Bölüm 139: Saçmalamayı Kes

362 52 0
                                    

Qin Nan kelimeleri duyduktan sonra gözlerini kıstı ve önündeki gururlu bayanı inceleyerek İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini serbest bıraktı.

"Dokuzuncu sınıf Huang, Dövüş Ruhu, yarı Xiantian Alemi, Silahla Bir'in Mükemmellik Aşaması; potansiyeli süper bir dahi olarak düşünülebilir, büyük ihtimalle diğer üç tarikattan birinden geldi, bu kadar gururlu olmasına şaşmamalı..." Qin Nan kendi kendine söyledi ve hemen ardından yüzünü düzeltti.

Bu bayan sürekli onu suçlamaya devam etti, bu şekilde kalmasına izin vereceğimi mi sanıyor?

Qin Nan daha sonra bunu yalanladı, "Beyne sahip olanlar bilir ki, eğer Xu'er hakkında kötü düşüncelere sahip olsaydım, ona kasıtlı olarak yaklaşmaya gerek yoktu. En önemlisi, Kıdemli Kız Kardeş olarak Xu'er'i kurtardığım için bana teşekkür etmekle kalmadın, onun yerine beni suçlamaya çalıştın, planın ne?"

Qin Nan son birkaç kelimede tonunu yükseltti, bu da sorguluyormuş gibi hissettirdi.

Qing Nu Tarikatı'nın diğer üç öğrencisi yüzlerinde öfkeli bir ifade takınıp ağzını açmadan önce bayanlar bir süre afalladılar.

"Kıdemli Kız Kardeş Wang'ı azarlamaya nasıl cüret edersin!"

"Aklını mı kaçırdın, onun Qing Nu Tarikatından Kıdemli Kız Kardeş Wang Ruoling olduğunu bilmiyor musun?"

"Humph, bu adam muhtemelen suçlu!"

......

Sadece üç öğrenci kızgın değildi, Wang Ruoling de kızgındı.

Qing Nu Tarikatındaki dış alan öğrencilerinin en üst dehası ve aynı zamanda iç öğrencilerin ilk büyüğünün öğrencisi olan biri olarak, önünde harika bir gelecek vardı. En son ne zamandan beri azarlandı?

Qin Nan, üç öğrencinin azarlamalarını görmezden geldi. Gözleri sakince öfkeli suratlı Wang Ruoling'e baktı ve "Saçmalamayı keselim, planınızın Kristal Çiçekleri benden almak olduğunu biliyorum, beni suçlamanın bununla ne ilgisi var?" dedi.

Kızlar bir kez daha şaşkına döndüler.

Buradaki gezileri gerçekten de Kristal Çiçekleri hedeflemekti, ancak Qin Nan'a rastladıktan sonra onu unuttular.

Cheng Xue'er'in düşünceleri, şoktan kurtulmadan önce bir anlığına boşaldı ve görünüşte kızgın bir tonda, "Ağabey, saçma sapan konuşma. Kıdemli Kız Kardeş sadece endişeleniyordu..."

Ancak, sözünü bitiremeden Wang Ruoling, Qin Nan'a baktı ve içi boş bir kahkahayla, "Akıllı birine benziyorsun. Haklısın, amacım Kristal Çiçekleri elde etmek. Artık tahmin ettiğinize göre, akıllı olmalı ve bulduğunuz tüm Kristal Çiçekleri teslim etmelisiniz. Aksi takdirde, hayatın boyunca pişman olacaksın!"

Cheng Xue'er, kelimeleri duyduktan sonra yıldırım çarpmış gibi şok oldu.

Başlangıçta Wang Ruoling'in güvenliği için Qin Nan'ı sorguladığını düşündü; Wang Ruoling'in tek endişesinin Kristal Çiçekler olmasını beklemiyordu.

"Kıdemli Kız Kardeş, sen..."

Cheng Xue'er'in yüzü o anda solgunlaştı ve onu bayılmanın eşiğine getirdi.

Daha önce aşırı derecede öfkeli olan diğer üç öğrenci o anda sustu.

Wang Ruoling'in eylemlerini onaylamamalarına rağmen, Wang Ruoling'in yeteneği ve geçmişi hakkındaki düşünceleri sessiz kalmalarına ve onun yanında durmalarına neden oldu.

Bu, Dövüş Sanatı dünyasının zulmüydü; her şey kişinin gücüne indi!

"HAHAHA!" Qin Nan kahkahayı patlattı ve alaycı bir şekilde, "Beni pişman mı ediyorsun? Bunu şimdi görmekle oldukça ilgileniyorum, hayatımın geri kalanında beni nasıl pişman ettireceksin!"

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin