Olay yerindeki herkesin gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
Yetiştirme üssü yalnızca beşinci katman Vücut Temperleme Alemi olan Qin Nan'in iki yüz yirmi öğrenci, Ling Zixiao ve beş yaşlıdan gelen ölümcül baskıyla karşı karşıya kalırken aurasını toplayacağını ve herkese kükreyeceğini hiç kimse düşünmemişti.
Bu Qin Nan, deli mi?
Cesaretini nereden alıyor?
Her yer on nefeslik bir sessizliğe büründükten sonra, ilk iyileşen Ling Zixiao oldu; kahkahayı patlattı ve "'Getirin' mi?! Eğer öyle diyorsan, daha fazla konuşarak vakit kaybetmeyeceğim. Bakalım kollarına ne almışsın!"
Diğer yeni öğrenciler hemen alaycı bir şekilde sırıttı.
Daha önce, Ling Zixiao'nun teklifi nedeniyle ve ayrıca Ling Zixiao ve Mo Li'ye saygılarını göstermenin bir yolu olarak Qin Nan'ı öldürmeyi kabul etmişlerdi. Şimdi, kalplerinin derinliklerinde Qin Nan'a karşı nefret yükselmeye başlamıştı; Ling Zixiao herhangi bir ödül vaat etmese bile, yine de Qin Nan'ı avlayacaklardı.
Çünkü bu Qin Nan çok ukala, mantıksız ve vicdansızdı.
Üstlerinde, yaşlı beyaz saçlı adam Qin Nan'a soğuk bir bakış attı ve bağırmadan önce, "Ulaşım portalını etkinleştiriyor!"
Bu arada, Beyaz Yeşim Dojo'nun altındaki büyük oluşumdan, içindeki her bir öğrenciyi içine alan parlak bir ışık yayıldı.
Parlaklık azaldıkça, Beyaz Yeşim Dojo'daki üç yüzden fazla öğrencinin tümü ortadan kayboldu.
Bunu gördükten sonra, yaşlı beyaz saçlı adam bir 'hırıltı' çıkardı ve tatsız bir yüzle dedi ki, “Tarikat bugünlerde ne tür müritler topluyor? Sadece sekizinci sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu ile böyle bir kibir; ulaşım portalıyla meşgul olmasaydım, bu Qin Nan'ı dövüp onu bir sakata çevirirdim.”
Diğer büyükler başlarını onaylayarak salladılar; yüzlerinde düşmanca ifadeler görülüyordu.
"Hehe, bunun için kızmana gerek yok. Bu çöp o kadar kendini beğenmiş ve o anda her öğrenciyi gücendirdi; Çok Yönlülük Adası'na girdikten sonra hayatta kalması mümkün değil." Yaşlılardan biri söyledi.
Bu sözleri duyduktan sonra, beyaz saçlı yaşlı adam ve diğer yaşlılar başlarını salladılar; Qin Nan'a kalplerinde bir ölüm cezası vermişlerdi.
"Lanet olsun, ölü bir adam için kızmaya gerek yok. Aynı eski usulde yapalım mı? Duruşmada ilk kimin olacağına dair bir iddiaya girelim; Huang Long mu yoksa Ling Zixiao mu olacak?" Yaşlı beyaz saçlı adam gülümseyerek söyledi.
Diğer dördü sırasıyla görüşlerini sundular; yaşlılar arasında yüksek bahisli bir bahis başlamıştı.
……
Çok Yönlülük Adası, çevresi bin millik bir alanı kaplayan karasıyla okyanusta tek başına bulunuyordu; yıl boyunca ada, 'Antik Yeşil Sis' adı verilen bir sisle çevriliydi. Sıradan beyaz renkli sisin aksine, bu eski yeşil renkli sis zehirliydi; Dövüş İmparatoru Aleminin üzerindeki uzmanlar bile buna yakalanmaya cesaret edemezdi.
Bunun yanı sıra, Çok Yönlülük Adası'nda zengin bir Qi kaynağı ve sayısız canavar ve özel bitki bulunabilirdi. Ayrıca bilinmeyen tehlikeler ve faydalarla doluydu, bu da onu Dövüş Sanatçıları için pratik yapmak için en iyi yer haline getiriyordu.
Sonuç olarak, Mystic Spirit Sect'in geçmiş patrikleri, Mystic Spirit Sect'teki White Jade Dojo'nun altındaki ile senkronize olan Çok Yönlülük Adası'nda bir ulaşım formasyonu inşa etmek için çok fazla kaynak harcadı ve çok çalıştı. yeni öğrenciler için bir uygulama alanı olarak kullanılabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...