Kıdemli Bai Heng bunu söylediğinde, öğrencilerin yüzlerindeki şok ifadesi büyük ölçüde arttı. Hiçbiri Qin Nan'in aslında beşinci katman Vücut Temperleme aşamasına ulaştığını hayal edemezdi.
Qin Nan sadece bir israf değil miydi?
Bu özellikle Fang Li ve Fang Rulong için böyleydi; kalplerindeki şok bu öğrencilerden çok daha büyüktü. Bunun nedeni, bu öğrencilerin 'Kılıçlı Bir' aleminde Daha Büyük Başarının önemini anlamamış olmalarıydı. Ancak, Fang Li ve Fang Rulong yaptı.
Kişi, Fang Klanında bile 'One With The Weapon'da Daha Büyük Başarıya ulaşan sadece iki kişinin olduğunu anlamalıydı. Fang Klanının tarafı şok oldu, ancak Qin Klanının tarafı daha da şok oldu. Qin Tieba, Qin Changkong ve Elders kalabalığı neredeyse taşlaşmıştı. Bunun nedeni, Qin Nan'in uygulamasının sadece birkaç gün önce dördüncü katman Vücut Temperleme aşamasında olduğu konusunda çok net olmalarıydı.
Beşinci katman Vücut Temperleme aşamasına şimdi nasıl ulaştı? Ve 'Kılıçla Bir' alemindeki Daha Büyük Başarıyı bile mi kavradı?
Qin Nan birinci sınıf bir Huang Dövüş Ruhu israfı değil miydi? Şu anki hızının bu kadar ürkütücü olması nasıl mümkün olabilirdi?
Beyaz yeşim büyük platformun tepesinde, Elder Bai Heng çabucak kendine geldi. Ancak teni biraz çirkin görünüyordu. Fang Li'nin üzerinde gezinirken gözleri acı bir hava taşıyordu.
Qin Klanının eşsiz bir dehası vardı ve yine de Fang Li bunu ondan saklıyor muydu?
Fang Li'nin kalbi aniden soğudu ve soğuk ter hemen alnına yayıldı ve onun hemen şunu söylemesine neden oldu:
"Yaşlı Bai Heng, uyandırdığı Dövüş Ruhu sadece birinci sınıf Huang derecesinde. Şu anki uygulamasının arkasındaki kaynak, Longhu Sıradağları'nda tesadüfi bir karşılaşmayla karşılaşması."
Ancak Fang Li bunu söyledikten sonra, Fang Klanının öğrencileri ve Yaşlıları sakinleşti, ardından ani bir aydınlanmaya geldiler...
Longhu Sıradağları'nda bazı iyi şeyler vardı. Bu tesadüfi karşılaşma sayesinde sadece yarım ay içinde beşinci katman Vücut Temperleme aşamasına ulaşması mantıklıydı.
Aksi takdirde, birinci sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu'nun bu seviyeye ulaşmasının kaç yıl süreceğini kim bilebilirdi?
Fang Klanında ilk koltukta oturan Fang Rulong'un yüzünde kötü bir ifade vardı. Bunu duyduktan sonra aklı başına geldi ve Qin Nan'in gözlerine baktı, kendi gözleri küçümsemeyle doluydu.
Peki ya siz, Qin Nan, beşinci katman Vücut Temperleme aşamasındaysanız? Peki ya 'Kılıçla Bir'de Daha Büyük Başarıya ulaştıysanız? Birinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu ile ziyan olmaya mahkumsun.
"Anlıyorum. Birinci sınıf bir Huang çöpü," dedi Elder Bai Heng yanıt olarak. Aldatıldığını hissetti ve morali bozularak sesinin buz gibi çıkmasına neden oldu, "Pekala. Bu savaşı ertelemeyi bırakın ve bitirin."
O anda, Elder Bai Heng'in Qin Nan'a karşı tutumu aşırı derecede soğuktu. Aynı zamanda, Elder Bai Heng'in söylediği sözler sadece Fang Klanının değil, aynı zamanda Qin Klanının da Qin Nan'a alay dolu yüzlerle bakmasına neden oldu.
Kıdemli Bai Heng'in moralinin bozuk olmasına neden oldun, bundan sonra nasıl bir geleceğe sahip olabilirsin?
Qin Klanında, Qin Tian ve Tie San'ın yüzleri aşırı derecede çirkinleşti. Ancak bu konuda hiçbir şey yapamazlardı, yoksa büyük bir felakete neden olurlardı. Bu nedenle, sadece geri tutabildiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...