Bölüm 125: Kuralları Zorla Uygulamak

361 57 0
                                    

(Müzik olarak Size imange Dragons Natural enemy gibi veya Brain Unkown Control dinlemizi öneririm aşırı İyi oluyor)

Başlangıçta öfkeli olan öğrenci kalabalığının yüzleri o anda bembeyaz oldu ve hepsi içgüdüsel olarak birkaç adım geriye gittiler.

Qin Nan'in birkaç nefeslik bir süre içinde Mistik Ruh Tarikatından sürgün edileceğini beklemiyorlardı.

O anda, Qin Nan'ı destekleseler bile, kızgın olsalar bile, Disiplin Salonunun başkan yardımcısına meydan okuma cesaretini kaybetmişlerdi!

Bir adım atarken Gong Yang'ın yüzü soğudu ve "Lider Yardımcısı Zhao, bu sözleri duyduktan sonra kardeşimi nasıl hemen mahkum edebilirsin? Birinci kademe Xiantian Alemi Atavistik Gelişimcinin ikinci kademe Xiantian Alemi'ndeki birini yenmesinin imkansız olduğunu mu düşünüyorsun?”

Lider Yardımcısı Zhao şaşırdı; Gong Yang'ın bir dış öğrencinin kardeşi olmasını beklemiyordu ve sesini duyurmaya ve onu savunmaya istekliydi.

Başka herhangi bir durumda, Lider Yardımcısı Zhao kesinlikle Gong Yang'a olan saygısını gösterirdi; ancak, Cheng Biao'nun öğrencisi olduğu için şu anda durum aynı değildi - bu nedenle Cheng Biao'nun talebini reddetmeyecekti.

Lider Yardımcısı Zhao tereddüt etmeden gülümseyerek konuştu, "Küçük Kardeş Gong Yang, bunun seninle bir ilgisi yok. Disiplin Salonu sadece kuralları uyguluyor.”

Gong Yang bunu duyduktan sonra neredeyse kahkahayı patlatacaktı.

Kalabalıktan kim, Qin Nan'ı kasten seçtiklerini söyleyemedi?

Gong Yang başını salladı. Tutumu çok katı değildi, "Lider Yardımcısı Zhao tavsiyemi kabul etmezse, zamanımı boşa harcamam. Tek tavsiyem, umarım karar verdiğin şeyi yaptığına pişman olmazsın.”

Gong Yang'ın sözleri öğrencilerin kafasının karışmasına neden oldu.

Lider Yardımcısı Zhao kalbinden bir kahkaha patlattı; sadece bir dış öğrenciyi içerdiğinden asla pişman olmayacaktı.

Buna rağmen, bir önceki sorun çözülmeden önce daha fazla sorun yaşanmaya başladı.

Xiao Leng ve Chu Yun, başlangıçta kısa bir tereddüt ettikten sonra öne çıktılar ve kararlı bir tavırla, "Eğer Qin Nan sürgün edilecekse, o zaman bizi de sürgün edin!" dediler.

Xiao Leng ve Chu Yun dışında, Huang Long da öne çıkarak gönüllü oldu.

Şaşırtıcı bir şekilde, Qin Nan ile çok yakın olmayan Mo Zishan ve Xu You bile yüzlerinde kararlı ifadelerle öne çıkmayı seçti.

Birinci yaşlı bunu gördükten sonra kahkahayı patlattı, Vay vay vay vay. Görünüşe göre siz beşiniz Qin Nan'ın suç ortaklarısınız. Eğer durum buysa, Lider Yardımcısı Zhao'nun onları da tarikattan sürmesini rica ediyorum!"

Lider Yardımcısı Zhao onlara bakma zahmetine girmedi, elini salladı ve "Siz beşiniz, bugünden itibaren, artık Mistik Ruh Tarikatının öğrencisi değilsiniz..." dedi.

Lider Yardımcısı Zhao'nun gözünde, beş dış öğrenciyi sürgün etmek önemli bir şey değildi ve bu da ona herhangi bir sorun getirmezdi.

Yaşlıların oturma alanındaki diğer yaşlılar, üzerlerine bir büyü yapılmış gibi sersemletildi. Sevdikleri müritleri henüz sürgüne gönderilen beş kişilik grup arasında olsa bile sesini çıkarmaya cesaret edemediler.

Mürit kalabalığı yüzlerinin yandığını hissetti, öyle ki bazıları utanç içinde başlarını aşağı eğdi.

Ancak o anda soğuk bir ses duyuldu, “Bekle!”

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin