Bölüm 130: Prenses Miao Miao

367 52 0
                                    


Qin Nan, yüzünde bir tereddüt belirtisiyle beşinci eve geldi.

Artık üzerinde üç bin Dövüş İmparatoru Hapı, yüz bin Xiantian Hapı ve bir İmparator Müreffeh Hapı vardı; inanılmaz bir servetti.

Beyaz yeşim ginseng onunla ortak olmayı kabul etmesine rağmen, yine de beyaz yeşim ginsengine tamamen güvenmeyi zor buluyordu.

Ya bu servet yine beyaz yeşim ginseng tarafından tüketilirse?

"Atavistik Ruhsal Sıvıyı emdikten sonra, Qi'm Atavistik Qi ile karışır ve bu da onun birinci katman Xiantian Alemi'ne eşdeğer olmasına neden olur. Yarı Xiantian Alemindeyken ikinci katman Xiantian Aleminde olan birini yenebilmemin nedeni buydu. Bu beyaz yeşim ginseng olmasaydı, bu Atavistik Qi'yi özümsemeye devam edemezdim…”

Qin Nan bir karara vardıktan sonra dişlerini sıkmadan önce bir an düşündü.

Yetiştirmesinin iyiliği için risk almak zorundaydı.

Qin Nan, eve girmeden önce derin bir nefes aldı. Beklediği gibi, mekana girdiği anda beyaz yeşim ginseng, kan kokusu almış bir kurt gibi ona doğru uçtu ve vızıldayarak önüne kondu.

Qin Nan kendini buna hazırlamıştı ve anında konuştu, "Hapları benim üzerimde tüketebilirsin ama..."

Bu sefer, beyaz yeşim ginseng, Qin Nan'ı tamamen içine alan kör edici bir ışık yaktığı için cümlesini bitirme şansı yoktu.

Bu ani olay, zamanında tepki vermeyen Qin Nan'ı şaşırttı.

Sonunda düşüncelerini toparladığında, Qin Nan'in ifadesi büyük ölçüde değişti ve öfkeli bir kükreme çıkardı, "Seni orospu çocuğu, tekrar tüm haplarımı tüketmeye cüret ediyorsun!"

Qin Nan anında çıldırdı; üç bin Dövüş İmparatoru Hapı, yüz bin Xiantian Hapı ve İmparator Müreffeh Hapı gitmişti!

Bu beyaz yeşim ginseng çok ileri gitti!

Ancak o anda garip bir olay meydana geldi.

Beyaz yeşim ginseng'in sapı renkli bir ışık yaymaya başladı ve daha sonra içinde saklı sırları gizleyen bir metrekarelik bir alanı kaplayan devasa bir ışık küresine dönüştü.

Daha önce öfkelenen Qin Nan bunu gördükten sonra afalladı.

"Bu... Bu..."

Qin Nan öfkesini bastırdı ve yüzü şaşkın bir ifadeyle doldu.

Bunu takiben, renkli küre bir ayna gibi çatlamaya başladı ve çatlaklardan göz kamaştırıcı renkli bir ışık yaydı.

Işığın içinde yavaşça bir figür belirdi.

Figür on üç yaşlarında bir kıza aitti. Yüzü, kolları ve bacakları, yüksek kaliteli bir koyun eti yeşim taşı gibi inanılmaz derecede solgundu. Mor ve altın rengi karışık uzun bir elbise giyiyordu. Parıldayan elbise, gizemli ve güçlü bir aura ile dolu, nadir bulunan bir hazine gibiydi.

Rengarenk ışığın aydınlatması altında, kızın vücudundan yayılan, ona sakin ve sıcak bir görünüm veren, gözlerin ona yapıştırılmasına neden olacak görünmez bir kutsal ışık hissedilebiliyordu.

Bunu gördükten sonra, Qin Nan'ın yüzü mutlak bir şaşkınlıkla doldu.

Daha önce, İlahi Savaş Ruhunun Gözleri ile, gizemli beyaz yeşim ginsengin içinde saklanan güçlü bir yaşam gücü keşfetmişti.

Onu en çok şaşırtan şey, başlangıçta göze çarpmayan, çürüyen ginsengin görünüşte küçük bir kıza dönüşmüş olmasıydı?

Ve bu küçük kız onu hayrete mi düşürdü?

En önemlisi, bir ginsengin kıza dönüşmesi; Bu, efsanelerde bahsedilen manevi içeriğin değişmesi midir?

O anda, Qin Nan bile düşüncelerinin kaosa düştüğünü fark etti.

Renkli ışık çoktan ortadan kaybolmuş olsa da, bir aptala dönüşmüş gibi hala yerinde sersemlemişti.

Kız, asil bir aura yayarak yere indi. Soluk altın gözbebekleri Qin Nan'a baktı, yüzünde küçümseyici bir ifade belirmeden önce, "Hizmetçimin bir aptal gibi davrandığını görmek son derece hayal kırıklığı yaratıyor" dedi.

Sözleri duyduktan sonra, Qin Nan biraz bilincini geri kazandı ve "Kim... Sen kimsin?" diye sormaktan kendini alamadı.

"Ben?" Kız başını hafifçe kaldırdı, solgun boynunu ortaya çıkardı ve bir peri gibi gururlu bir sesle, "Ben sizin efendinizim, Prenses Miao Miao," dedi.

"Prenses Miao Miao?"

Qin Nan şaşırdı ve derin bir nefes aldı. Artık sonunda tökezlediği ginseng sapının yaşayan bir kıza dönüştüğüne inanabiliyordu.

Qin Nan daha fazla soru sormak üzereyken, katil bir niyet yayarken sert bir tonda sorduğunda ifadesinin büyük ölçüde değişmesine neden olan ani bir düşünce geldi: "Prenses Miao Miao? Nasıl bir prenses olduğun umurumda değil, seni bulduğumdan beri kaç tane hap tükettiğini biliyor musun? Hepsini bana geri ver; değilse, onları kendim geri alacağım!”

O anda, Qin Nan aurasını acımasızca serbest bıraktı, bu da ayağının altındaki kayayı hemen parçalara ayırdı.

Prenses Miao Miao ona yandan bir bakış attı ve açık bir küçümseme ifadesiyle, "Hizmetkarım olarak, sana ait olan her şey benim mülkümdür," dedi.

"Kıçım!"

Qin Nan daha fazla tutamadı; içindeki öfke patladı ve ileri bir adım attı ve Prenses Miao Miao'ya güçlü bir yumruk attı.

"Hmm?"

Prenses Miao Miao kaşlarını zarif bir şekilde çattı, ardından parmağını Qin Nan'a doğru salladı.

Bu basit hareket görünüşte hiçbir güç içermiyordu, ancak Qin Nan'in ifadesinin büyük ölçüde değişmesine neden oldu.

Parmağın hareketi, ona doğru ezilen muazzam bir sel gibi hissetti; kendini savunmanın hiçbir yolu olmayan güç karşısında bir karınca gibi hissetti.

BANG!

Bir güç akışı Qin Nan'ın alnına çarptı.

Ani acı, Qin Nan'in derin bir nefes almasına neden oldu ve o inanılmaz güç tarafından birkaç adım geriye atılarak öfke alevlerini anında söndürdü.

Qin Nan inatçı değildi; vuruşun gücünün yarısının alnına çarpmadan önce serbest bırakıldığını açıkça biliyordu.

Aksi takdirde, vuruşun tüm gücü onu anında parçalara ayıracaktı.

"Sen..." Qin Nan parmağıyla alnına dokunurken kıza baktı, vücudu soğuk terle kaplıydı. Bazı nedenlerden dolayı, vuruşun gücü çok fazla olmasa da son derece acı vericiydi.

Prenses Miao Miao, onun öfkeli ifadesini gördükten sonra alaycı bir ses tonuyla yanıtladı: “Hizmetkarım olarak, fazla yaramazlık yapma; bu fiske küçük bir cezaydı.”

Qin Nan, İlahi Savaş Ruhu'nun Gözlerini gizlice serbest bırakırken dişlerini sıkarak ona baktı.

Bu Prenses Miao Miao'nun gücünün ne kadar güçlü olduğunu görmek istiyor.

Ancak Qin Nan bir bakışla şok oldu.

Bu Prenses Miao Miao'nun gücü, Yaşlı Shan'ın gücüyle karşılaştırılabilir miydi?

İste Benim Kızım Miao Miao Spam için kusura bakmayın burdan bakamıyorum discorda aktif olduğum için sizi oraya davet ediyorum canlarım profilmden duyuru ve Konuşma kısmından bakabilirsiniz Kanla ve Kaosla Kalın

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin