Bölüm 151: Işık Gökyüzüne Ateşlendiğinde

354 52 0
                                    

Herkesin dikkati altında, simsiyah Potansiyel Taş, sanki ondan bir ışık fışkırmak üzereymiş gibi vızıldamaya başladı.

Ancak, kısa bir süre sonra Potansiyel Taş sakin durumuna geri döndü. Yine, İmparator Işığı bile tetiklenmedi.

O anda ortalık sessizliğe gömüldü ve kimse ses çıkarmadı.

Martial Serendipity Pavilion'un içinde, bir anlık şoktan sonra, Huang Que sonuca gülmedi ama yüzünde alaycı ve alaycı bir ifade belirdi. “Hehe, yine de pes etmedin ve sonucu öğrendikten sonra şansını denemek istedin. Eğer sakat olmak istiyorsan, Tanrı bile dileğini yerine getirmekten kendini alıkoyamaz!”

Wei Hao ve Wang Ruoling, Qin Nan'a küçümseyici bakışlar attı.

Daha önce, geçmişi tarafından hala korkutuyorlardı. Ancak, Qin Nan gerçek bir çöp olmak üzere olduğundan, zamanlarını onunla harcamanın bir anlamı yoktu.

Huang Long ve grubuna gelince, başlarını çevirdikçe kalplerinde bir umutsuzluk duygusu yükseldi. Qin Nan'in yok edilmesine tanık olmak istemiyorlardı.

Qin Nan, sadece üç ay içinde adını Mistik Ruh Tarikatı içindeki herkese duyurmuştu.

Sayısız rakiple karşılaşan ve ondan daha güçlü dahilere karşı çıkan Qin Nan, mucizeler yaratmaya devam etti ve durumu tersine çevirmeyi başardı.

Böyle bir adam uzun zamandır saygılarını kazanmıştı ama gerçekliğin acımasızlığı altında aklını tamamen kaybetmişti. Bir sakata dönüşmek üzereydi.

Bu arada, Sonbahar Dağı'nın zirvesi ölüm sessizliğine terk edildi.

Wei Hao, Huang Que ve Huang Ruoling'in aksine, bu haydut uygulayıcılar, Qin Nan'a tanık olduklarında tarif edilemez bir üzüntüyle doldular - çok saygın bir öğrenci bu kadar hızlı bir şekilde sakata dönüşecek.

Biraz daha yaşlı olan haydut yetiştiricilerin çoğu iç çekti.

"Amaç ne? İç çekmek. Yani bu 'şeref içinde ölmek, şerefsizlik içinde yaşamaktan daha iyidir' ha?"

"Evet, bir Dövüş İmparatoru olamasa bile, Xiantian Alemi'nin zirvesine ulaşması onu Luohe Krallığı'ndaki bir milyondan fazla gelişimciden daha yükseğe yerleştirirdi."

"Yazık, çok yazık."

……

Kıdemli Fang Lin ve bazı alaycı yorumlar yapmayı planlayan Düzensiz Alevler Tarikatı'nın yaşlısı, bu haydut uygulayıcıların sözlerini duyduktan sonra ağızlarını kapalı tutmayı seçtiler.

Şu anda Qin Nan ile alay ederlerse, kesinlikle kalabalığın antipatisi olacaklar ve itibarlarına büyük zarar vereceklerdi.

Qin Nan sonunda sakat kalacağından, gelecekte sayısız insan onunla alay edip güleceği için bir şey söylemelerine bile gerek yoktu.

Ancak Qin Nan'i bir zamanlar imkansızı başaran bir dahi olarak tanıdıktan sonra, sakat olmak üzere olduğunu bilmek Zhang Taiyi'nin ona karşı duyduğu nefreti ortadan kaldırdı.

Bir sakat için üzülmenin ne anlamı var?

Ticaret İttifakının tahtırevanında, beyaz gömlekli bayanın gözleri hayal kırıklığı gösterdi, “Qin Nan'in sahip olduğu güvene ve hiç kimseye karşı nasıl başını eğmediğine her zaman hayran kaldım. Sonucu öğrendikten sonra uygulamasına ve hayatına bahse gireceğini kim düşünebilirdi? 'Şeref içinde ölmek, şerefsizlik içinde yaşamaktan daha iyidir' denebilir ama bu sadece inatçı, gururlu bir harekettir."

"Qin Nan, Dövüş İmparatoru Alemine ulaşamayacağını anladığında, aklını tamamen kaybetti. Sonucu kabul edemediği için defalarca tekrar denedi. Kendi gerçeğini kabul edemediğini söylemek yeterlidir.”

……

Beyaz gömlekli bayanın gözleri kendi kendine mırıldanırken sakinleşti.

Onun gözünde Huang Que ve Wei Hao gibi süper dahiler bile hayranlığı hak etmiyordu.

Harika kişiliği nedeniyle Qin Nan'a hayrandı; yetenek ya da yetiştirme ile ilgisi yoktu. Ancak şimdi Qin Nan'ın diğer uygulayıcılardan hiçbir farkı yokmuş gibi görünüyordu.

...Bu arada, Martial Serendipity Pavilion'un ilk katında...

Yaşlı adam düşüncelerini topladı. Hareketsiz Potansiyel Taş'a boş bir yüzle baktı ve bir çift soğuk gözle konuştu, "Az önce uzuvlarını sakatlayıp damarlarını ve Dantian'ı yok edeceğini söylemiştin. Madem kuralları çiğnedin, bunu kendim yapacağım ve seni bir sakata çevireceğim!”

Sözlerinin ardından yaşlı adam anında saldırdı ve Qin Nan'a karşı inanılmaz bir acımasız güç yaydı.

Buna rağmen, şu anda bile, Qin Nan yerini kaybetme belirtisi göstermedi ve gözleri Potansiyel Taş'a sıkıca bakmaya devam etti.

O anda, Qin Nan'in düşünceleri hızla koşmaya başladı!

"Mantıksal olarak konuşursak, İlahi Savaş Ruhu'na sahip olan benim Dövüş İmparatoru Alemine ulaşamamam imkansız. Bu Potansiyel Taş, kişinin yetenek ve şansına dayalı olarak gelecekteki başarısını tahmin eder. Yaşlı Shan ile yakın olduğum için, Prenses Miao Miao tarafından refakat edilirken bu kadar kolay ölmeme imkan yok.”

……

"Yalnızca bu değil, ben şahsen Dövüş İmparatoru Alemine ulaşabileceğime, Dövüş İmparatoru Alemini geçebileceğime ve Dövüşçü Atalar Alemine ulaşabileceğime inanıyorum! Ama bu Potansiyel Taş neden Dövüş İmparatoru Alemi'ni geçemeyeceğimi varsayıyor?"

……

"İlahi Savaş Ruhu çok güçlü olabilir ve bu Potansiyel Taş tarafından tahmin edilemiyor olabilir mi? Hayır bu o değil. Dövüş Becerisi Yeteneğimi test ettiğimde Ocean Crescent Boulder ve Violet Ocean Dolunay Boulder yeteneğimi ortaya çıkardı ama İlahi Savaş Ruhu'nun ne kadar güçlü olduğunu test edemedikleri için paramparça oldular! Potansiyel Taş geleceğimi tahmin edemezse, o da patlayacak!"

……

Qin Nan'in hayatı tehlikedeyken bile nefesi normal kaldı, tamamen etkilenmedi.

Aslında altı kez üst üste duruşmaya çıktığı için herkesin yorumladığı gibi aklını kaybetmedi. Denemeyi tekrar tekrar yaparken, aynı soru üzerinde düşünmeye devam etmiş, sorunu çözmeye çalışmıştı.

O anda, sanki ölüm üzerine çökmüş gibi Qin Nan'in kalbinde güçlü bir tehlike duygusu yükseldi!

Tehlikenin kaynağı yaşlı adamdı.

Qin Nan tehlike hissini görmezden geldi ve bugün meydana gelen olaylar dizisini hatırladı.

Savaşçı Serendipity Köşküne girerken... Yaşlı adamın girişi... Potansiyel Taşın ortaya çıkması... Duruşmanın başlangıcı...

Aniden, Qin Nan'in düşüncelerine bir şimşek çaktı ve gözleri muazzam bir şekilde parladı!

"Bu Potansiyel Taş parçası sadece bir dekorasyon - sıradan bir taş parçası. Kişinin gelecekteki başarısını tahmin etme yeteneğine sahip değil!”

“Kişinin gelecekteki başarısını tahmin etmenin bir yolu yok! Bir kişinin gelecekteki başarısı kararlarına, iradesine, şansına ve daha fazlasına bağlıdır!”

“Şaka, ne şaka! Daha önce Mystic Spirit Sect'te Kıdemli Kız Kardeş Li Hong'un verdiği dersi duydum; gözlerimi açtı ve bana kıtanın üst ve alt bölümlere ayrıldığını ve Savaş Tanrısı'nın varlığını öğretti. O zamanlar Dövüşçü Yüreğim, tutkum sadece zirvede bir uzman olmak değildi, aynı zamanda bir efsane, herkesin bildiği bir efsane, kimsenin geçemeyeceği bir efsane olmaktı!”

"Hırsım hala orada ve Savaşçı Kalbim hala yaşıyor ve bana sınırsız bir potansiyel veriyor. Potansiyel Taş geleceğime nasıl karar verebilir?”

O anda, Qin Nan korkunç bir kükreme çıkardı.

Önündeki Potansiyel Taş aniden şiddetle titredi ve gökyüzüne yükselen bir ejderha gibi güçlü bir ışık ateşlendi!

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin