Qin Nan, White Jade Dojo'ya vardığında, her yer insanlarla doluydu; Qin Nan sadece bir bakışla, geçen seferden birkaç yüz fazla olan yaklaşık üç yüz yeni öğrenci olduğunu tahmin etti.
"Yeni işe alınan öğrencilerin sayısı beklentilerimi aştı gibi görünüyor."
Qin Nan, kalabalığa ustaca karışmadan önce kalbinde haykırdı.
Kendisi için bir isim yapmış olmasına rağmen, öğrencilerin çoğu hala onun kim olduğunu bilmeyecekti - onu fark etmeye zahmet etmeyeceklerdi.
Qin Nan'ın düşmanı Ling Zixiao'nun bile şu anda Qin Nan'a harcayacak zamanı yoktu.
"Buradaki yeni öğrencilerin hepsi bu yıl Mistik Ruh Tarikatı'na yeni katılanlardı, bu geçen seferden birkaç yüz fazla. Kaç kişinin dikkatime layık olduğunu görmek için onları İlahi Savaş Ruhu Gözlerimle gözlemlememe izin verin.”
Qin Nan, kimsenin farkına varmadan, İlahi Savaş Ruhunun Gözleriyle tüm Beyaz Yeşim Dojo'yu taradı.
Olay yerindeki her yeni öğrenci, çok Yönlülük Denemesi başlamak üzereyken birinin onları tek tek incelemesini asla beklemezdi.
Gözlem, iki tütsünün yanması için gereken süreye eşdeğer süreyi aldı.
Nihai sonuç, Qin Nan'ın yüzünde ciddi bir ifadenin oluşmasına neden oldu.
En son gözlem yaptığında, dikkatini çekmeye değer yaklaşık kırk kişi vardı. Bu sefer not alması gereken toplamda seksen veya daha fazla kişi vardı.
Bu seksen veya daha fazla öğrenciden her biri, Qin Nan'ınkinden iki kat daha yüksek olan, en azından yedinci katman Vücut Temperleme Aleminin bir gelişim tabanına sahipti.
Bunun yanı sıra, Qin Nan, son on günde oldukça fazla sayıda öğrencinin kendilerini geliştirdiğini de fark etmişti.
Örneğin, Qin Nan'ın düşmanı Ling Zixiao, gelişimini dokuzuncu katman Vücut Temperleme Alemine yükseltmişti.
"Bu Çok Yönlülük Denemesi, dahiler arasında yoğun bir savaş olacak gibi görünüyor."
Qin Nan, bu düşünceyi düşündükten sonra İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini geri çekti; kalbinde yavaş yavaş heyecan verici bir his belirdi.
Bu arada, birdenbire, gökyüzünde uzaktan beş güçlü aura yaklaştı.
Başlangıçta gürültülü olan White Jade Dojo o anda sessizliğe büründü.
Olay yerine gelen tüm yeni öğrencilerin ifadeleri, basıncı algıladıktan sonra değişti ve sanki beş büyük dağ tarafından aşağı doğru bastırılıyormuş gibi nefes almakta güçlük çekmelerine neden oldu.
Gökyüzünde, güçlü auralarla onlara doğru yürüyen beş yaşlı adam görüldü; onlar Mistik Ruh Tarikatı'nın beş büyüğüydü.
Beş ihtiyarın başında, geçen sefer White Jade Dojo'ya gelen yaşlı, beyaz saçlı adam vardı.
Yaşlı beyaz saçlı adam yerleştikten sonra, geçen seferki gibi bakışlarıyla tüm alanı taradı ve sonunda Huang Long ve Ling Zixiao'ya iltifat etti, "İki dokuzuncu sınıf Huang gerçekten de dahiler seviyesindeydi. Huang Long ve Ling Zixiao, siz ikiniz harika iş çıkardınız. Aşağıdaki Çok Yönlülük Denemesinde, biz beşimiz, ikinizin performansı konusunda büyük umutlarımız var.”
Diğer dört büyük, gözlerindeki hayranlık ifadesini gizlemeden, gülümseyerek başlarını salladılar.
Huang Long dişlerini göstererek gülümsedi, Ling Zixiao başını kaldırdı; yüzündeki gururlu ifade daha da kökleşmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...