Beş yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı, Qin Nan'ın önünde küçük bir dağa yığıldı ve yüzeyden çekici bir parlaklık yaydı.
Qin Nan, İlahi Savaş Ruhunu serbest bıraktı ve en yüksek hızıyla hareket etti, her biri yüzün üzerinde Dövüş İmparatoru Hapı avuçlarını alıp ağzına attı. Hareketleri o kadar hızlıydı ki elleri bulanıklaştı.
Bin Dövüş İmparatoru Hapı!
Üç bin Dövüş İmparatoru Hapı!
Sekiz bin Dövüş İmparatoru Hapı!
Bir tütsünün yanması için geçen sürede, Qin Nan toplam yirmi bin Dövüş İmparatoru Hapı tüketmişti.
Ancak İlahi Savaş Ruhu'nun her zamanki gibi sakin kaldığını gören Qin Nan, kalbinin acıdığını hissetti.
"Devam et! Devam et!"
Qin Nan, ağzını olabildiğince geniş açarken ve en hızlı şekilde, aynı eylemi tekrarlamak için çılgınca bir duruma giriyor, bir bağımlılık varmış gibi hissetti, avuç dolusu hapı aldı ve ağzına attı. aç kaplan yemeğinin tadını çıkarıyor.
Otuz bin Dövüş İmparatoru Hapı!
Elli bin Dövüş İmparatoru Hapı!
Yetmiş bin Dövüş İmparatoru Hapı!
Qin Nan ağzının uyuştuğunu ve sağ eli ağrıdığını hissettiğinde toplam yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı tüketmişti.
Eylemlerinin her tekrarında, yutması zor olan yüzden fazla Dövüş İmparatoru Hapı tüketiyordu. Yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı, aynı eylemleri yaklaşık yüz kez tekrarlamaya eşdeğer olacaktır.
"Yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı, yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı ile bile, İlahi Savaş Ruhu henüz seviye atlamış değil!"
Yüzü hayal kırıklığı ve bir miktar acıyla dolduğundan, Qin Nan eylemlerini ilk kez durdurdu.
Bu toplam yüz bin Dövüş İmparatoru Hapıydı; Xiantian Haplarına dönüştürülürse, on milyon Xiantian Hapı olur.
Yine de İlahi Savaş Ruhu, bu kadar çılgınca hap tüketilmesine rağmen hala seviye atlamadı mı?
"İlahi Savaş Ruhu'nun bugün Xuan rütbesine yükseltilmesi için kaç hap gerektiğini görmek için sabırsızlanıyorum!" Qin Nan dişlerini sıktı ve çılgına dönen bir canavar gibi iğrenç bir ifade takındı.
Bir kez daha aynı rutin gerçekleşti. Sayısız Dövüş İmparatoru Hapını çılgınca yutarken elleri şimşek gibi hızlıydı ve ağzı bir düden gibiydi.
Yüz otuz bin Dövüş İmparatoru Hapı!
Yüz altmış bin Dövüş İmparatoru Hapı!
İki yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı!
Qin Nan hapları yutmaya devam ederken İlahi Savaş Ruhu hareketsiz kaldı.
İki yüz elli bin Dövüş İmparatoru Hapı!
İki yüz doksan bin Dövüş İmparatoru Hapı!
Üç yüz altmış bin Dövüş İmparatoru Hapı!
Dört yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı!
Qin Nan toplam dört yüz elli bin Dövüş İmparatoru Hapı tükettiğinde, arkasındaki İlahi Savaş Ruhu aniden bir vızıltı ile şiddetle titredi ve on altın ışının son derece göz kamaştırıcı olmasına neden oldu, sanki aşacakmış gibi. geçirgen sınırı ve güçlü bir varlığa dönüşmesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...