Olay yerindeki atmosfer, sanki korkunç bir gök gürültüsü patlamak üzereymiş gibi bir anda ciddi ve yoğun bir hal aldı.Bu yılki öğrenci alımından, her iki süper dahiler, dokuzuncu sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu'na sahip olan tek kişiydi ve bu, beş yaşlının sonuçlarından yüksek beklentileri olmasına neden oldu. Bu iki süper dahi, Huang Long ve Ling Zixiao sonunda birbirleriyle rekabet edeceklerdi.
Bu ikisi yetişimleriyle bir düello yapmasalar da, Dövüşçü Yüreği düellosunu da görmek oldukça değerliydi ve kalabalığın heyecanlanmasına neden oluyordu.
Sonunda, bir an için donmuş olan atmosfer patladı ve her yer gürültülü tartışmalarla kaplandı. Her öğrenci inanılmaz derecede heyecanlandı ve yüzlerinin kızarmasına neden oldu.
"Aman tanrım, Huang Long ve Ling Zixiao birbirleriyle rekabet edecekler. Bir aydır bunu bekliyorum!”
"HAHAHA, Kıdemli Kardeş Huang Long'a bahse girerim, o kesinlikle kazanacaktır."
"Hehe, Kıdemli Kardeş Huang Long çok hızlı huyluydu, Savaşçı Kalbi kesinlikle kararsız. Öte yandan, Kıdemli Kardeş Ling Zixiao bir beyefendi görünümüne sahiptir ve çevresindeki insanlara karşı kibardır. Bu, sağlam bir Savaşçı Kalbin işaretidir.”
"Pfft, yorumun kesinlikle bir şaka."
"Kapa çeneni beyler! Bu ikisi süper dahiydi; Senin gibi bir pisliğe burada yorum yapma hakkını kim verdi?”
……
Bu arada, Dövüş İmparatoru Alemine ulaşan bir iç öğrenci olan Xu Qian da düelloyla oldukça ilgiliydi. Bunun nedeni, dokuzuncu sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhları ile iki süper dahi arasındaki bir düellonun onun için de nadir görülen bir manzara olarak görülmesiydi. Gülümseyerek, "İkili arasındaki düello, ne ender bir manzara. Kıdemli Bir Kardeş olarak, ödül olarak bin Xiantian Hapı katkıda bulunmaya hazırım. Düellonun galibi bu bin Xiantian Hapını almakta özgür."
Xu Qian'ın sözleri sahnenin bir kez daha patlamasına neden oldu.
Bin Xiantian Hapı, büyük bir servet olarak kabul edildi.
“Teşekkürler, Kıdemli Kardeş!”
Huang Long ve Ling Zixiao, savaş şehvetleri ve öldürücü niyetlerle dolu bakışları değiştirmeden önce Xu Qian'a saygılı bir selam verdiler.
İkisi -neredeyse aynı anda- son derece güçlü auralar yaydı, iki figürü Zihin-Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanı'nda gözden kaybolurken bulanıklaşmadan önce."
Gürültülü kalabalık hemen sustu; herkes nefesini tuttu ve önündeki manzaraya baktı.
Huang Long ve Ling Zixiao, Akılları Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanlarına girerken, süper dahi olarak kabul edilmelerinin nedenini hemen gösterdiler; Bambu ormanlarının arasında iki öfkeli canavar gibi inanılmaz bir hızla ileri atıldılar.
Yüz adım!
İki yüz adım!
Üç yüz adım!
Kısa bir süre içinde, Huang Long ve Ling Zixiao, beş yüzüncü adımlarını atmışlardı; Xiao Yunhe ve diğerlerinin sonuçlarını geride bıraktıktan sonra bile hiçbir yavaşlama belirtisi göstermeden ilerlemeye devam ettiler.
O anda, her öğrenci, yumruklarını sımsıkı sıkarken, son derece heyecanlı hissettiklerinde, kalplerinin neredeyse boğazlarına ulaştığını hissetti.
On nefeslik bir süre geçmişti ve Huang Long ve Ling Zixiao sekiz yüz adım atmışlardı!
O anda ikisi ilerlemeye devam ederken hızlarını yavaşlatmaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...