Qin Nan'in vücudundan, hayali bir kılıç şeklinde oluşan şok edici bir Kılıç Niyeti yayıldı.
Hayali kılıç göründüğünde, tüm çevre, sanki bir kış karı tabakası her yeri kaplamış gibi, ayaz Sabre Intent tarafından kaplandı.
Bu manzara herkesin hayretler içinde kalmasına neden oldu.
Bu ne güç?
Bu Sabre Niyeti neden bu kadar ürkütücü?
"Bu…"
Az önce öldürücü bir auraya sahip güçlü bir yumrukla saldıran Ling Zixiao bile, ezici Sabre Niyeti karşısında tamamen şok oldu ve yüzü hafifçe buruştu.
"Yırtmaç!"
Qin Nan sağır edici bir kükreme çıkardı; hayali kılıç hemen bir gök gürültüsü gibi aşağı doğru savruldu.
BANG!
Kalabalık sadece yüksek bir patlama duyabiliyordu. Bunu takiben, sonsuz rüzgar esintileri çevreye doğru esti.
Ling Zixiao'nun figürü, sanki büyük bir güç tarafından geri itiliyormuş gibi on adım geriye uçtu ve yerde büyük, derin bir iz bıraktı.
Herkes yerinde kalakalmıştı.
Hiç kimse, Silahla Bir'in Mükemmellik Aşamasını serbest bırakan onuncu katman Vücut Temperleme Alemi Ling Zixiao'nun Qin Nan'ın tek darbesiyle geri alınacağını düşünmezdi.
Sadece sekizinci katman Vücut Temperleme Aleminde olan Qin Nan neden bu kadar korkutucu bir güce sahip?
"Gizli Diyar. Qin Nan, Gizem Aleminin Küçük Başarı Aşamasında ustalaştın!" Bir Dövüş İmparatoru olarak Xu Qian, bunun arkasındaki nedeni hemen fark etti ve ağzından kaçırdı, "Sadece sekizinci katman Vücut Temperleme Alemi yetişimi ile Gizem Alemi'ne ulaşmak!"
Xu Qian bile o anda tamamen şok oldu.
Herkesin bildiği gibi, Arcane Realm, Silahla Bir durumundan sonraki seviyeydi.
Arcane Realm'e ulaşmak gerçekten çok önemli bir şey değildi; sorun şuydu ki, Xu Qian, yalnızca sekizinci katman Vücut Temperleme Aleminin yetiştirilmesiyle bunu başarabilecek bir öğrenci görmemişti!
Mistik Ruh Tarikatının süper dahileri bile bunu ancak gelişimleri Xiantian Alemine ulaştıktan sonra başarabilirdi.
Kalabalık bu sözleri duyduktan sonra şoktan anında uyandı; herkes içgüdüsel olarak derin bir nefes aldı.
"Gizli Aleminin Küçük Başarı Aşaması. Qin Nan, Gizem Aleminin Küçük Başarı Aşamasında ustalaştı!"
"Qin Nan'in efsanevi Gizem Alemine ulaştığı için Ling ZIxiao'ya meydan okuma cesaretine sahip olmasına şaşmamalı!"
"Tsk, bu şok edici. Arcane Realm'e ulaştıktan sonra daha güçlü rakipleri kolaylıkla alt etme yeteneğine sahip."
“Bu Qin Nan'ın Dövüş Becerisi Yeteneği kesinlikle ürkütücü; Ling Zixiao sadece Silahla Bir'in Mükemmellik Aşamasında ustalaştığında, zaten Gizem Alemi'ne ulaştı!"
……
O anda, öğrenciler irkildi; Qin Nan'a bakışları saygıyla doluydu.
Qin Nan, Ling Zixiao'yu tek bir darbeyle geri vurabildiğinden, sıradan onuncu katman Vücut Temperleme Bölgesi yetiştiricilerini öldürmekte sorun yaşamadığını gösteriyordu.
Chu Yun, Xiao Leng ve Huang Long aynı anda rahatlayarak iç çektiler; gözlerinde bir sevinç belirtisi görülebiliyordu.
Hepsi Qin Nan'in Gizemli Diyar'a ulaşmasının önemini biliyorlardı.
Süper bir dahi olan Ling Zixiao bile Qin Nan'ı yenmeye çalışmakta zorlanırdı.
Xiao Yunhe, Duan Muyang ve diğer dahilere gelince, Qin Nan'in Gizemli Alemine ulaşmasını beklemedikleri için ifadeleri tatsızlaştı.
Şimdi Qin Nan ile savaşacak olsalardı, kesinlikle rakipsiz olacaklardı.
Bunun nedeni, her alem arasındaki güç farkının inanılmaz derecede büyük olmasıydı.
Bu arada, Qin Nan'ın saldırısıyla geri çekilen Ling Zixiao soğuk bir ifade takındı ve "Qin Nan, bana meydan okumaya cesaret ettiğinde bir şeylerin doğru olmadığını biliyordum. Tahminim doğruymuş gibi görünüyor, kim senin Gizem Alemi'ne ulaşmanı beklerdi."
Qin Nan'in yüzünde sakin bir ifade kalırken, "Yani, savaş daha yeni başladı, Zaten korkuyor musun?"
"Korkmuş?" Ling Zixiao, sanki hayatının en iyi şakasını duymuş gibi kahkahayı patlattı: "HAHAHA, Qin Nan, çok fazla kendinle dolusun. Arcane Realm'e ulaştıktan sonra beni gerçekten yenebileceğini düşünüyor musun? Anlamalısınız, ben de Silahla Bir'in Mükemmellik Aşamasında ustalaştım, ayrıca sizinkinden iki kat daha yüksek olan onuncu katman Vücut Temperleme Alemine ulaştım. Arcane Realm'e ulaştıktan sonra bile hala rakibim olmaya layık değilsin!"
Bunu söyledikten sonra, Ling Zixiao sağır edici bir kükreme çıkardı; Göz korkutucu bir aura ile Qin Nan'a doğru atılırken vücudundan güçlü bir güç fışkırdı.
O anda, Ling Zixiao artık gücünü gizlemedi ve bir Yumruk Tekniği uyguladı; Sanki bütün bir dağı yok edebilecekmiş gibi ani bir Yumruk Niyeti gücü yayıldı.
Bu Yumruk Tekniği, Ling Zixiao'nun ustalaştığı en büyük beceriydi: Bin Dağ Yumruğu!
"Onu getirmek!"
Qin Nan, tüm gücüyle güçlü bir Kılıç Niyeti yayarken bağırdı ve Ling Zixiao'ya saldırdı.
BOOM! BOOM! BOOM! BOOM! BOOM!
Sanki önlerinde bir el bombası dalgası patlamış gibi sürekli patlamalar duyulabiliyordu.
Güçlü rüzgar esintileri, yakınlardaki birçok antik görünümlü ağacı yok eden keskin bıçakların kesikleri gibi çevreye doğru fırladı.
O anda, her öğrenci şok oldu; birbirine karşı savaşan insan görünümünde iki vahşi canavar varmış gibi görünüyordu, kavgaların olduğu yerde bir karmaşa yarattı. Savaştan yayılan güç, kalplerinin hızla çarpmasına neden oldu.
Savaşın yoğunluğu standartlarının çok ötesindeydi!
Sonunda, Arcane Realm'in gücü bu savaşta mükemmel bir şekilde sergilendi.
Qin Nan sadece güçlü Kılıç Niyeti göstermekle kalmadı, Mistik Sekiz Adım ve Thundercrash Saber Art'ı infazları son derece etkileyiciydi, Dövüş Becerileri'ndeki mükemmel ustalığını sergileyerek düşmanına inanılmaz bir güç verdi.
Sonuç olarak, Qin Nan'ın figürü bir hayalet gibi geldi; Sabre Niyeti Ling Zixiao'yu geri püskürtmeye devam ederken, hareketini tahmin etmenin bir yolu yoktu.
Bunu görünce. Xiao Yunhe, Duan Muyang ve diğer dahilerin yüzleri buruşmuştu. Qin Nan'ın, sekizinci seviye bir Huang Seviye Dövüş Ruhu ile birlikte yalnızca sekizinci seviye Vücut Temperleme Aleminin ekimi ile Ling Zixiao'yu bu kadar iyice bastırmasına tanık olmayı beklemiyorlardı.
Bunu gören herkes derin bir nefes aldı. Artık Gizem Alemi'nin ne kadar korkunç olduğunu anladılar.
Birdenbire öfkeli bir kükreme duyuldu, "Qin Nan, seni öldüreceğim!"
Kükremenin kaynağı Ling Zixiao'dan başkası değildi.
O anda, Qin Nan tarafından sürekli olarak bastırıldıktan sonra, Ling Zixiao sabrı tükendikten sonra aklını tamamen kaybetmişti; Arkasında sonsuz alevler yayan Ateşli Flüt ve sağır edici bir melodiyle havaya sıçradı.
Ling Zixiao en güçlü saldırısını yapacaktı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...