Bölüm 128 - Qin Nan'nın Geri Dönüşü

388 52 0
                                    

Dört Salon Lideri, Yaşlı Shan'ın emrini aldıktan sonra bizzat buradaydı.

Yaşlı Shan net emirler vermedi; o sadece dört Salon Liderine Qin Nan'i herhangi bir tehlikeden kurtarmalarını söyledi. Bunun yanı sıra Salon Liderleri önlerindeki duruma göre tepki vermekte özgürdü.

Ancak, dört Salon Liderinin beklemediği şey, Lider Yardımcısı Zhao ve Cheng Biao'nun Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti'ni paramparça etmeye cüret etmesiydi!

Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti neydi?

Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti'nin varlığı Büyük Yaşlı'nın gelişine eşdeğerdi; Mistik Ruh Tarikatının Tarikat Lideri bile Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti'ni gördüğünde düzgün davranmak zorundaydı.

Lider Yardımcısı Zhao'nun Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti'ni paramparça etmesiyle Büyük Yaşlı'ya meydan okuması arasında ne fark vardı?

O anda, dört Salon Lideri sonunda Yaşlı Shan'ın neden dördüne gelmesini söylediğini anladı - işler çok ciddi bir hal almıştı!

Disiplin Salonu Lideri, dört Salon Lideri arasında en öfkeli olanıydı.

Bunun nedeni, Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti'ni paramparça eden kişinin Disiplin Salonundan biri olmasıydı.

Yaşlı Shan birini suçlayacak olsaydı, Disiplin Salonu Lideri olarak ilk hedeflenen kişi o olurdu; nasıl kızmasın ki?

Lider Yardımcısı Zhao, Cheng Biao ve diğer liderlere gelince, onlar Disiplin Salonu Lideri tarafından kükredikten sonra düşüncelerini tamamen kaybettiler ve tepki gösteremediler.

Disiplin Salonu Lideri neden birdenbire bu kadar öfkelendi?

Kırılan sadece bir rozet değil miydi?

Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti mi?

Bu isim tanıdık geliyor...

Aniden, Başkan Yardımcısı Zhao ve CHeng Biao'nun cesetleri şiddetle titredi, gözleri büyük bir korkuyla doldu ve yüzleri soluk beyaza döndü.

O anda, sonunda Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti'nin önemini hatırladılar!

Lider Yardımcısı Zhao aşırı derecede korktu ve hemen haykırdı, "Salon Lideri... Salon Lideri... Ben... Ben... Ben... Bu..."

“Git kendini becer!”

Disiplin Salonu Lideri büyük bir kükreme çıkardı ve sonra Dövüş İmparatoru Aleminin zirvesinin korkunç aurasını herkesin görüşüne göre Lider Yardımcısı Zhao ve Cheng Biao'ya yayarak ileri atıldı.

Lider Yardımcısı Zhao ve Cheng Biao anında titredi; ikisinin de böyle bir güce karşı hiçbir şansları yoktu.

Bunu takiben, Disiplin Salonu Lideri, bir fırtına gibi ikilinin üzerine inanılmaz bir güçle dolu sayısız yumruk indirirken, insan suretinde vahşi bir canavara dönüşmüş gibiydi.

BANG BANG BANG BANG BANG!

Bir dizi patlama duyulabiliyordu; Lider Yardımcısı Zhao ve Cheng Biao önceki otoriter görünüşlerini kaybetmişlerdi ve kemiklerinin kırılma sesleriyle birlikte acı çığlıkları atıyorlardı.

Bunu gören öğrencilerin hepsi şaşkına döndü.

Disiplin Salonu Liderinin birdenbire öfkelenip, Lider Yardımcısı Zhao ve Cheng Biao'yu alt etmesini beklemiyorlardı.

Bunu neden yapıyor? Rozet yüzünden mi?

İkisini bir tütsü yakmak için gereken süre boyunca dövdükten sonra, Disiplin Salonu Lideri'nin kalbindeki öfke sonunda yumruklarını geri çekip kenara çekilirken biraz azaldı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin