Mistik Ruh Tarikatı'nın yeni müritlerinden oluşan kalabalığa yaklaşırken hiç kimse birinin bu kadar korkunç, öldürücü bir aura salmasını beklemiyordu.Qin Nan da oldukça şaşırmıştı ve auranın yönüne baktı.
Beyaz cüppeli genç bir adam önlerinde belirdi, sırtından dokuz altın ışık huzmesi çıktı. Dokuz altın ışın arasında yüzen, alev alev yanan kırmızı bir flüt vardı. Sağır edici gürültü bundan kaynaklandı.
Herkes manzara karşısında donakalmıştı—Qin Nan'ın gözleri bile şaşkınlıkla dolmuştu.
Dokuz altın ışın… Bu adamın Dövüş Ruhu dokuzuncu sınıf Huang'da!
Dokuzuncu sınıf bir Huang, Dövüş Ruhu dereceli—bu ne kadar harika?
Mistik Ruh Tarikatında bile, sekizinci sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu olan herkes en iyi yeteneklerden biri olarak kabul edilirdi. Dokuzuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu olan herkes o zaman süper bir dahi olmak zorundaydı.
Bu, onlardan önceki dokuzuncu sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhuydu; sekizinci sınıf Huang rütbesinden sadece bir derece daha yüksek olmasına rağmen, fark inanılmaz derecede büyüktü.
"Ah! Bu Ling Zixiao!" Öğrencilerin arasında, yedinci seviyeden bir Vücut Temperleme Aleminden genç, yüzünde saygılı bir ifadeyle aniden bağırdı, “Onu daha önce duymuştum. Dokuzuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'na sahip olan bu genç adam, onu uyandırdıktan sadece üç ay sonra sekizinci katman Vücut Temperleme Alemine ulaşmıştı.
Bunu duyan herkes sonunda derin bir nefes alarak şoktan kurtuldu. Ling Zixiao'ya bakışları korkuyla doluydu.
Aslında, Ling Zixiao'nun adını veya kimliğini bilip bilmemeleri önemli değildi. Dokuzuncu sınıf Huang Dövüş Ruhu derecesine tanık olur olmaz saygılı ve korkulu olmaya zorlandılar.
Bu Beyaz Yeşim Dojo'da duran yeni öğrenciler arasında kim Ling Zixiao ile rekabet edecek kadar layıktı?
Ling Zixiao kalabalığın tepkisini görmezden geldi. Nazikçe bir şiir okurken gözleri çekici Xiao Qingxue'ye odaklandı, "Bir tablodan çıkan güzel bir kadın, tıpkı Göklerden bir peri kızının torunu gibi, ne kadar saf. Başlangıçta bunun sadece bir şiir olduğunu düşündüm; Bu dünyada böyle bir kadının gerçekten var olduğunu bilmiyordum.”
Ling Zixiao derin bir nefes aldı ve dürüst bir yüzle, "Leydi Qingxue, benim adım Ling Zixiao. Arkadaşım olmaya istekli misin?”
Tüm süreç boyunca. Ling Zixiao'nun bakışları, Qin Nan'in Xiao Qingxue'nin yanında durduğunu görmemiş gibi asla yön değiştirmedi.
Qin Nan, Ling Zixiao'nun hareketinden rahatsız olmadı; bunun yerine, Ling Zixiao'nun 'Ateşli Flüt Dövüş Ruhu'nu dikkatlice inceleme şansını yakaladı.
Xiao Qingxue ise kaşlarını hafifçe çattı. Bu Ling Zixiao, dokuzuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'na sahip olsa da -ki bu onunkinden bir üst sınıftı ve parlak bir geleceği olduğu kabul edilebilirdi- bilinmeyen sebeplerden dolayı ondan hoşlanmıyordu.
Xiao Qingxue'nin sessiz kaldığını gören Ling Zixiao, Qin Nan'a soğuk bir bakış attı ve "Leydi Qingxue'nin teklifimi kabul etmek istememesinin nedeni bu adam yüzünden mi? Az önce bana Leydi Qingxue'nin yanında duran bir çöp parçası olduğunu söyleyen Kardeş Mo Li'ye rastladım. Başta bunun bir şaka olduğunu düşünmüştüm ama doğruymuş gibi görünüyor.”
Bu süre boyunca, bir beyefendi gibi davranan Ling Zixiao'nun yüzünde bir gülümseme kaldı.
Buna rağmen, Xiao Qingxue ve Qin Nan'ın ifadeleri aynı anda soğudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...