Bölüm 140: Köşkün Açılışı

374 48 0
                                    


Qin Nan, Wang Ruoling gibi kızları ciddiye almıyordu; Qing Nu Tarikatının bir öğrencisi olmasaydı, Qin Nan şüphesiz onu öldürürdü.

Cheng Xue'er'e gelince, onu kurtarmak doğal olarak yapacağı bir şeydi. Onun nezaketine karşılık vermesini beklemiyordu.

Qin Nan, Mistik Ruh Tarikatı için ayrılan bölgeye döndüğünde, diğerleri inzivada xiulian uygularken, Prenses Miao Miao hala geri dönmemişti.

“Köşkün açılışına üç gün kaldı; Uygulamamı stabilize etmek için geri kalan süre boyunca meditasyon yapmalıyım.” Qin Nan hemen bir karara vardı ve odasına girerek xiulian için hazırlandı.

Aniden, uzaktan gelen korkunç derecede yüksek bir patlama duyuldu!

“Ne…”

Ayağa kalkıp binadan çıkarken Qin Nan'ın ifadesi anında değişti.

Binanın dışında, Zhang Taiyi, Huang Long ve diğerleri, yüzlerinde şok ifadeleriyle patlama nedeniyle çoktan oradaydılar.

BANG! BANG! BANG!

O anda, bir dizi patlama duyulabilirdi, sanki gökyüzünden bir dizi yıldırım düşer gibi, Sonbahar Dağı'nın tamamını kapladı.

Sonbahar Dağı'nın zirvesinde, iki güçlü kuvvet birbiriyle çarpışmaya devam etti ve çeşitli renklerle dolu patlamalara ve sayısız gök gürültüsü bulutlarının gürlemesine neden oldu. Atavistik canavarların hafif kükremeleri de duyulabiliyordu, birleşerek şok edici ve nadir bir deneyim yaşattı.

Qin Nan bunu gördükten sonra tamamen afalladı. Bu kadar korkunç bir etki yaratabilecek güçler ne kadar güçlü?

Qin Nan dışında, Sonbahar Dağı'nın her haydut yetiştiricisi de iki güçlü kuvvetin çarpışmasını izlemek için başlarını kaldırdıklarında tamamen sersemlemişti!

Birkaç dakika sonra, Zhang Taiyi nihayet düşüncelerini topladı ve derin bir nefes alarak, "Korkarım bunlar Sonbahar Dağı'nın zirvesinde kavga eden iki Marslı Ata uzmanı..." dedi.

Huang Long ve diğerleri, kelimeleri duyduktan sonra Qin Nan'a bakmadan önce bir süre afalladılar.

Hepsi, Qin Nan ile gelen güzel küçük kızın bir Dövüş Atası uzmanı olduğunu biliyordu!

"Dövüş Atası uzmanlarından biri kesinlikle Prenses Miao Miao. Anladığım kadarıyla, Sonbahar Dağı'nda bulunan değerli bir hazineyi soymak için kesinlikle biriyle savaşıyor!" Qin Nan, düşüncelerinden kurtulmak için başını sallamadan önce düşündü ve inzivaya döndü.

……

……

...Üç gün hızla geçti...

Bu özel günde, Sonbahar Dağı inanılmaz derecede canlıydı; oradaki haydut kültivatörlerin sayısı normal miktarın iki katına çıkmıştı.

Bunun nedeni, bugün Martial Serendipity Pavilion'un açılış günüydü!

Zhang Taiyi'nin liderliğinde, Qin Nan ve diğerleri bir dağa geldi.

Bu dağ, zirvesinde kare gibi devasa bir vadiye sahip, en az bin kişiyi alabilen diğerlerinden biraz farklıydı.

Qin Nan'ın grubu geldiğinde dağın zirvesi zaten kalabalıktı; çoğu, Luohe Krallığından haydut uygulayıcılardı.

"Biliyor musun? İki gün önce Sonbahar Dağı'nda iki Dövüş Atası canavar arasında bir kavga oldu!"

"Ne? Gerçek mi?”

"Sana yalan söylemenin ne anlamı var? Söylentiler, Sonbahar Dağı'nda inanılmaz derecede değerli bir hazinenin saklı olduğunu söylüyor; bu iki canavar tam olarak bu hazine parçası için bir savaşa karıştı!”

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin