Üç yüz Buz Zırhlı Antik Böcek -dişleri ortaya çıkmış ve gözleri kızarmış, kanat çırpmalarından çıkan sağır edici sesle birlikte- güneş ışığının altında parıldayan devasa bir buz sağanağına benziyordu. Böceklerin korkunç momentumu ile birlikte manzara, kişinin kafa derisinin kolayca uyuşmasına neden olabilir.
Qin Nan bile mevcut ekimi ile bunu gördükten sonra saçlarının kabardığını hissetti.
"Allah kahretsin!"
Qin Nan, düşüncelerini toplarken bir küfür savurdu ve anında Mistik Sekiz Adımı uygulayarak mümkün olan en hızlı şekilde yerden kaçtı.
Sadece birkaç düzine Buz Zırhlı Antik Böcek olsaydı, Qin Nan ayrılmayacaktı, ancak toplam üç yüz tanesiyle karşı karşıya kalsaydı, sekizinci katmandaki bir Xiantian Alemi uzmanı bile korkutulur ve hayatı için kaçardı. Qin Nan için bir yuvaya karşı çıkmaya çalışmak son derece akıllıca değildi.
Vakıf Mareşal Canavarları olarak, bu Buz Zırhlı Antik Böcekler bir çeşit zekaya sahipti ve Qin Nan'in kaçmaya çalıştığını görünce gözleri anında kırmızı bir ışık yaydı, sanki öldürücü auraları maksimuma çıkmış gibi. Arkalarındaki on altı çift kanat daha yüksek bir frekansta çırpmaya başladı ve hızlarının üç kat daha hızlı olmasına neden oldu.
O anda, sanki üç yüz Buz Zırhlı Kadim Böcek, inanılmaz bir hızla Qin Nan'a doğru süpürülen devasa buz renkli bir kasırgaya dönüşmüş gibiydi.
“Ne kadar muazzam bir hız!”
Qin Nan şok oldu. Artık Gizem Alemi'nin Büyük Başarı Aşamasında ustalaşmıştı, Mistik Sekiz Adımının hızı şimşek hızına eşdeğerdi, sıradan sekizinci katman Xiantian Alemi yetişimcileri bile yetişmekte zorlanacaktı.
Üçüncü katman Xiantian Alemine eşdeğer bir Vakıf Mareşal Canavarı olan bu Buz Zırhlı Kadim Böceklerin hız açısından ondan daha hızlı olduğunu bilmek daha da korkunçtu.
"Bu savaş kaçınılmaz olduğu için, sizin Saber Niyetimin tadına bakmanıza izin vereceğim!"
Qin Nan inanılmaz derecede kararlıydı ve geriye doğru hareket etmek yerine, sol elinde Avaritia'yı ve sağ elinde Ira'yı tutarak, her ikisi de korkunç Sabre Niyeti yayan ve şeklini alan bir tekme ile kendini hayvanlara doğru havaya fırlattı. böceklerin perdesine doğru savrulmadan önce iki büyük kılıç.
BANG BANG BANG BANG!
Bir dizi metalik çarpışma duyuldu. İki darbesiyle en az otuzdan fazla Buz Zırhlı Kadim Böcek hasar gördü, ancak bunlardan sadece üçü yarıya bölündükten sonra anında öldü. Diğer böcekler herhangi bir zarar görmedi, ancak güç tarafından geri itildiler.
"Savunmaları..."
Qin Nan'ın gözleri parladı. Buz Zırhlı Kadim Böceklerden üçünü öldürdükten sonra iki darbenin gücü dağıldı.
Bu devam ederse, bu savaşı bitirmek için yüz eğik çizgi gerektiği anlamına gelmez mi?
Ani düşünceye rağmen, Qin Nan'ın figürü bir kez daha hareket etti. Yüz ya da iki yüz eğik çizgi gerekip gerekmediği önemli değildi. Onunla Buz Zırhlı Antik Böcekler arasındaki savaş başladığından beri tek odak noktası rakiplerini tamamen ortadan kaldırmaktı.
"Tsk tsk tsk tsk!"
Qin Nan saldırısını tekrar gerçekleştiremeden diğer iki yüzden fazla Buz Zırhlı Antik Böcek, şiddetli bir kükreme gibi garip bir vızıltı sesi çıkardı. Bunu takiben, Buz Zırhlı Antik Böcekler dişlerini ortaya çıkardılar ve Qin Nan'ı her yönden çevreleyerek hiçbir boşluk bırakmadan hızla onu ısırdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...