı. O kadar sinirliydi ki kan öksürmeye başladı.
Başlangıçta, Qin Tian'ın yerini Qin Tieba'nın alması meselesi zaten sonuçlanmıştı, ancak Qin Nan'in kesintiye uğrayacağını kim düşünebilirdi. Qin Tieba nasıl kızmaz? Ancak ne kadar sinirlenirse kızsın bunu sadece kalbinde tutabiliyordu. Bu onun içinde iç yaralanmalara neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...