Bölüm 163: Eşi görülmemiş Dördüncü Tur

383 60 0
                                    


“Kayıp… Ben kaybettim.”

Huang Que ve Wei Hao boş bakışlarla mırıldandı; artık eski süper dahilerin görünüşlerine sahip değillerdi.

Uçan Kılıç Tarikatı ve Düzensiz Alevler Tarikatı'nın süper dahileri olarak, başlangıçta bu Savaşçı Serendipity Köşkü Denemesinde bir gösteri yapmayı planladılar, ancak bu onlar için tam bir yenilgi oldu.

Wang Ruoling'e gelince, Qin Nan'a olan bakışları şimdi tam bir terörle doluydu.

Müthiş bir geçmişe ve korkunç bir yeteneğe sahip olan Qin Nan'ı gücendirmek için daha önce ne kadar cesurdu?

Qin Nan'in onu daha fazla rahatsız etmemesi için kalbinden sadece dua edebilirdi.

Sadece Huang Long, Qin Nan'a karmaşık bir ifadeyle baktı.

Qin Nan ile Çok Yönlülük Denemesinde ilk tanıştığında, arkadaş olmaya değer olduğunu düşünerek kişiliğinden etkilendi. Qin Nan'in bu kadar hızlı yükseleceğini, gelgitleri değiştireceğini ve karşı koyamayacağı bir güç sergileyeceğini kim bilebilirdi? Şimdi, Qin Nan, diğer iki süper dahiyi yenerek ve ilk dört tarikatın dış öğrencileri arasında ilk sırada yer alarak onuncu sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu'nu ortaya çıkarmaya devam etti.

Huang Long, kendisi ile Qin Nan arasındaki farkın daha da genişlediğini ancak şimdi hissedebiliyordu.

Yaşlı kadın, Qin Nan'a karmaşık bir ifadeyle baktı, "Yeteneğini hafife aldığım için daha önce sana karşı sert davranıyordum. Umarım ciddiye almazsın.”

"Kusura bakmayın." Qin Nan yerden yükseldi. Vücudundan yayılan güçlü aura, huzurlu bir gülümsemeyle geri çekilirken, "Bu tür şeylere alışığım."

Yaşlı kadın yüzünü düzeltmeden önce kıkırdadı ve "Üçüncü tur sona erdi. Turun galibi: Qin Nan! Ayrıca raundu geçen tek kişidir. Şimdi, ödül için!”

Yaşlı kadın elini salladı ve Qin Nan'ın ellerine köpüklü bir saklama torbası kondu.

Qin Nan'ın gözleri tutkuyla yandı. Hemen poşeti açıp içindekileri kontrol etti. Bir bakıştan sonra, gözlerinde bir şaşkınlık belirtisi belirdi.

Saklama çantasında küçük bir taş vardı.

Taş, bir kristal gibi pürüzsüz ve şeffaf bir yüzeye sahip, bir avuç büyüklüğündeydi. Taşın içine hapsolmuş bir gizli alem gücü hissedilebiliyordu.

Qin Nan genellikle bilgisinden yoksun olsa da, sadece taşın ne olduğunu bilmekle kalmıyor, aynı zamanda ona oldukça aşinaydı.

Taş, Cennet ve Dünya tarafından doğal olarak oluşturulan, son derece değerli olan Arcane Realm Stone olarak biliniyordu.

Bu Arcane Realm Stone, kişinin içindeki Arcane Realm'in gücünü sindirmesine izin verdi ve kişinin Arcane Realm'i kavrayışını muazzam bir şekilde geliştirdi.

Ancak, bu Arcane Realm Stone'u paha biçilemez yapan inanılmaz derecede nadirdi.

Bu Gizemli Alem Taşını tüketir ve içindeki Gizemli Alem Niyeti'ni emersem, büyük ihtimalle Gizem Aleminin Daha Büyük Başarı Aşamasına ulaşabileceğim... Qin Nan'in aklına bir düşünce geldi. derin bir nefes aldı ve yaşlı kadına içtenlikle eğildi.

Arcane Realm Stone paha biçilemezdi, bu yüzden ciddi minnettarlığını ifade etmesi gerektiğini hissetti.

Yaşlı kadının yüzünde bir gülümseme belirdi, "Artık üçüncü raunt bitti ve ilk raunttaki üstün performansınız size anahtarı verdiğine göre artık dördüncü raund'a girmeyi seçebilirsiniz."

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin