C182 - Fırtına Öncesi Sakinlik

358 59 0
                                    

Qin Nan inzivaya çekilirken, Ouyang Jun, Leng Feng'i Ay Köşküne götürdü ve Ay Köşkü'nün Cennet Odasına girdi.

Tüm Mistik Ruh Tarikatı bunu görünce sarsıldı.

"Ouyang Jun bu sefer tamamen dışarı çıkıyor, Leng Feng'in Cennet Odasına girmesine bile izin verdi!"

"Vay canına, görünüşe göre Ouyang Jun, bu sefer Qin Nan'ın Yaşam ve Ölüm Salonunda ölmesini sağlamaya çalışıyor."

"Leng Feng'in onuncu seviye Huang Seviye Dövüş Ruhu'nun yardımıyla, Cennet Odasının yardımıyla birlikte, kesinlikle dokuzuncu katman Xiantian Alemine ulaşma şansı var!"

"......"

Birçok yaşlı ve öğrenci, Qin Nan için üzülürken iç çekmeden edemedi.

Görüşlerine göre, Qin Nan'in yaklaşan düelloda kaybedeceğinden şüphe yok gibiydi.

Ay Köşkünün Cennet Odasındaki Qi sadece dış dünyadan on kat daha zengin değildi, ayrıca Şafak Çiçeği Çiyleri, Antik Zen Tütsü, Labirent Yıldız Taşı vb. yetiştirme.

Ay Köşkü'nün Cennet Odasında bir gün yetiştirmenin üç mevsim yetiştirmeye eşdeğer olduğu söylendi. Bu nedenle, Ay Köşkünün Cennet Odasının ne kadar olağanüstü olduğu açıktı.

Zaman yavaş yavaş geçti ve yarım ay sonra Qin Nan ve Leng Feng arasındaki düelloyla ilgili haberler diğer üç tarikata yayıldı.

Normalde bu tür haberler diğer üç mezhebin dikkatini çekecek kadar önemli değildi.

Ama bu Qin Nan kimdi?

Büyük yeteneğini göz ardı ederek, Savaşçı Serendipity Köşkü'nün sırlarını tek başına elinde tutması, üç tarikatın ona ciddi davranması için yeterliydi.

Bu nedenle, üç mezhep de canlandı.

...Uçan Kılıç Tarikatı...

"HAHAHA, Qin Nan o kadar aptal bir domuz ki, ondan beş kat daha güçlü olan Leng Feng'e meydan okuyacak kadar kendiyle dolu."

"Hehe, başlangıçta onun değerli bir rakip olduğunu düşündüm. Yakında yıkımla karşı karşıya kalacak gibi görünüyor.

"......"

...Düzensiz Alevler Tarikatı...

"Vay canına, bu Qin Nan o kadar kendini beğenmiş ki artık mantıklı düşünme duygusu yok!"

"Güvenini nereden aldığından emin değilim, ama bu Qin Nan'ın basit fikirli biri olmadığını hissediyorum."

"......"

...Qing Nu Tarikatı...

"Ne? Kıdemli Kardeş Qin Nan neden böyle bir şey yapsın?"

"Hayal kırıklığı, çok hayal kırıklığı. Onu hayatımın kaderinin prensi sandım ama yakında bir kemik yığınına dönüşecek."

"Ah, neden bunu yapsın ki!"

"......"

Diğer üç tarikatın öğrencileri, alaycı yorumlarını ifade ederek Qin Nan ile tamamen hayal kırıklığına uğradılar.

Bu üç tarikatın büyüklerine ve yetkililerine gelince, hepsinin Qin Nan'ı ölü bir adam olarak gördüklerine şüphe yoktu, ancak düellonun arkasında meydana gelen güç çatışmasıyla daha çok ilgileniyorlardı.

Ouyang Jun, Tarikat Lideri'nin oğluydu, Qin Nan ise hem Büyük Yaşlı'nın hem de Onurlu Yaşlı'nın öğrencisiydi. İkisi arasındaki çatışma, tıpkı söylentiler gibi, Mistik Ruh Tarikatının Tarikat Lideri ile Büyük Elder ve Onurlu Elder arasındaki tatsız ilişkiyi mi ifade ediyor?

Yoksa bu düello diğer üç mezhebi kandırmak için kurulmuş olabilir mi?

Diğer üç tarikatın yetkilileri ise her türlü plan ve yöntemle daha fazla bilgi elde etmek için ellerinden geleni yaparak gerçeği düşünmeye başladılar.

Dış dünya dedikodularla doluyken, bu arada üçüncü rezidansta...

Qin Nan, kendini delicesine xiulian'e kaptırdığı için son yarım ay boyunca dışarıda meydana gelen olaylarla hiç ilgilenmedi.

"Atavistik Ruhsal Sıvı!"

Qin Nan az önce tükettiği Atavistik Ruhani Sıvıdan on damla daha rafine etmeye başladığında gözleri faltaşı gibi açıldı.

Bu, son yarım ayda Atavistic Spiritual Liquid'i üçüncü kez tüketişiydi.

Yüksek bir çarpma ile Qin Nan'in vücudundaki aura, bir canavarın uyanışı gibi çılgın bir duruma girdi.

O anda, Qin Nan'ın ekimi nihayet dördüncü katman Xiantian Alemine ulaşmıştı!

"Leng Feng'in gücüne ulaşmak için hala çok mesafe var, geliştirmeye devam etmeliyim." Qin Nan dinlenmek için durmadı, ancak İlahi Savaş Ruhu'nu çevresindeki Qi'yi hızla emmesi için kontrol ederken gözlerini bir kez daha kapadı, bu da rüzgar ve gök gürültüsü çarpışmalarından kaynaklanan bir dizi çarpışmaya neden oldu.

Atavistic Spiritual Liquid aynı anda tüketilmeye devam etti.

Uygulamanın ortasında zaman hızla geçti, göz açıp kapayıncaya kadar geçen bir yarım ay daha geçti.

İlahi Savaş Ruhu artık büyük miktarda Qi biriktirdiği için, Qin Nan'in vücudundaki aura bir eşik noktasına ulaşmış gibi hissetti, vücudunda Qi çarpışmaları meydana geldi ve sınırı aşmaya çalıştı.

Bir kez daha, ayın bu ikinci yarısında, Qin Nan otuz damla Atavistik Ruhani Sıvı tüketmişti.

Birdenbire, Qin Nan'ın yüzü ve vücudu, sanki tüm vücudu alevler içinde kalmış gibi kızardı.

Qin Nan'ın vücudundaki her gözenek zorla açıldı ve çevreye sürekli bir kaynar hava akımı yaydı.

Rezidansın sıcaklığı hızla yükseldi.

Sonunda, bir tütsünün yanması için geçen süreden sonra, Qin Nan şiddetli bir şekilde titredi, vücudundan yayılan sıcak hava tersten vücuduna akmaya başladı.

Hava vücudu tarafından tamamen emildiğinde, Qin Nan vücudundan güçlü bir aura yayılırken gözlerini açtı.

Aura, beşinci katman Xiantian Alemi'ne aitti!

"Xuan Seviye Dövüş Ruhu, Atavistik Ruhani Sıvı ve Atavistik Yetiştirme'den beklendiği gibi. Bu üçü bir araya geldiğinde, uygulamamın sadece bir ay içinde ikinci katman Xiantian Aleminden beşinci katman Xiantian Alemine yükselmesine izin verdi!"

Qin Nan bir çift parlak gözle derin bir nefes verdi. Yüzünde hafif bir gülümseme görülebiliyordu.

Hala elli damla Atavistik Ruhani Sıvısı kalmıştı ve Xuan Seviyeli Dövüş Ruhu ve Atavistik Gelişimin gelişim hızı ile birlikte, kalan ayda kesinlikle sekizinci katman Xiantian Alemine ulaşacaktı.

Sekizinci katman Xiantian Alemi ekimi ile sekizinci katman Xiantian Alemi ekimi ile Qin Nan'in Leng Feng'e karşı düello hakkında endişelenmesine gerek kalmayacaktı.

"Hadi yetiştirmeye başlayalım!"

Qin Nan düşüncelerini sakinleştirdi ve uygulamaya hazırlanırken gözlerini kapadı.

O anda, üçüncü konutun dışından tanıdık bir ses duyulduğunda şaşırtıcı bir olay gerçekleşti, "Qin Nan, kapıyı aç, benim."

Qin Nan şaşırmıştı.

Sesin sahibi Xiao Qingxue'den başkası değildi!

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin