Bölüm 57: En İyi On Dahi

415 53 0
                                    

Qin Nan teklifi hemen kabul etmedi; sakince sordu, "Mavi Ejderha Rozetleri mi? Nerede olduklarını nereden biliyorsun?”

Çok Yönlülük Denemesi gerçekleşmeden önce, beş yaşlı öğrencilere yalnızca Çok Yönlülük Adası'nda otuz Mavi Ejderha Rozeti olacağını söyledi - bu rozetlerin tam konumlarından bahsetmediler.

Çok Yönlülük Adası en az bin mil karelik bir alanı kaplıyordu - çok büyük bir adaydı. Xiao Leng rozetlerin nerede olduğunu nasıl bildi?

Xiao Leng, "Bu Çok Yönlülük Adasında, Mistik Ruh Tarikatından kıdemlilerimiz bir sürü harita bıraktı. Bu haritalar, değerli kaynakların nerede bulunabileceğini gösterir. Aynı zamanda, bazı haritalar Mavi Ejderha Rozetlerinin nerede olduğunu gösteriyordu. Bu haritalardan beş tane vardı ve her harita iki Mavi Ejderha Rozeti içeriyor.”

Xiao Leng devam etmeden önce bir süre tereddüt etti, "Söylentilere göre bu beş harita birleştirildiğinde kalan yirmi Mavi Ejderha Rozeti bulunabiliyor."

Qin Nan, sözleri duyduktan sonra oldukça ikna oldu.

O Mor Alev Çiçeklerini yalnızca İlahi Savaş Ruhunun Gözlerinin yardımıyla bulmayı başarmıştı, öte yandan Lee Changyun çiçekleri bir haritanın rehberliğinde buldu.

Qin Nan, düşüncelerini işlemek için biraz zaman aldı ve ardından, "Bunu nasıl yapacağız?" dedi.

Qin Nan'in şu anki önceliği gelişimini geliştirmek olsa da, onun hedefi de Mavi Ejderha Rozetlerini bulmaktı.

“Bir zamanlar haritaya sahiptim, ancak ilk on dahi arasında dokuzuncu sırada yer alan Wang Meng tarafından çalındı.” Xiao Leng'in gözlerinde soğuk bir parıltı belirdi, öfkeyle, "Eğer işbirliği yaparsak, bu Wang Meng ile ilgileneceğim, ama onun astları olan diğer iki yedinci-kat Vücut Temperleme Alemi öğrencisiyle uğraşmak senin işin olurdu."

Bunu söyledikten sonra Xiao Leng hemen Qin Nan'a baktı.

Gerçek şu ki, gerçek düşüncelerinde Xiao Leng, Qin Nan ile birlikte çalışmak konusunda son derece isteksizdi. Tanıştıklarından beri Qin Nan'a tepeden bakmanın dışında, daha önce pek çok öğrenciyi de gücendirdi.

Ancak Wang Meng ve takipçilerini kendi gücüyle idare etmek imkansızdı; bu yüzden statüsünü düşürmeye ve Qin Nan ile takım kurmaya zorlandı.

Qin Nan, Xiao Leng'e kararını söylemedi ama ilgisinden dolayı sordu, "En iyi on dahi kim?"

Mistik Ruh Tarikatına geldiğinden beri, Qin Nan zamanını Beceri Kütüphanesinde Dövüş Becerileri öğrenerek ya da gelişim yaparak geçirmişti. Bunun ne anlama geldiği konusunda hiçbir fikri yoktu.

“Yeni öğrenciler arasında iki farklı sıralama var. İlki, en iyi iki süper dehadan bahsediyor: Huang Long ve Ling Zixiao. Arkalarında ise en iyi on dahi var.” Xiao Leng'in yüzünde kendini beğenmiş bir ifade belirdi. "İlk on dehanın tümü sekizinci sınıf Huang rütbesine sahip Dövüş Ruhları'na sahip. Yetiştirme tabanlarına göre sıralanırlar. Örneğin, ilk on dahi arasında onuncu sıradayım.”

Cümlesini bitirdikten sonra Xiao Leng, Qin Nan'a baktı.

Normalde, Qin Nan sekizinci sınıf Huang Dövüş Ruhu derecesine sahip olduğu için ilk on dahiden biri olarak listelenirdi.

Ancak Qin Nan, Ling Zixiao'yu ve diğer iki yüz yirmi öğrenciyi gücendirdiği için, o zaten ölü bir adam olarak kabul edildi - bu yüzden sıralamaya dahil edilmedi.

"Anlıyorum." Qin Nan bir süre durakladı ve sonra başını salladı, "Tabii, sizinle takım olacağım."

Qin Nan, Xiao Leng'e düşkün olmamasına rağmen şüpheli bir şeyden şüphelenmedi; diğer öğrencilere kıyasla daha güvenilirdi.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin