Yaşlı Shan dahil, hiç kimse Qin Nan'ın Dövüş Becerisi yeteneğinin en düşük seviyeli kırmızı renkten en yüksek seviyeli menekşe rengine dönüşmesini beklemiyordu!Ling Zixiao'nun gözleri sonuna kadar açıktı ve vücudu kaskatı kesilmişti; aklında kalan tek şey göz kamaştırıcı menekşe rengiydi.
Bütün alan sessizdi, kimse ses çıkarmadı; Parlayan Ocean Crescent Boulder'ın yüzeyinde sadece mor ışık ışınları görülebiliyordu.
Sonunda, Yaşlı Shan düşüncelerini topladı.
Bir çift sıska eli hafifçe titredi; derin bakan gözleri şaşkındı, ama heyecanla doluydu.
Kaç yıl olmuştu?
Kaç yıl olmuştu?
Menekşe Dövüş Becerisi yeteneğine sahip son kişinin görülmesinden bu yana kaç yıl geçmişti?
“Qin Nan...…” Yaşlı Shan'ın sesi, sessizliği sonlandırıp, “Avucunu şimdi çek; Dövüş Becerisi yeteneğin gerçekten de Ling Zixiao'nunkini geçti—aslında bu en yüksek derece. Bu Dövüş Yetenek Savaşında kazanan sizsiniz!”
Olay yerine gelen yeni öğrenciler bunu duyduktan sonra şoktan kurtuldular.
Qin Nan'a bakışları artık farklıydı; sanki dünyanın en büyük dehasına bakıyormuş gibi saygı ve korkuyla doldular.
Sadece bu da değil, inanılmaz derecede pişmanlık duyuyorlardı; Neden daha önce Qin Nan ile alay ediyorduk? En yüksek dereceli Dövüş Becerisi yeteneğine sahip bir süper dahiyle neden alay ettik?
Böyle bir şaka - bu çok saçma!
Ling Zixiao da düşüncelerini toplamıştı. Bununla birlikte, gözleri hala boş bir görünüme sahipti - inanmayan bir görünüm.
Ben, Ling Zixiao, başarısız mı oldum?
Ben, Ling Zixiao, Qin Nan tarafından mı yenildim?
Bu Qin Nan'ın Dövüş Becerisi yeteneği en yüksek dereceye ulaştı, Xuan dereceli Dövüş Ruhları olan dahileri bile geride bıraktı mı?
Nasıl... Bu nasıl mümkün olabilir? Bu… Bu bir rüya mı?
Qin Nan, Yaşlı Shan'a başını salladı ve elini geri çekti. Tüm Kristal Salonu dolduran mor ışık ışınları sonunda yok oluyor ve onu sakin bir duruma getiriyordu.
Qin Nan'in bakışı Ling Zixiao'ya çevrildi; ifadesizdi, soğukluk doluydu.
Bu Ling Zixiao, beni bir Dövüşçü Yetenek Savaşına davet etmek için inisiyatif aldı; sadece bu da değil, gerçekten benimle alay etmeye mi çalıştı?
Ben, Qin Nan, doğuştan bir Dövüşçü Bağımlısıyım ve İlahi Savaş Ruhumun yardımıyla... bu Ling Zixiao, bana Dövüş Yetenekleri Savaşı'na meydan okuma cesaretini nereden aldı?
Hızlı bir ölüm arıyorsanız, merhamet göstermezsem beni suçlamayın.
Qin Nan soğuk bir sırıtış attı. Aşırı bir şey söylemek yerine soğuk bir tonda sadece iki kelime söyledi, "Siktir git!"
Sözleri duyduktan sonra Ling Zixiao'nun yüzü buruştu ve vücudu titredi.
Ling Zixiao'nun kalbinde muazzam bir utanç duygusu yükseldi ve onun canice bir niyet inşa etmesine neden oldu; öfke alevleri tarafından tüketildi ve onu aklını kaybetmenin eşiğine getirdi.
Huang'ın dokuzuncu sınıfından bir dahi olan Ling Zixiao ne zamandan beri böyle bir rezaletle karşı karşıya kalmıştı?
Aynı zamanda, Ling Zixiao'nun tepkisinin farkında olan Yaşlı Shan soğuk bir şekilde, "Qin Nan bu Dövüş Yetenek Savaşının kazananı. Ling Zixiao, bugünden itibaren hayatın boyunca Beceri Kütüphanesine girmen yasaklandı. Gelmeye cüret edersen, cezan ölüm olacak!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...