Bölüm 66: Kasvetli Gök Gürültülü İblis Dövüş Ruhu

391 56 0
                                    

Olay yerindeki her öğrenci derin bir nefes aldı; Qin Nan'a bakışları artık küçümseyici değil, aksine saygılıydı.

Qin Nan, Kılıç ile Bir'in Mükemmellik Aşamasında ustalaştığından, tek bir beceriyle sekizinci katman Vücut Temperleme Aleminde bir gelişimciyi öldürebilirdi.

Ünlü Childe Kasvetli Öfkesi bile Qin Nan ile yüz yüze gelmek zorunda kaldı; Qin Nan ile alay etmeye ve ona karşı küçümsemeye ne hakları vardı?

Chu Yun'un gözleri bu olaya tanık olduktan sonra titremeye başladı.

Daha önce, Qin Nan'in kendini beğenmiş olduğunu varsayıyordu, bu yüzden Qin Nan'a Childe Gloomy Rage'e karşı savaş yoluyla bir ders vermeyi planladı. Ancak, Qin Nan'in ona meydan okuyacak gücü varmış gibi görünüyordu.

Buna rağmen, Qin Nan'in daha sonra yaptığı herkes tarafından tamamen beklenmedikti.

"Kaçmaya çalışmak? Bu sefer değil!"

Qin Nan, gücünü toplarken uzaklardaki ormana bakarken gözleri tuhaf bir şekilde titrerken soğukça sırıttı. Ayrılmadan önce sakince, “Beni takip etmeye cüret etme; Bunu yapanlar benim düşmanım olarak kabul edileceklerdi.”

Bunu söyledikten sonra, Qin Nan hızını artırdı ve Mistik Sekiz Adımını kullanarak ileri doğru koştu.

Öğrenciler bir kez daha tamamen şok oldular.

Qin Nan'in onu uzaklaştırdıktan sonra Childe Gloomy Rage'i tek başına takip etmesini asla beklemezlerdi.

Qin Nan, Childe Gloomy Rage'i tek başına öldürmeyi mi planlıyor?

Olay yerinde tek bir aptal öğrenci yoktu; Chu Yun ve Xiao Leng'in savaşa katılmasıyla ilgili endişeleri nedeniyle Childe Kasvetli Öfke'nin canını kurtarmak için kaçmaya karar verdiğini açıkça biliyorlardı. Qin Nan kendi başına olsaydı, Kılıçlı Bir'in Mükemmellik Aşamasında ustalaşmış olsa bile Childe Kasvetli Öfkeyi bu kadar kolay korkutup kaçıramazdı.

Childe Gloomy Rage'in gelişimi sekizinci katman Vücut Temperleme Alemine ulaşmıştı ve Silahla Bir'in Daha Büyük Başarı Aşamasında ustalaşmıştı. Öte yandan, Qin Nan'ın gelişim üssü yalnızca yedinci katman Vücut Temperleme Alemiydi; ikisi arasında bir katman farkı.

“Childe Gloomy Rage'i öldürmeye çalışmak, onu uzaklaştırmakla yetinmemek; Qin Nan delirdi mi?”

"Tsk tsk, bu Qin Nan çok kendini beğenmiş; Korkarım kendi mezarını kazıyor.”

"Doğru, Qin Nan tek başınaysa Childe Gloomy Rage neden korksun ki?"

……

Öğrencilerin zihinlerindeki saygı, düşüncelerini topladıktan sonra yerini küçümsemeye bıraktı.

Bu konuşmayı duyunca Chu Yun'un ifadesi biraz değişti; Qin Nan'in Childe Gloomy Rage'i tek başına alt etmeyi planlayarak kan için bu kadar şehvetli olmasını beklemiyordu.

Bunun intihar etmekle ne farkı var?

"Bu adam çok fazla kendini beğenmiş." dedi Chu Yun. Qin Nan'ı kurtarmak istemesine rağmen, Qin Nan ve Childe Gloomy Rage sadece birkaç saniye içinde gözden kaybolduğu için bu artık mümkün değildi.

Chu Yun, Qin Nan'in hayatta kalmasını umarak sadece dua edebildi. Qin Nan ölecek olsaydı, Kıdemli Kardeş Gong Yang'a nasıl rapor vereceğini bilemezdi.

……

Qin Nan, İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini kullanarak odağını Childe Gloomy Rage'e kilitledi ve onu takip etti.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin