Beş Zalim Kaplan sonunda düşüncelerini topladı ve gözleri büyük bir şaşkınlıkla doldu.
İnfaz ettikleri Beş Elementli Mistik Parlaklık Oluşumu, tesadüfen buldukları yarı tamamlanmış bir formdu; Tarikat yaşlısı bile ona gösterdikten sonra oldukça etkilenmişti.
Şimdi, son derece gurur duydukları Beş Elementli Mistik Parlaklık Oluşumu tek bir saldırıyla kolayca yok edilmiş miydi?
O anda Da Hu şoku kaldıramadı ve çığlık atmaya başladı, "Bu nasıl mümkün olabilir? Beş Elementli Mistik Parlaklık Formasyonunu nasıl kırdın…”
Çığlık, öğrencilerin şoktan kurtulmalarına ve büyük bir gevezeliğe dalmalarına neden olan bir patlama gibiydi.
"Ne? Beş Elementli Mistik Parlaklık Oluşumu yok edildi mi?"
"Tanrım, bu inanılmaz, Qin Nan aslında Beş Elementli Mistik Parlaklık Formasyonunu kırdı!"
"Beş Elementli Mistik Parlaklık Formasyonunu kırmayı nasıl başardı? Nangong Cheng bile buna karşı çaresiz kalır!”
"Sizin farkında değil miydiniz, Qin Nan sadece tek bir saldırı, tek bir saldırı kullandı!"
……
Öğrenciler şok olurken, son derece heyecanlıydılar.
Bunun nedeni, çoğunun daha önce Beş Elementli Mistik Parlaklık Oluşumu'nu kullanan Beş Zalim Kaplan tarafından zorbalığa maruz kalmasıydı. Kırılmaz Beş Elementli Mistik Parlaklık Oluşumunun tek bir saldırıyla kırıldığını görünce nasıl heyecanlanmazlardı!
Nangong Ershao'ya gelince, yüzünde boş bir ifadeyle olduğu yerde kaldı ve etrafındaki yüksek sesle gevezeliğe rağmen tepki veremedi.
Bu nasıl olabilir? Beş Elementli Mistik Parlaklık Oluşumu kırıldı mı? Beş Zalim Kaplan bile Qin Nan ile boy ölçüşemez miydi?
Qin Nan, etrafındaki yüksek gürültüyü duyamıyormuş gibi ifadesiz kaldı. Daha sonra Beş Zalim Kaplan'a adım adım yaklaştı.
Bilinmeyen nedenlerle, Beş Zalim Kaplan içgüdüsel olarak geri adım atarken titremeye başladı, özellikle Da Hu, "Qin Nan, ne yapmaya çalışıyorsun? Burası dojo, kuralları çiğneyemezsin. Aksi takdirde tarikat tarafından cezalandırılacaksınız…”
Diğer dört kaplan sürekli başlarını salladı, yüzleri dehşetle doluydu.
Beş Elementli Mistik Parlaklık Oluşumları yok edildiğinde savaşma niyetlerini çoktan kaybetmişlerdi.
Dokuzuncu katman Vücut Temperleme Aleminde, Arcane Alemi'nin Küçük Başarı Aşaması olan birine karşı, takım oluşturduklarında bile, Beş Elementli Mistik Parlaklık Formasyonunu kırabilseydi, nasıl bir şansları olurdu?
Qin Nan bunu duyduktan sonra hareketini durdurdu, onlara doğru baktı ve alçak bir tonda, "Beş Zalim Kaplan, Kıdemli Kız Kardeş Li'den çok şey öğrendiğim için başlangıçta sizinle zamanımı boşa harcamak istemedim. Hong'un konuşması. Beklemediğim şey, sizin haplarımı çalmaya gerçekten cüret etmenizdi!”
Bunu söyledikten sonra, vücudu öfkeyle titrerken Qin Nan'ın ifadesiz yüzü öfkelendi.
Yüreği nefretle doldu!
Haplarım lanet olası ginseng tarafından çoktan tüketildi ve şimdi bu adamlar hala haplarımı çalmak mı istiyor?
Onlar ve o kahrolası ginseng, onun bu kadar kolay zorbalığa uğrayacak biri olduğunu mu düşündüler?
Bu düşünceyi üzerine, Qin Nan, Arcane Realm'in Saber Niyeti toplandığından kendini daha fazla tutamadı. Daha sonra insan görünümlü bir canavar gibi beş kaplana doğru koştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...