Mo Qing, evine sakar bir halde döndü ve yaralarını tedavi etmeye başladı.
Bu süreçte olayın düşüncesi onun daha da sinirlenmesine neden oldu.
Peki ya Dövüşçü Atalar Alemindeyse?
Bir Dövüş Atası gelişimcisi olmak, istediği her şeyi yapabileceği anlamına mı geliyor?
Mo Qing dişlerini sıktı; hemen aklına şeytani bir plan geldi.
Ancak, planını gerçekleştirme şansı bulamadan, tarikat arasında şok edici haberler yayıldı.
Bir iç öğrenci yaşlı soyulmuştu! Disiplin Salonu Lideri soyulmuştu!
Suçlu, kendisine Prenses Miao Miao diye hitap eden küçük bir kızdı.
En önemlisi, bu Prenses Miao Miao, Mistik Ruh Tarikatı'nın Saygıdeğer Yaşlısı gibi görünüyordu!
O anda, Mo Qing düşüncelerini tamamen kaybetti. Disiplin Salonu Lideri bile soyuldu ve intikam almaya cesaret edemedi. İç öğrencilerin üçüncü büyüğü olan ona intikam alma hakkını ne verdi?
Sonunda, Mo Qing aşırı derecede depresyona girdi; Qin Nan'in nasıl bir geçmişi var, sadece Yaşlı Shan ona düşkün değil, şimdi ona bakması gereken bir Savaşçı Atası bile var!
……
……
Dış alan dojosunda, hem dış alan hem de iç alan dahil olmak üzere öğrenci kalabalığı Qin Nan'a saygıyla baktı.
Öğrenciler aptal değildi; Elder Mo Qing'in halkın içinde Qin Nan'a saldırmaya cesaret ettiğini gördüklerinde, Mistik Ruh Tarikatında güçlü birinin Qin Nan ile başa çıkması için onu desteklediğini açıkça biliyorlardı.
Ancak, bir Dövüş Atası uzmanı olduğu ortaya çıkan Prenses Miao Miao'nun saldırının ortasında müdahale etmesini kim bekleyebilirdi!
Müthiş bir geçmişe ek olarak, Qin Nan artık bir Dövüş Atası uzmanı tarafından korunuyordu, bu ne kadar çılgıncaydı?
Qin Nan, kalabalığın bakışlarını algıladıktan sonra alaycı bir şekilde gülümsedi. Buna rağmen, kalbinde şaşırtıcı bir şekilde bir sıcaklık hissedebiliyordu.
Derin bir nefes aldıktan sonra Qin Nan, Prenses Miao Miao'ya gitti ve nazikçe, "Yardımın için teşekkürler..." dedi.
Prenses Miao Miao ona bakmadı bile, sabırsızca elini salladı ve "Beni rahatsız etmeyin" dedi.
Bunu söyledikten sonra heyecanlı bir ifadeyle elindeki saklama çantasıyla oynamaya başladı; gözleri şehvetle parlıyordu.
Qin Nan dudaklarının seğirdiğini hissetti; içten minnettarlığının anında reddedilmesini beklemiyordu.
Bunu takiben, Qin Nan yere oturdu ve yaralarını iyileştirmek için meditasyon yapmaya başladı.
Bir süre sonra, beyaz saçlı yaşlı bir adam olduğu ortaya çıkan gökyüzünden bir ışık ışını yaklaştı.
Yaşlı adam ona bir daocu görünümü veren atkuyruğu çırpıcı tutuyordu; vücudundan yayılan aura Mo Qing'den biraz daha güçlüydü.
Yaşlı adam, iç öğrencilerin ikinci büyüğü Zhang Taiyi'den başkası değildi.
Zhang Taiyi, mürit kalabalığını taradı ve bakışları Prenses Miao Miao'ya kilitlendiğinde, gözleri bir korku belirtisiyle doldu. Bunu takiben kalabalığa baktı ve yüksek sesle, "Şu anki olay nedeniyle ben, Zhang Taiyi, sizi Martial Serendipity Pavilion'a götüreceğim. Çok fazla zaman boşa gittiğinden, saçma sapan konuşarak daha fazla zaman harcamayacağım. Siz beşiniz hemen benimle gelin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...