Bölüm 28 - Qin Klanının Mutlak Yenilgisi

488 67 0
                                    

O anda - sanki yıldırım çarpmış gibi - herkes şok oldu ve beyinlerinin uğuldamaya başlamasına neden oldu.

Fang Rulong'un altıncı sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu mu var?

Fang Rulong'un altıncı sınıf bir Huang Dövüş Ruhu derecesine sahip olması nasıl mümkün olabilir?

Son on yılda, Lingshui Şehrinde tek bir altıncı sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu görülmedi. Bu sefer, Fang Klanından Fang Rulong, böylesine güçlü bir Dövüş Ruhu uyandırmayı başarmıştı.

Bu nedenle, beyinleri bir anda boşalmış olan Qin Klanının insanları titredi.

Qin Tian ve Tian San bile, olaylar dizisini tekrar düşündükten sonra gerçeği anladıkları için, o durumda üzerlerinden buz gibi bir soğukluk hissi geçti.

Fang Rulong, Qin Klanının öğrencisini sakatlarken neden bu kadar kendini beğenmiş ve merhamet göstermemişti?

Elder Bai Heng neden Fang Klanına alenen yardım ediyordu?

Bunların hepsi, Fang Rulong'un onu gerçek bir dahi yapan altıncı sınıf Huang Dövüş Ruhu derecesine sahip olması nedeniyleydi; Öte yandan Chang Qingkong, Fang Rulong'a kıyasla önemsizdi.

İkisi arasındaki sadece bir derece farkı olduğu düşünülemez; cennet ve dünya arasındaki boşluk kadar önemliydi.

"Hahaha güzel! İyi dedin! Lingshui Şehrinde sen bir numaralı dahisin, diğerleri ise çöp!" Elder Bai Heng başını kaldırdı ve yüksek sesle güldü. Yüzündeki buyurgan ifade geri dönmüştü ve -bilinmeyen bir amaç için- "Yaşlı Xiao, bu öğrenci hakkında ne düşünüyorsun?" diye sordu.

"Fena değil." Xiao Qingxue soruyu duymamış gibi görünüyordu ve hafifçe başını salladı, "Altıncı sınıf Huang, savaş için iyi bir silah türü Dövüş Ruhu. Büyük potansiyel, Dövüş Atası olma şansınız olabilir. Bu küçük Lingshui Şehrinde bu kadar yetenekli birini görmeyi hiç beklemiyordum. Görünüşe göre bu gezi buna değdi.”

Xiao Qingxue bunu söylerken sakin bir ifadeye sahip olsa da, içinde oldukça fazla iltifat vardı.

Qin Changkong'a yaptığı yorumla karşılaştırıldığında bile, birkaç iltifat daha vardı; tutum farkı ve arkasındaki anlam çok büyüktü.

Kıdemli Bai Heng, sözleri duyduğunda özellikle içten içe sevinçliydi. Sen -Xiao Qingxue- Qin Klanının yanında değil misin? Pekâlâ, size Qin Klanının Fang Klanının önünde hiçbir şey olmadığını göstermeme izin verin.

Ancak, sözler Qin Klanını şok durumundan geri çekmişti.

Qin Klanı arasında - Qin Tieba'nın liderleri olduğu - önceki kendini beğenmiş ifadelerin yerini umutsuz yüzler aldı, gözleri dehşetle doluydu.

Altıncı dereceli Huang, Dövüş Ruhu dereceli, bu ne kadar bunaltıcıydı?

Fang Rulong'un söylediği gibi, Qin Changkong'un altıncı sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu önünde gerçekten önemsiz olduğunu açıkça anladılar. Onun için Qin Changkong sadece işe yaramaz bir çöp parçasıydı.

Ayrıca, Mistik Ruh Tarikatının çok saygın bir öğrencisi olmak için sınavları geçen ve seçilen tek kişi Fang Rulong'du!

Fang Rulong'un altıncı sınıf Huang'ı Dövüş Ruhu derecesine sahipken ve yakında Mystic Spirit Sect'in bir öğrencisi olacakken, insanlar ona nasıl davranacaktı?

Böyle bir rakiple karşı karşıya kalan Qin Klanı tamamen rakipsizdi; sadece ona bakabilirlerdi.

Qin Klanı düşmüştü!

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin