Bölüm 15 - Kılıçlı Bir

560 74 1
                                    

Mevcut katılımcılar, Elders, hatta Qin Tian, ​​Qin Tieba ve Qin Changkong'un hepsi şaşkın yüzleri Qin Nan'a bakan gözlerini kocaman açmıştı. Bunun nedeni, Qin Nan'ın piyasaya sürdüğü aura'nın Vücut Temperleme Bölgesi aşamasının dördüncü katmanına ulaşmasını asla beklememeleriydi! Vücut Temperleme Bölgesi'nin dördüncü katmanı, daha büyük katılımcıların ve Yaşlıların bazılarıyla hiçbir şekilde karşılaştıramazdı.

Bununla birlikte, Canglan Kıtasında kişi, göklerle ve yeryüzü ile iletişim kurmak ve xiulian uygulamak için Dövüş Ruhunu kanalize etmeden önce Dövüş Ruhu Uyanışından geçmek zorunda kalacaktı. Dövüş Ruhu Uyanışından bu yana sadece yaklaşık yarım ay geçmişti ve Qin Nan aslında Vücut Temperleme Diyarı'nın dördüncü katmanını mı kırmıştı?

Qin Changkong'un beşinci sınıfa sahip olduğunu, Huang'ın Dövüş Ruhunu sıraladığını ve büyük miktarda Ruhsal Tıp nedeniyle sadece Vücut Temperleme Aleminin üçüncü katmanını kırdığını anlamak gerekiyordu. Qin Nan sadece birinci sınıf bir Dövüş Ruhuna sahipti, bu yüzden uygulama hızı Qin Changkong'unkinden nasıl daha korkutucu olabilirdi?

O anda, katılımcılar ve Yaşlılar bilinçaltında şu anda Qin Nan ile alay ettikleri zamanı düşündüler. Sanki bir avuç içi defalarca yüzlerine vurmuş ve acı verici bir ağrıya neden olmuş gibi hissettiler. Onunla dalga geçiyorlar ve israf mı diyorlardı? Vücut Temperleme Bölgesi'nin dördüncü katmanındaki Qin Nan bir israf mıydı? Bu, Qin Nan'ın daha önce söylediklerini bir kez daha düşünmelerine neden oldu. Sanki şu anda Qin Nan'ın önündeki Qin Changkong, gerçek bir israfmış gibiydi.

"Nan'er…. Uygulamanız, Vücut Temperleme Bölgesi'nin dördüncü katmanını nasıl aştı?" Qin Tian, ​​sesinde hafif bir titreme ile sordu.

"İmkansız! Keskin bir ses aniden yankılandı. Qin Tieba, Qin Nan'a sabitlenirken gözleri kan çanağına dönmüştü. Aç bir kurt gibiydi, “Vücut Temperleme Diyarı'nın dördüncü katmanını nasıl geçtiniz? Dövüş Ruhunuz yalnızca birinci sınıf Huang dereceli çöplerdir. Böyle bir çöplükle, Vücut Temperleme Bölgesi aşamasının dördüncü katmanını nasıl geçtiniz? "

Herkes şoktan aklını başına topladı ve her biri çok büyük bir şaşkınlıkla Qin Nan'a baktı. Bu mesele çok şok ediciydi. Herkesin bildiği gibi, daha düşük olan Dövüş Ruhu, xiulian uygulama hızı, yeteneği ve gelecekteki potansiyeli daha kötüydü. Bu, eski çağlardan beri kurulmuş bir şeydi. Qin Nan, Huang'ın birinci dereceli Dövüş Ruhu ile Vücut Temperleme Bölgesi'nin dördüncü katmanını nasıl aştı?

Qin Nan, Qin Tieba'nın ve diğerlerinin bakışlarını tamamen görmezden geldi .. Bunun yerine, Qin Tian'a baktı ve ellerini kaptı, "Baba, birkaç gün önce Longhu Sıradağları'ndaydım ve tesadüfen karşılaşmamı sağlayan bir karşılaşma yaşadım. Vücut Temperleme Bölgesi aşamasının dördüncü katmanını kırın. Gelecekte size rapor vermeyi planlıyordum. "

"Tesadüfi bir karşılaşma mı?" Qin Tian, ​​bunu beklemediği için şok oldu. Hemen ardından içten bir kahkaha attı ve ellerini çırptı, “Güzel, güzel. Bu gerçekten iyi."

Bu sırada, mevcut insanların hepsi aynı anda bir kavrayışa geldi. Gözleri büyük bir kıskançlıkla dolup taşan Qin Nan'a baktılar. Dövüş Ruhunun derecesi gerçekten önemli olsa da şansın da son derece önemli olduğunu anlamak gerekiyordu. Antik bir hazine bulabildiğiniz sürece, israf olsanız bile, xiulian uygulamanızı yine de artırabilirsiniz.

Orada bulunanların bundan hiç şüphesi yoktu. Tesadüfi bir karşılaşma olmasaydı, Qin Nan gibi bir atık nasıl Vücut Temperleme Bölgesi'nin dördüncü katmanını aşabilirdi? Kısa bir süre sonra, Qin Nan'a bakanlar nihayet aklına geldiler ve kalpleri küçümseme ile doluydu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin