Bölüm 56: Xiao Leng ile İkinci Karşılaşma

434 65 8
                                    

Selam uzun bir aranın ardından sizlere tekrar Birlikteyim bölüm sonunu okumayı unutmayın İyi okumalar

Qin Nan'ın ifadesi, nihai sonuca tanık olduktan sonra aynı kaldı. Düşmanlarına karşı asla merhametli değildi.

"Bu adamın üzerinde kaç tane hap olduğunu görelim." Qin Nan cesede yaklaştı ve onu aradı, iki yeşim kavanoz buldu. Her kavanozda on adet Xiantian Hapı vardı.

"Yirmi Xiantian Hapı, bu adam aslında oldukça zengin." Qin Nan'in yüzünde bir gülümseme belirdi, hapları artık tereddüt etmeden eşyaları olarak gördü.

Bunu takiben, Qin Nan daha fazla zaman kaybetmedi; hemen ileri atıldı ve beş Mor Alev Çiçeği kopardı.

"Daha önce bulduğum saklı yere gitmeli ve bu Mor Alev Çiçeklerini yemeliyim."

Bu kararı verirken, İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini kullanarak hızla hedefine doğru ilerledi.

Üç tütsü çubuğunun yanmayı bitirmesi için geçen sürede, Qin Nan iyi gizlenmiş bir mağaraya geldi.

Mağara yaklaşık iki metre yüksekliğindeydi, ancak oldukça dardı ve aynı anda yalnızca bir kişinin girmesine izin veriyordu. Mağaranın derinliklerine indiğinde, otuz metre karelik bir gölet buldu; gölet berraktı, mavi ışığın yansımaları güzel bir manzara oluşturuyordu.

Qin Nan Mor Alev Çiçeklerini çıkardı ve hepsini yumruklarıyla sıkıca sıktı ve onları gölete düşen bir avuç menekşe sıvısına dönüştürdü.

Önceden berrak olan gölet anında menekşe rengine döndü; zengin miktarda Qi salındı ​​ve aynı zamanda garip bir şekilde garip olan hoş bir kokusu vardı.

"Bu Mor Alev Çiçeklerinin ne kadar iyi olduğunu bir deneyeyim ve göreyim."

Qin Nan derin bir nefes aldı ve doğrudan suya atladı.

Ancak gölete girdiği an tüm ifadesi bir anda değişti.

Qin Nan, gözeneklerinden sayısız küçük iğne delinmiş gibi, vücudunun her yerinde yalnızca iğneleyici bir acı hissedebiliyordu; acının derecesi kendi kendini açıklıyordu.

Qin Nan soğuk bir nefes aldı; çılgın acı yüzünü buruşturmasına neden olmuştu, zihninde ona gölden kaçmasını söyleyen sesler ve acı.

"Hayır, gitmeyeceğim! Beni avlayan bu kadar çok insan varken gücümü arttırmam gerekiyor - burada ölsem bile buradan ayrılmayacağım!"

Qin Nan, aşırı acıya katlanırken derin bir kükreme çıkardı; sonra dişlerini sıktı ve yerinde kaldı.

Zaman yavaş geçti.

Qin Nan hala havuzdayken, vücudunun her yerindeki acı daha da güçlendiğinden, her nefesi sınırı için bir meydan okuma haline geldi.

O anda, Qin Nan'in beyni tamamen gerilmiş bir ip gibi hissetti. İpi yerinde tutmak için elinden geleni yapmak zorundaydı; odağını kaybederse, ip her an kopabilirdi.

Beş saat sonra, Qin Nan, sayısız kez bir kılıçla kesilmiş gibi gölette kanla kaplıydı.

Mor Alev Çiçeği Sıvısına daldırılmak vücuda doğrudan herhangi bir zarar getirmese de, aşırı acı nedeniyle cilt parçalandı.

Beklendiği gibi, Qin Nan korkunç acıya katlanırken, Qin Nan'in vücuduna bir Qi akışı akmaya devam etti ve organları da dahil olmak üzere tüm vücudunu sertleştirdi.

Bu beş saatteki ilerleme, Dövüş Ruhu'nun yardımıyla beş günlük gelişime eşdeğerdi.

"Devam et... Devam et... Yeterli değil... yeterli değil..."

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin