Bölüm 32 -Masaları Döndürmek

551 72 0
                                    

Xiao Qingxue'nin görüşüne göre, altıncı seviye bir Huang Seviye Dövüş Ruhu ancak biraz takdir edilebilirdi.

Bununla birlikte, sekizinci sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu, dikkatini yoğun bir şekilde çekmek için yeterliydi.

Sekizinci sınıf bir Huang, Dövüş Ruhu dereceli, bu ne kadar önemliydi?

Mistik Ruh Tarikatında bile, sekizinci sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu olan bir kişi en iyi yeteneklerden biri olarak kabul edilirdi.

Örneğin, Xiao Qingxue'ninki sekizinci sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhuydu.

"Qin Nan, sen..." Xiao Qingxue gerçekten de Mistik Ruh Tarikatının en iyi yeteneklerinden biriydi, kendini çabucak sakinleştirmeyi başardı, ancak gözlerinde bir kin iması görülebiliyordu, "Sen … Gizlemekte oldukça iyisin!”

Qin Nan gülümsedi ve yumruklarını bir arada tutarken, "Kıdemli Xiao, bilerek saklamıyordum, umarım anlarsın. Bunun yanı sıra... Elder Xiao, şu anki Dövüş Ruhu derecemle, Mistik Ruh Tarikatının bir öğrencisi olarak nitelikli miyim?”

Bunu duyduktan sonra, Xiao Qingxue kinini bıraktı ve yüksek sesle söylemeden önce kalabalığa baktı: "Bu Mistik Ruh Tarikatı Öğrenci Kabul Töreninde sadece bir öğrenciyi kabul ediyoruz. Şimdi, Mistik Ruh Tarikatının bir dış yaşlısı olarak, Qin Nan'i denemelerin şampiyonu ve ayrıca Mistik Ruh Tarikatı'nın bir dış öğrencisi ilan ediyorum!"

Sözlere, bölgeyi bir patlama gibi kaplayan korkunç bir aura eşlik etti.

Sonsuz şok akışından düşüncelerini kaybetmiş olan kalabalığın çoğunu uyandırdı.

Buna rağmen, Qin Tian, ​​Tie San ve diğerlerinin yüzlerinde hala boş ifadeler vardı, ancak şoktan kurtulamadılar.

Öte yandan Bai Heng'in yüzü soluk beyazdı.

Fang Rulong, Fang Li ve Fang Klanının insanlarının yüzleri de solgundu.

Qin Changkong, Qin Tieba ve mürettebatının yüzleri daha da solgundu.

Qin Tian ve Tie San'ın grubunun kafası hâlâ karışıktı, çünkü başlangıçta birinci sınıf Huang düzeyinde bir çöp olan Qin Nan'in neden sekizinci sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu ile üst düzey bir dehaya dönüştüğünü anlayamıyorlardı ve artık Mistik Ruh Tarikatı'nın bir öğrencisiydi.

Bai Heng, Fang Rulong, Fang Li, Qin Changkong, Qin Tieba ve diğerleri ile ilgili olarak; artık gücendirmeyi göze alamayacakları birini gücendirdiklerini anladılar.

Sekizinci sınıf bir Huang, yalnızca efsanelerde var olan Dövüş Ruhu sıralamasında; Ona kim sahipse, milyonda bir deha olarak biliniyordu!

Lingshui Şehrindeki Mistik Ruh Tarikatının dış öğrencisi olarak seçilecek tek kişi!

Herhangi bir kimliğe sahip birini rahatsız etmek akıllıca değildi.

Ancak, Qin Nan'ı ciddi şekilde gücendirdiler.

Onunla alay ettiler, ona zorbalık ettiler ve hatta birçok kez onu öldürmeye çalıştılar… Mevcut Qin Nan onların gitmesine izin verir miydi?

Yumruklarını Xiao Qingxue'ye doğru nazikçe birleştirerek minnettarlığını ifade eden Qin Nan'ın yüzünde bir gülümseme belirdi.

Hemen ardından, Qin Nan'ın gözleri platformdaki Bai Heng'e baktı ve "Yaşlı Bai Heng, sana daha önce sormuştum; Mistik Ruh Tarikatının bir öğrencisinin sıradan dünyevi insanları öldürmesi uygun mudur?”

"Err..." Bai Heng ani soru karşısında tereddüt etti, ancak yerdeki pirinci gagalayan bir piliç gibi başını sallayarak hızla tepki verdi ve "Evet evet evet, durum bu. Küçük Kardeş Qin, dünyevi düşmanların var mı? Bana hemen söyleyebilirsin; Onlarla başa çıkmana yardım edeceğim. Yetiştirme tabanım o kadar yüksek olmasa da, bu dünyevi insanları ortadan kaldırmak için fazlasıyla yeterli!”

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin