İkinci gün şafak vakti, beşinci konuttan gelen patlamalar nihayet sona erdi ve bölgeye sakinlik geldi.
Bu, birçok öğrencinin rahatlayarak iç çekmesine neden oldu; bu patlamalar son derece rahatsız ediciydi, bu da onların gelişim hızlarını etkileyerek normalden çok daha yavaş bırakıyordu.
Bu arada, beşinci konutta, Qin Nan zayıflamış bir aura ile yerde oturuyordu ve yüzü yorgunlukla doluydu.
Birçok kişi onun xiulian uyguladığını düşündü, ancak durum böyle değildi. Qin Nan, bütün gün boyunca gizemli beyaz yeşim ginseng'e durmaksızın saldıran bir varlık gibi olmuştu.
Ancak, bir gün sonra, Qin Nan'in enerjisi tamamen tükenirken, gizemli ginseng herhangi bir hareket olmadan zarar görmeden kaldı. Olgunlaşmamış çocuksu ses bile, sanki derin bir uykuya dalmış gibi, bir daha asla ortaya çıkmadı.
"İç çekmek..."
Bir süre sonra Qin Nan derin bir nefes aldı ve ağzı acı bir tatla doldu.
İlahi Savaş Ruhunu bulduğundan beri, gelişim yolculuğu başarılarla doluydu. İlk defa böyle çaresiz bir durumla karşılaşıyordu.
En önemlisi, Qin Nan başlangıçta gizemli ginseng'e hiçbir şey yapamadığı için onu atma düşüncesine sahipti. Ancak, bir kez daha düşününce, Yedi Renkli Çiçeği, Ambergris, Dokuz Döndürme Altın Hapı ve sekiz bin artı Dövüş İmparatoru Hapını yutan bu gizemli ginseng, nadir bulunan bir hazine parçası olabilir. Eğer onu terk ederse, daha fazlasını kaybetmez mi?
"Ginseng'den çıkana kadar bekle, zamanı geldiğinde kesinlikle sana ödeteceğim."
Qin Nan dişlerini sıktı ve ona küfretti. Sonra gizemli ginseng'i aldı ve bir köşeye fırlattı; göremezse daha iyi hissederdi.
Bunu takiben, Qin Nan bacak bacak üstüne atarak oturdu ve gücünü geri kazanmak için İlahi Savaş Ruhunu serbest bıraktı.
......
......
İki saat sonra, Qin Nan gözlerini yavaşça açtı. Az önceki tüm enerjisini tamamen geri kazanmıştı.
Sadece bu değil, iki saat boyunca uygulama yaptıktan sonra, Qin Nan sonunda haplarını kaybetmenin acısından kurtuldu ve yüzüne sakin bir ifade geri döndü.
"Yedi Renkli Çiçek, Ambergris vb. Olmadan, sikik kadar fakirim. Yakın zamanda Treasure Vault'ta da başka müzayede olmayacak. Sadece inzivaya gidebilir ve İlahi Savaş Ruhumla xiulian uygulayabilirim..." Qin Nan nefesini verdi, gözleri bir miktar kararlılıkla dolmuştu.
Dış öğrenciler arasında kesinlikle yoğun bir rekabet olacaktı; Çok Yönlülük Denemesi'nde olağanüstü bir performans sergilemesine rağmen, gevşemeye zaman yoktu. Aksi takdirde, kesinlikle aşılırdı.
Qin Nan'in ilk konutta ikamet etmek olan kısa vadeli hedefinden bahsetmiyorum bile.
Bu nedenle, Qin Nan düşüncelerini sakinleştirdi ve uygulamaya başlamak için İlahi Savaş Ruhu ile iletişim kurdu.
Artık İlahi Savaş Ruhu onuncu sınıf Huang rütbesine ulaştığına göre, havada korkunç bir çekici güç yayarak durduğunda, çevredeki Qi, bol miktarda ateş getirmeden önce havada dans eden sayısız ejderha ve anka kuşuna dönüştü. Qi, Qin Nan'ın vücuduna.
O anda herhangi biri sahneyi gözlemleyecek olsaydı, kişi beşinci konuttaki Qi'nin merkezinde Qin Nan ile büyük bir girdaba dönüştüğünü görürdü.
Neyse ki, dış alan zirvesindeki Qi miktarı boldu. Değilse, Qin Nan'in ekimi kesinlikle diğerleri üzerinde bir etki yaratacaktı.
Onuncu sınıf Huang rütbesi gerçekten olağanüstüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...