Bu arada, Sonbahar Dağı'nın zirvesinde.
Haydut yetiştirme kalabalığı, kendi aralarında tartışırken, Dövüş Aynası'na gergin bir şekilde baktı.
"Bak, Huang Que, Wei Hao'yu geçti. Emdiği Qi miktarı Wei Hao'nunkinden daha fazla!"
"Ah kahretsin, lanet olsun. Huang Que aşıldı!”
"HAHAHA, Wei Hao üzerine toplam otuz bin Xiantian Hapı üzerine bahse girdim. Bunların hepsi benim malım!”
……
Haydut ekimler ve ilk dört tarikatın yaşlıları dahil herkesin bakışları şu anda Huang Que ve Wei Hao'ya sabitlenmişti.
Görünüşe göre üçüncü tur bu ikisi için özel olarak tasarlandı.
Qin Nan katılımcılar tarafından görmezden gelinmekle kalmadı, kalabalık da onun varlığını unutmuştu.
Bu arada, Martial Serendipity Pavilion'un üçüncü katında, tüm dönem boyunca sessiz kalan Qin Nan, mağaranın içindeki son şilteye yavaşça sakin bir ifadeyle yaklaşmaya başlamadan önce derin bir nefes verdi.
Ani hareketi, hemen uygulama hızlarını yavaşlatan Wei Hao ve Huang Que'nin dikkatini çekti.
“HAHAHA.” Huang Que onunla alay etmeye başlayınca kahkahayı patlatan ilk kişi oldu, "Qin Nan, sorun ne? Yarışmaya katılmaya mı çalışıyorsun? Belki de biraz dinlenmelisin, çünkü sekizinci sınıf Huang seviye Dövüş Ruhu'nun hiç şansı olmayacak. Bu mağaranın içinde hiçbir Qi'yi bile özümseyemeyeceksin!"
Wei Hao da bir sırıtışla "Huang Que, senin sorunun ne? Qin Nan dahil herkes denemeye katılabilir! Ancak, sadece bir tavsiye, iki onuncu sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu'muzun varlığıyla, sekizinci dereceli Huang dereceli Dövüş Ruhunuz bastırılacaktır!”
Bunu söyledikten sonra, Wei Hao ve Huang Que, ikisi de Dövüş Ruhu'na Qin Nan'a baskı uygulama emri vermeden önce birbirleriyle bakıştılar.
O anda, iki onuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'nun baskısını aldıktan sonra, Qin Nan'in ayak sesleri durdu ve daha fazla ilerleyemedi.
Üçüncü raundun denetçisi olarak, yaşlı kadın Qin Nan'a düşünceli bir şekilde baktı ve küçümseyen bir tonla, "İlk iki turda dikkate değer sonuçlar elde ettiğinizi duydum. Ancak, bu turda, sekizinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu ile yarışmaya katılma hakkınız bile yok. Kurallar gereği seni zorlamaya hakkım olmasa da bence yarışmana gerek yok!”
Wei Hao ve Huang Que, Qin Nan ile alay etmeye devam etmekle kalmadı, üçüncü raundun denetçisi bile onu pes etmeye ikna etmeye çalıştı.
O anda, sessiz Qin Nan aniden gülümsedi ve ardından pervasız bir kahkahaya dönüştü, "HAHAHA, ilginç, bu ilginç. Buradaki yolculuğumda birçok insanla tanıştım ve hepsi aynı şeyi yaptı, bu da Dövüş Ruhumla alay etmekti. Sadece bu da değil, hepsi bana ciddi davranmaya niyetleri olmadan bana bulaşmaya ve başımı belaya sokmaya çalıştılar!”
Yaşlı kadın, Wei Hao ve Huang Que şok oldular. Qin Nan'in o anda bu sözleri söylemesini beklemiyorlardı.
Sonbahar Dağı'nın zirvesindeki kalabalık bile onun sözlerini duyduktan sonra afalladı.
Bunu takiben, Qin Nan yüzündeki gülümsemeyi geri çekti ve yaşlı bayana ciddi bir ifadeyle baktı, "Kıdemli, sana bir sorum var. Daha düşük seviyeli Dövüş Ruhu olanların her zaman alay edileceği ve güleceği doğru mu?”
Herkes bir kez daha şaşırmıştı.
bu ne tür bir soru?
Bu kadar bariz bir soru sormaya gerek var mı?
Canglan Kıtasında, düşük dereceli Dövüş Ruhu olanlarla alay edilmesi ve alay edilmesi yaygındı, daha yüksek rütbeli Dövüş Ruhu olanlara ise saygı duyulur ve yaltaklanırdı.
Yaşlı kadın düşüncelerini topladı ve içi boş bir kahkahayla, "Üç yaşındaki bir çocuk bile bu soruyu cevaplayabilir, bana sormanın amacı ne? Sana karşı dürüst olayım. Sekizinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu ile çöp olarak kabul edilirsiniz - israf. Bu dünyada sana saygı yok.”
"Anlıyorum."
Qin Nan'ın tepkisi herkesin beklentilerinin ötesindeydi. İfadesi sakin kaldı, duygularının etkilendiğine dair hiçbir işaret yoktu.
Qin Nan'in figürünün, iki onuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'nun baskısı altında, geri adım atma belirtisi olmadan, bir patlama gibi hissettiren yüksek bir sesle, " Bu dünyada, daha düşük seviyeli Dövüş Ruhu'na sahip olanlarla gerçekten alay edilir ve zorbalık yapılırdı. Bu dünyanın gerçekliğini uzun zaman önce öğrendim. Ancak hala kafamda şüphe var."
“Neden benimle alay edip benimle alay ettin?”
"Yeteneğim en güçlü olarak kabul edilmese de, buradaki insanlar arasında hala göze çarpıyor. Eğer öyleyse, neden hala benimle alay ediyorsun, benimle alay ediyorsun ve bana zorbalık ediyorsun?”
……
Sözleri duyduktan sonra, kalabalık anında şaşkına döndü.
Bununla ne demek istiyor?
Sen, Qin Nan, sekizinci sınıf Huang seviye Dövüş Ruhu ile gerçekten yetenekli olduğunu düşünüyor musun?
Qin Nan, sağlam adımlarla ilerlemeye devam ederken kalabalığın tepkisini görmezden geldi ve “Ancak, gerçeği öğrenmeyi başardım, yani hepiniz çok aptalsınız. Neden öyle? Çünkü hepiniz beni hafife aldınız ve gerçek gücümün ne olduğu hakkında hiçbir fikriniz yok. Bu yüzden benimle alay etmeye, bana gülmeye ve bana kayıtsız davranmaya cüret ediyorsun.”
Martial Serendipity Pavilion'daki dahiler ve Sonbahar Dağı'nın zirvesindeki haydut yetiştiriciler dahil herkes tamamen şaşkına dönmüştü.
Qin Nan'ın onları potansiyelini hissedemeyen aptallar olarak tanımladığını kolayca anlayabilirlerdi!
O anda, neredeyse herkes büyük bir öfke duygusuyla doldu.
Seni hafife mi aldık?
çok mu aptalız?
Sen lanet olası bir çöpsün ve bunun için bizi mi suçluyorsun?
Ancak kalabalığın arasında, Qin Nan'a parıldayan gözlerle bakan tek kişi Prenses Miao Miao'ydu.
Qin Nan, sözlerinin kalabalığın aşırı derecede çıldırmasına neden olduğunun farkında değildi. İki Dövüş Ruhunun baskısını görmezden gelerek hareketine devam etti ve şiltenin üzerine bağdaş kurarak oturdu.
O anda, Qin Nan gülmeden önce Huang Que ve Wei Hao'ya, ardından yaşlı kadına baktı.
“HAHAHA, muhtemelen başından beri bu raundu beklediğimi bilmiyor muydunuz?”
"Neden öyle söyleyeyim?"
"Çünkü gerçek gücümü büyük bir olayda kalabalığın önünde göstermek istiyorum, bu yüzden artık gücümü gizlemeye gerek yok. Benimle alay etme, azarlama ve beni küçük görme eylemlerinin ne kadar komik olduğunu sana öğretmek istiyorum!”
Qin Nan, içindeki kelimeleri serbest bıraktıktan sonra hoş hissetti.
Bunun ana nedeni, Dövüş Ruhu'nun derecesini gizli tutarak başlangıçta mütevazı kalmaya çalışmasıydı. Ancak, alçakgönüllü olmaya çalışma niyetinin ona daha fazla düşman ve alay getirmesini beklemiyordu.
Bugün nihayet patladı.
O anda, Qin Nan'ın aurası, kınından durdurulamaz bir tanrısal kılıç çekilmiş gibi hızla değişti.
“Bugün, bu denemede gerçek dahi olduğumu size göstereceğim. Gerçek hakim benim!”
Qin Nan yüksek sesle kükredi. Ardından, sanki antik çağdan yeni uyanmış gibi, İlahi Savaş Ruhu'nun bulanık siluetiyle birlikte on altın ışın anında arkasında belirdi. Havada sımsıkı durdu ve aşağıya, Dünya'ya baktı.
O an herkes şaşkına döndü!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...