Öğrencilerin yüzlerindeki heyecanı gördükten sonra, beyaz saçlı yaşlı adamın bakışlarında küçümseyici bir ifade belirdi ve “Şimdi sus” dedi.
Sözlere, patlayan bir bomba gibi hissettiren buyurgan bir baskı eşlik etti.
Tüm öğrenciler, daha önceki heyecanlarından kurtulamadan inanılmaz derecede sarsıldılar.
Tüm Beyaz Yeşim Dojosu, sanki üzerine bir kova soğuk su dökülmüş gibi, o anda sessizleşti.
Beyaz saçlı yaşlı adam başını salladı ve "Pekala," dedi. Beşimiz şimdi ulaşım portalını etkinleştireceğiz.”
Bu cümle biter bitmez, beş yaşlı ayaklarını yere vurarak Beyaz Yeşim Dojo'ya akan bir sel gibi zengin ve mistik bir gücü serbest bırakmadan önce, insanların tepki verecek zamanı bile olmadı.
Tam o sırada korkunç bir olay yaşandı.
Beyaz Yeşim Dojo'nun altından büyük bir ejderha gibi yükselen kör edici altın bir ışık görülebiliyordu; etrafında dönmeye ve tüm alanı kaplayan altın ışık yayan büyük bir oluşuma dönüşmeye başladı.
Ulaşım portalı o anda bükülmeyi bitirdi.
O anda, beş yaşlının nefesi biraz daha ağırdı, bu da böylesine büyük bir oluşumun bükülmesi için gereken muazzam miktarda gücün göstergesiydi.
Beyaz saçlı yaşlı adam derin bir nefes aldı ve her zamanki soğuk ses tonuyla, "Ulaştırma portalı kuruldu. Bununla birlikte, portalın tam olarak çalışması daha fazla zaman gerektirir - bu sürenin yarısının yanması gerekir. Bu süre içinde hiçbir yere gitmenize izin verilmiyor.”
Bu sözleri duyduktan sonra herkes saygıyla başını salladı.
Qin Nan bile büyük oluşumu ilk gördüğünde çok etkilendi; bu kadar esrarengiz bir oluşumu ilk kez görüyordu.
"Hâlâ biraz zaman kaldığına göre, meditasyon yapmalı ve kendimi Çok Yönlülük Adası'ndaki yaklaşan yoğun savaşa hazırlamalıyım." Qin Nan bacak bacak üstüne atarak oturmadan önce düşünceli bir şekilde kendi kendine mırıldandı.
Beklenmedik bir şekilde, o anda nadir görülen bir manzara oldu.
White Jade Dojo'da gizemli bir şekilde güçlü bir öldürme niyeti ortaya çıktı ve açıkça Qin Nan'a kilitlendi.
Ani fenomen herkesin dikkatini çekti - tüm bakışlar öldürücü niyetin kaynağına çevrildi.
Havadaki oluşumla ilgilenen beş yaşlı bile niyetin kaynağını aramadan önce biraz şaşırdı.
Qin Nan'ın yüzü büküldü; ayrıca kendisine yöneltilen cinayet niyetinin kaynağını da hemen aradı.
Böylesine öldürücü bir niyet yayan kişi Ling Zixiao'dan başkası değildi.
Ling Zixiao, beş büyüğünkiler de dahil olmak üzere herkesin bakışlarını görmezden geldi ve sanki Qin Nan gözünün önünde olan tek kişiymiş gibi, "Qin Nan, şimdi o kadar kendini beğenmiş değilsin, ha? Çok Yönlülük Adası'na vardığımızda hızlı bir ölüm için yalvarmana izin vereceğim."
Sözler tüyler ürpertici bir cinayet niyetiyle doluydu.
Onun sözlerini işitince bütün öğrenciler düşüncelerini topladılar ve yüzlerinde anlayışlı ifadeler belirdi.
Qin Nan ve Ling Zixiao arasındaki çatışma, öğrenciler arasında zaten sıcak bir konu olmuştu.
Kafası karışan tek kişi havadaki beş yaşlıydı.
Hepsi Ling Zixiao'nun kim olduğunu biliyordu - bu Çok Yönlülük Denemesinde merakla beklenen süper dahilerden biriydi.
Kim bu Qin Nan adındaki kişi? Sadece beşinci katman Vücut Temperleme Aleminin gelişim üssü ile Ling Zixiao'yu nasıl bu kadar kızdırdı?
Spot ışığı altında duran Qin Nan'ın ifadesi, Ling Zixiao tarafından tehdit edildikten sonra değişmedi; "Emin misin?" dedi sakince.
Bu sözleri söyledikten sonra, Qin Nan artık konuşma zahmetine girmedi; Ling Zixiao'nun dikkatini çekmeye değmezmiş gibi başını çevirdi.
Ling Zixiao'nun yüzü anında buruştu; Qin Nan'in Çok Yönlülük Adası'na girmeden önce bu kadar kibirli olmasını ve onu görmezden gelmesini hiç beklemiyordu.
Qin Nan hala Çok Yönlülük Adası'nda birinin ona yardım edeceğini mi düşünüyordu?
Ling Zixiao'nun yüzünde tehditkar bir gülümseme belirdi ve yüksek sesle, "Millet, Qin Nan benim düşmanım olduğu için, herhangi biriniz onu Çok Yönlülük Adası'nda öldürürse, size daha önce bahsettiğim ödül hala geçerlidir. . Bu nedenle, buradaki herkesin bana bir iyilik yapmasını ve bu değersiz Qin Nan'ı öldürmesini umuyorum!”
Bu sözleri duyduktan sonra, tam oturup meditasyon yapmak üzereyken Qin Nan'ın kalbinde hoş olmayan bir duygu yükseldi.
Havadaki beş yaşlı bir kez daha şaşkına döndü, hatta eskisinden daha fazla.
Ancak, olan bir sonraki şey sadece Qin Nan'in tahminine bir cevap değildi, aynı zamanda beş büyüklerin sahip olduğu şüpheleri de çözdü.
Üç yüz yeni öğrenciden iki yüz yirmisi, sanki en büyük düşmanlarıyla karşı karşıyaymış gibi Qin Nan'a korkunç öldürücü auralar yaydı.
Bundan dolayı, tüm Beyaz Yeşim Dojosu öldürücü bir aurayla kaplandı - sanki kış gelmiş gibi buz gibi oldu.
Sessiz Beyaz Yeşim Dojo da o anda patladı.
"HAHAHA, bu değersiz Qin Nan, Kardeş Ling Zixiao'yu gücendirdiği için, eğer ona Çok Yönlülük Adası'nda rastlarsam, onu döverim ve sana getiririm."
"Tsk, tsk, Kardeş Ling Zixiao, böyle bir çöp parçasını öldürmek için böyle iyi bir teklifi nasıl reddedebilirim?"
"Humph, Beşinci katman Vücut Temperleme Aleminin sadece bir yetiştirme üssü ile Kardeş Ling Zixiao'yu gücendirmeye bile cüret ediyor - bu kesinlikle kabul edilemez, o ölmeli."
"HAHA, Kardeş Ling Zixiao için birini öldürmek benim için bir zevk."
“……”
Bunu gördükten sonra, kalan yeni öğrenciler şok oldular - havadaki beş ihtiyar bile şaşırdı.
Ling Zixiao'nun sadece Qin Nan ile ilgilenmek için iki yüz yirmi öğrenci toplamasını beklemiyorlardı.
Yetiştirme üssü yalnızca beşinci katman Vücut Temperleme Alemi olan çöplerle uğraşmak için neden bu kadar büyük bir çete gerekliydi?
Qin Nan'ın yüzü büzüldü.
Qin Nan'ın yüzü, bir Dövüş İmparatoru'nun baskısı karşısında asla seğirmemişti, ama bu sefer tamamen farklıydı.
İki yüz yirmi öğrenci aynı anda ölümcül bir aura yaydığında ne kadar bunaltıcıydı?
Qin Nan'in kafasının üzerinde kanla lekelenmiş iki yüz yirmi kılıç asılıydı, her an üzerine düşmeye hazırdı ve onu kaçacak ve kaçacak hiçbir yer bırakmadı.
O anda, Qin Nan'in tüm vücudu, hayatındaki en büyük tehlikeyle karşı karşıyaymış gibi kaskatı kesildi; sanki vücudundaki kan donmuş, kan akışını engelliyordu.
Bunu görünce Ling Zixiao kahkahayı patlattı, "HAHAHAHA, Qin Nan, bunun olacağını hiç düşündün mü? Biri beni gücendirdiğinde ortaya çıkan sonuçlar bunlar. Seni daha sonra göremesem de - herkesin yumurtlama yeri Çok Yönlülük Adası'na girdikten sonra rastgele seçildiği için - senin için tek sonuç ölüm!"
Bunu söyledikten sonra Ling Zixiao'nun yüzü tehditkar bir hal aldı.
Bu arada, Qin Nan'da öldürücü auralarını patlatan bu iki yüz yirmi öğrenci, sanki bir cesede bakıyormuş gibi ona küçümseyici ve küçümseyici ifadelerle bakıyorlardı.
Onlara göre, Qin Nan'ın ölümü Çok Yönlülük Adası'na girdiğinde garanti altına alındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...